Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Smolders 24-10-2022

Expert in Nederweert is een fantastische zaak met een uitstekende service !!!

Voortman 24-10-2022

Prima service, accurate levering en installatie.
De communicatie kan beter, maar dit lag aan de drukte van het Voordeelfestival en het wegvallen van een medewerker.
Kortom, zeer goede ervaring.

Vermeulen 24-10-2022

Een prettige winkel met een goed assortiment. Wat we kunnen kopen in de stad doen we liever dan via intenet.

Vos 24-10-2022

Prima zaak door groot assortiment, deskundigheid, vriendelijkheid en aandacht voor de klant.

f****@k************ 24-10-2022

Ben erg tevreden over de levering en inbouw door Expert Zeewolde
van mijn koelkast .

Van Veen 24-10-2022

Uiterst tevreden over mijn winkelbezoek en de geboden service. Met aandacht geadviseerd en geholpen worden, dat vind ik enorm waardevol

g******@g******** 24-10-2022

Aardig personeel die veel tijd aan je favorieten schenkt. Goed luistert en prima advies geeft. 👍

r*******@h********** 24-10-2022

Vriendelijk deskundig personeel, snelle bezorging, goede service! Heel tevreden!

p***************@h****** 24-10-2022

Nog persoonlijke aandacht, door medewerkers met
verstand van wat ze verkopen.

Gorter 24-10-2022

Ontzettend goede service, zoals het hoort! Meedenken met de klant en advies en tips op maat. Super fijn. Bedankt!

De Mos 24-10-2022

Gewenste type wasdroger niet leverbaar, maar iets luxieuzer type gekregen met korting. Goed geholpen en goede aflevering. Expert Koppenol te Naaldwijk is een aanrader voor een volgend product.

j************@k********* 24-10-2022

We wisten welk merk en welke maat TV we voor mijn moeder wilde aanschaffen. Binnen 20 minuten was alles geklonken.

Schrap 24-10-2022

Er zijn geen negatieve opmerkingen te plaatsen!
Het totaalplaatje is PRIMA!

w************@g******** 24-10-2022

Na 1e keer gebruik, overstroming in de bijkeuken. Slang door monteur onvoldoende in afvoerpijp gestopt. Tip voor uw volgende klant.

Sabrine B 24-10-2022

Verkoper Jasper van expert in Zeewolde bekeek samen met mij de verschillen tussen 2 foodprocessors om zo tot de juiste keuze te kunnen komen. Hij nam de tijd voor me en dat was prettig. Daarnaast heeft hij het voor me ingepakt bij afhalen, omdat ik het voor mijn verjaardag kocht. Echt heel leuk!
Mooie zaak, met vriendelijk personeel!
Tevens erg blij met mijn aankoop. Wauw wat kan je veel met die Kenwood foodprocessor. Top machine.

Metz 24-10-2022

Vooral het goede advies heeft ons erg geholpen. Hierdoor kiezen we altijd voor expert.

p******@h********** 24-10-2022

Alles gaat goed: van verkoop tot levering, totdat er een probleem ontstaat na de levering. Voorheen zat het in de standaard dienstverlening om dit op te lossen maar dat is niet meer aanwezig tenzij je blijft aandringen. Dat is niet prettig.

v*******@p******** 23-10-2022

Frits van Enk, Expert Wezep. Een fijne en vertrouwde winkel waar je altijd vriendelijk en correct wordt geholpen, doorgaans door je vaste verkoper.

Van Gijn 23-10-2022

Expert in Elst is een fijne zaak. Je wordt er prima geadviseerd. Hier komen we zeker terug.

Velsink 23-10-2022

Goed deskundig advies van iemand met veel ervaring. Fijn dat Expert meteen de installatie ook voor je
kan regelen, top!

h*********@g******** 23-10-2022

Neem contact op na het bekijken van de website om een goede keuze te kunnen maken

Bakker 23-10-2022

Zeer tevreden met onze Lg 55 oled tv. Achter beeld en was ook nog een mooie aanbieding.

s*********@h******** 23-10-2022

Kopen bij Expert betekent persoonlijk advies. Er is altijd iemand aanwezig in de winkel die je deskundig te woord staat!

Heine 23-10-2022

Kort en krachtig
Altijd Goed Geholpen en geadviseerd
Problemen worden altijd netjes opgelost
Koop hier al jaren mijn elektrische apparatuur zodat ik voor 100% weet dat ik het goed voor elkaar heb .
Mijn dank hiervoor Mensen van expert Berkhof

j***********@h********** 23-10-2022

De service is zeer goed. De medewerker gaf een goed en eerlijk advies. Bezorgen en installeren voor 50 euro. Helemaal goed!