Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

p*******@v***** 18-11-2021

In deze digitale tijd blijft het toch altijd fijn dat Expert medewerkers klantvriendelijk zijn en hun afspraken nakomen.

Drukkerij Bredewold 18-11-2021

Expert Wezep, zeer goed geholpen bij een groot aantal Sony boxjes
ze moesten overal vandaan komen. Maar top geregeld en op tijd binnen

e********@n************* 18-11-2021

Bij installatie is er iets stuk gegaan en dit is niet gemeld door de installateur.

r**********@g******** 18-11-2021

Uitstekende serviceverlening door deskundige verkoper en afleveraar van het product.

Staudt 17-11-2021

Een aanrader om te kopen bij L.E.C.
Deskundig personeel prettige behandeling overzichtelijke winkel top

Huijbers 17-11-2021

Expert 's Heerenbergh, heet 'n wandelende encyclopedie in dienst n.l. verkoper : Mark
Hij kan je goed adviseren , kortom erg goeie sevice /klantvriendelijk !!!

Van harte aanbevolen ...

Roels 17-11-2021

Een duidelijke site en makkelijk te bestellen. Ook de telefonische informatie is duidelijk.

Litjens 17-11-2021

Uitstekend service.
Winkel medewerkers kennen hun vak en geven juiste adviezen.
De prijs kwaliteit verhouding is goed. Beveel een ieder de betreffende aankopen te doen bij Expert.

Leuwol 17-11-2021

Expert Krimpen ad Ijssel is voor ons zeker een vaste leverancier betreft witgoed vanwege giede communicatie en service en nakomen vd afspraken.

i************@h****** 17-11-2021

Wij hebben bij Expert een AEG wasmachine gekocht. De service en bezorging door het personeel was zeer hulpvaardig en vriendelijk. Wasmachine geïnstalleerd en goede uitleg over het gebruik gekregen. Ook de kwaliteit van de wasmachine is zeer goed! Tevreden over Expert dus👍🏼

Inia 17-11-2021

Expert in burgum ,goede keus voor je elektrische apparatuur, en vaak niet duur.

l*********@g******** 17-11-2021

Expert is nog te vinden in veel kleinere plaatsen en geeft een goede service en heeft een ruime keus

Van Heere 17-11-2021

Zeer goed geholpen in de winkel maar vergeet ook niet de mensen die de producten komen brengen en de producten monteren zeer beleefd en maken producten perfect pas en wat opviel was iedere keer dat ze van buiten naar binnen kwamen deden ze de schoenen vegen

Van Os 17-11-2021

Mooie stille koelkast voor schappelijke prijs. Goede afmeting voor in mijn keuken Niet te hoog of te laag en minder diep wat niet afdoet aan de ruimte in de koelkast. Ik ben er zeer blij mee als alleenstaande . De bezorgers waren vakkundig en heel vriendelijk.

Lamein 17-11-2021

Deskundige winkelmedewerker, enorm klantvriendelijke bezorger/ monteur, goede producten

Heuvelink 17-11-2021

Zeer vakkundig en correct geholpen bij Expert Boeijink te Lochem.
Er wordt meegedacht wat jij als specifieke klant nodig hebt gezien het gebruik en opstelling bij je thuis.
Ook beschikt het personeel over voldoende kennis van alle producten die zij verkopen om daar een goede afweging in te maken i.p.v. maar voor het meest bekende of gepromote te gaan. Zeer tevreden !!!

b*****@o********** 17-11-2021

wij werden in de winkel snel geholpen, wat wij zochten -wasmachine-en kochten, werd na een paar dagen al geleverd en geïnstalleerd.

De Wit 17-11-2021

Koerier heeft ondanks duidelijke aanwijzingen aan de deur, pakket niet achtergelaten op aangegeven plaats. Hierover ook een klacht ingediend bij PostNL

Van Kruijsbergen 16-11-2021

Voor de aankoop van apparatuur gaan wij sinds jaar en dag naar Expert Zeewolde. Wij hebben zodanig uitstekende ervaringen met de medewerkers en de producten dat wij daar vaste klant zijn geworden.

j*********@s******** 16-11-2021

Bij expert woerden naar binnen gelopen voor een soundbar. Een aankoop die je niet handig online kunt doen. Even geluisterd en naar huis met de juiste soundbar.

g***************@h********** 16-11-2021

Deskundige medewerkers, die goed advies geven, meedenken en rekening houden met je budget.

d*********@z******* 16-11-2021

Expert Pijnacker is een klantvriendelijke winkel, vriendelijk en deskundig personeel!

De Vries - Rector 16-11-2021

Expert Laren is al sinds jaar en dag een goede en prettige zaak met een zeer ruim aanbod en een prettige sfeer.

Heijnen 16-11-2021

er is maar een goede zaak voor mij en dat is expert
altijd netjes behandeld

Hoff 16-11-2021

Expert is een betrouwbaar bedrijf. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Producten worden netjes afgeleverd en geïnstalleerd.