Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Roskam 25-01-2022

Medewerkers hebben prima productkennis en helpen met het maken van de juiste keuze. Bezorging en plaatsing waren op tijd en super geregeld.

Roeleveld 25-01-2022

zeer goed geholpen, het mag iets goedkoper van ten opzichten van de andere aanbieders

Altenaar 25-01-2022

Zeer vriendelijk personeel met veel kennis van het product. Je wordt er snel en goed geholpen.

Peenstra 25-01-2022

Expert Burgum, klantvriendelijk, behulpzaam, kennis van zaken. Eigen monteurs voor eventuele installatie Ik koop mijn huishoudelijke apparaten bij Expert Burgum.

w**************@g******** 24-01-2022

Voor een goed en bruikbaar advies of product ga je naar Expert in Den Dolder.

Slegers 24-01-2022

De medewerkers nemen de tijd voor je en zijn naar mijn mening zeer deskundig.

Hendrikse 24-01-2022

De bestelde wasmachine werd snel en keurig geleverd. Netjes geïnstalleerd en we kregen een duidelijke gebruiksaanwijzing. Zeer tevreden

Westenberg 24-01-2022

Telefonisch een combi-magnetron besteld. Omdat ik de binnenafmeting nergens in cm kon vinden is de mevrouw de binnenafmeting gaan opmeten. Zodoende kon ik de bestelling plaatsen, helaas door corona problemen bij de leverancier werd de afleverdatum een paar dagen later, Expert heeft een nieuwe afspraak gemaakt en helemaal op de afleverdatum geleverd. De bezorgers legden ook nog uit hoe ik het een en ander in werking kon stellen, super!

De Berg 24-01-2022

Expert ouderwetse vriendelijkheid en behulpzaamheid.
Je bent hier nog klant en geen nummer.

h******@w***** 24-01-2022

In mijn poging lokaal te kopen kocht ik een nieuwe printer bij de lokale Expert. Ging prima.

f**********@c******** 24-01-2022

Het betrof hier een nieuw apparaat wat na 6 maanden kapot ging. Terug gebracht voor reparatie. Het kon niet gemaakt worden, dus konden we kiezen of het geld retour of een nieuwe komen halen. Wij kozen voor het laatste.

i***@v******************* 24-01-2022

Een door mij gemaakte fout bij het online bestellen is door Expert vd Griendt heel goed en snel opgelost .

Sauwens 24-01-2022

Ik werd prima geholpen. Het was via de telefoon. De winkel was dicht om de coronaregels.

Koster 24-01-2022

Prima zaak, komen afspraken ne. Vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Van Meeuwen 24-01-2022

Expert De Boer is ook een expert op het gebied van service en klantvriendelijkheid

Van den Pol 24-01-2022

Ik kom al jaren graag in Expert-winkels. Expert Texel maakte onze verwachtingen meer dan waar, door de fraaie, strakke winkel maar vooral ook door de vriendelijke en deskundige verkopers.

Fleury 24-01-2022

Zowel in onze vorige woonplaats bij Expert Zeewolde als nu bij Expert in Zuid-Scharwoude zijn we steeds weer zeer professioneel te woord gestaan. Opnieuw een heel tevreden gevoel na de gemaakte keuze. En bijzonder tevreden over de stipte aflevering en het deskundige installeren.

m*******@z******* 24-01-2022

Heb besteld via telefonisch contact, na zelf op internet het product te hebben gezocht. Werd uitstekend te woord gestaan, dus besteld.

m****@a*************** 24-01-2022

Wat een fijne winkel is Expert. We zijn hier deskundig geholpen en ze verlenen hele goede service! Hier zullen we vaker iets kopen!

g**********@h****** 24-01-2022

Aardig personeel en kundig, prijs iets aan de hoge kant maar hoop dat het dat waard is.

Hoiting 24-01-2022

Bel ze, maak afspraak, laat je goed adviseren en laat bezorgen. Zeer goede zaak.

Onrust 24-01-2022

Zoals reeds vermeld is tijdens de geadviseerde schoonmaak een defect onderdeel geconstateerd.

Wolbert 24-01-2022

Supersnel geholpen, ik wist welk product ik wilde hebben en kon na 5 minuten, met het product de winkel verlaten.

Markhorst 24-01-2022

Prima deskundig geholpen door (*). Goede voorlichting product en vriendelijke benadering.

De Koning 24-01-2022

Een prima winkel waar je je thuis voelt en altijd welkom bent. Tevens een prima en klantgericht advies.