Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Claassen 22-06-2022

Vond uit later bij thuiskomst dat de prijs bij bol.com 2 tientjes minder was..

Bout 22-06-2022

Goede service, en goed advies, snelle levering ( binnen uur) bezorgers behulpzaam en netjes , zeer tevreden klant met een miele wasmachine

Ligtenberg 22-06-2022

Goede service.
Vriendelijk.
Denken mee.
Houden aan de afspraak en eventuele veranderingen

Albers 22-06-2022

Al 15 jaar kom ik in de winkel in Huizen. Altijd prima en ook vriendelijk geholpen.

Zijlstra 22-06-2022

Personeel dat alles geduldig uitlegt ook als je wat ouder bent is dat heel fijn

De Lange 22-06-2022

Goede service, uitleg over product en denken mee met de situatie die je wenst, kwaliteit en prijs wordt over mee gedacht om een goed product te leveren

HJ 21-06-2022

Net personeel, ruime keuze aan apparatuur, goed advies, en goede service en snelle levering

a*********@g******** 21-06-2022

Hou het simpel ,..stel uw vraag en ze regelen het daar voor u ..top zaak !!

Kuiper 21-06-2022

Fijne winkel goed opgeleid personeel, denk met de klant mee. Altijd 100 procent kans van slagen voor het aankopen van je product.

p*********@h********** 21-06-2022

Expert Leeuwarden biedt goede en snelle service, zowel in de winkel als bij de aflevering.

Van de Scheur 21-06-2022

Expert in Leersum is een ontzettende fijne winkel met zeer deskundige medewerkers die je fijn en persoonlijk helpen.

Jan de Haan

h*************@p******** 21-06-2022

Samsung koelkast: ziet er heel mooi uit in zilvergrijs.
Koelt prima! Is heel stil .
Minpuntje is dat er niet veel mogelijkheden zijn om de vakken te veranderen . Maar verder top apparaat !

Expert Ter Apel 21-06-2022

Mooie winkel, met goed personeel wie een luisterend oor heeft en daarna een gezamenlijk een keuze maakt..

j********@x******** 20-06-2022

Prettig meedenken aan de telefoon. Snel reageren op een probleem (de geleverde wasmachine hield er plots mee op). De monteur was snel bij ons, constateerde een weinig voorkomend defect en zorgde snel voor een nieuwe machine.

Hoogenboom En Van Bekkum 20-06-2022

Goede producten, vriendelijk, behulpzaam en meedenkend personeel met vakkennis. Uitstekende service.

k*********@g******** 20-06-2022

De bezorgers waren vriendelijk en bezorgden de koelkast op de afgesproken tijdstip.
De koelkast heeft een goed formaat (tafelmodel, precies goed formaat voor onze woning), goede vriezer en goed koeling. De koelkast heeft een mooi model, zowel van buiten als van binnen. De deur van de koelkast en de vriezer sluit en opent goed.

Coppens 20-06-2022

vooral over de bereidwilligheid om me te helpen als er een probleem is, ben ik bijzonder tevreden

Zandstra 20-06-2022

Expert Wieringerwerf super geholpen door Erik rob en remco wat betreft het omruilen van een televisie binnen de garantie nadat mijne na 18 maanden defect was geraakt. Top top top

De Marcas 20-06-2022

Twijfel niet, bij Expert word je echt goed geholpen, met eerlijke adviezen en praktische hulp.

Machielse 20-06-2022

Goede wasmachine tot nu.
We hebben de wasmachine nog maar een paar dagen, maar de wasbeurten die we gedaan hebben waren met een prima resultaat.

Postma 20-06-2022

Een zeer goede service, vriendelijk en klant gericht! Spontaan en behulpzaam personeel zeer professioneel!

Verduin 20-06-2022

Het is een fijne winkel met deskundige medewerkers die je wensen goed in kaart brengen en een goed advies geven

j***********************@g******** 20-06-2022

Gewoon een prettige lokale winkel die ik de omzet meer gun dan grote andere partijen. Volledig op de hoogte van wat er speelt, behulpzaam maar niet opdringerig en hele prettige menselijke manier van handelen.

Wubbels 20-06-2022

Prima geholpen, monteur was er keurig op tijd en heeft vakkundig geïnstalleerd

Albarda 20-06-2022

In het nieuwe huis wat ik gekocht heb zat geen vriezer en omdat ik de maten pas exact wist op het moment dat ik de sleutel kreeg had ik met enige spoed een vriezer nodig. Hierbij ben ik uitstekend geholpen door Han die alles heeft opgemeten en uiteindelijk ook heeft geplaatst binnen zeer korte tijd.