Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

s***************@s*********** 04-02-2022

Zeer tevreden op alle aspecten met hoog serviceniveau en veel kennis van zaken

m**********@q********** 03-02-2022

Expert wordt je altijd goed geholpen in je keuze.
Daarnaast goed afspraken over levering en installatie.
Service achteraf altijd fijn daar expert altijd goed bereikbaar is bij problemen

Dijkstra 03-02-2022

Wij ervaren bij de aankoop van producten bij Expert in Nunspeet altijd zeer correct, vriendelijk en deskundig personeel die alle tijd voor ons als klant hebben.
Wij zijn bijzonder tevreden met de expertise en klantgerichtheid van de medewerkers van Expert Nunspeet. Hulde!

Roomans 03-02-2022

je wordt vriendelijk geholpen, wel even geduld hebben voordat het product beschikbaar is ( 3 keer naar de winkel geweest) en als het product eenmaal geleverd is is de uitleg en installatie heel geduldig

w******@h********* 03-02-2022

Bij binnenkomst toegesnauwd over mondkapje voor Goedemorgen en normale beleefdheid. Heb een uitzondering. Leerpunt bsliemedewerker die hielp!!

Verhoeven 03-02-2022

uitstekend personeel dat met je meedenkt en de beste oplossing voor je zoekt.

Theo Kemna 03-02-2022

Dat je van je garantie gebruik kan maken bij de aankoop van een product. In dit geval Expert Tubbergen.

e*********@g******** 03-02-2022

Bij binnenkomst word je gezien en gevraagd naar je wensen. Niet opdringerig. Je kunt vrij rondlopen om producten te vergelijken. Toen we klaar waren met kijken kwam de verkoper vragen of hij ons behulpzaam kon zijn. Uiteindelijk hebben wij het door ons gekozen product gekocht.

Griendt 03-02-2022

alles wat er bij hoort alles je een magnetron koopt er ook bij doen ook als de magnetron uit de winkel verkocht wordzonder doos

Janssen 03-02-2022

Overzichtelijke website
Kon makkelijk vinden waar mijn product te koop was

Experts vestiging Huizen is top! 03-02-2022

Goede service en uitleg over product. Zeer flexibel in regelen van aflevermoment.

g*********@u********* 02-02-2022

voor een nieuwe vaatwasser bleken we aan het juiste adres: snel, deskundig en precies wat we nodig hadden. Zeer klantvriendelijk!

a*******@h****** 02-02-2022

goed advies goede service , geen probleem bij ruilen of niet tevreden , garantie is prima ,

e**********@h********** 02-02-2022

Zeer goed en snel geholpen binnen een paar dagen stond de wasmachine thuis prima!

Kuiper 02-02-2022

Door mijn ervaring kan ik met een gerust hart iedereen aanbevelen bij Expert te kopen, top service!!

Van de Bij 02-02-2022

Goede uitleg van vriendelijke verkoper, uitstekende service bij aflevering.

j***********@g******** 02-02-2022

Goede producten.
Goede service bij bezorgen.
Zeer vriendelijk en behulpzaam.

r**************@o********** 02-02-2022

Als je graag wilt weten wat een product voor je kan doen, zou ik naar expert gaan. De naam zegt het al, ze weten meer over het product te vertellen dan andere grote witgoed zaken.
Fijn om zo geholpen te worden en dat er word mee gedacht met mijn wensen.
Echt een aanrader!!!

a**********@e******** 02-02-2022

Zoals gezegd. De wasmachine was flink afgeprijsd en dus de moeite waard om hem bij jullie te halen.

Aanraad 02-02-2022

het is prettig om op deze wijze spullen te bestellen. ze worden goed afgeleverd door een vriendelijke medeweker en ze doen wat ze afgesproken hebben.

Cornelissen 01-02-2022

Komen de gemaakte afspraken heel goed na en was afgeleverd volgens afspraak

Wietsma 01-02-2022

Zocht een produkt en werd zeer vakkundig advies gegeven .En er werd goed naar mijn wensen geluisterd Klasse

Sleegers 01-02-2022

raad het aan loop eens binnen en maak een praatje word altijd vriendelijk ontvangen

Meijer 01-02-2022

Wij vinden het prettig om bij Expert Heemskerk onze producten te kopen vanwege prijs- kwaliteit- en klantvriendelijkheid en niet te vergeten professionaliteit.
Een topwinkel!

Troost 01-02-2022

Expert Heemskerk heeft alles wat je nodig hebt om comfortabel je huishouden in te richten.