Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Kuijer 01-02-2022

Fijne winkel.
Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Sympathieke, behulpzame medewerkers.

j***************@m***** 01-02-2022

Gezellige winkel met alles wat je maar nodig hebt in huis. Aardige verkopers die een goede kennis van de artikelen hebben.

Van den Berg Hytuna 01-02-2022

goede winkel . Je wordt goed geholpen ook als je voor een klein dingetje komt.

r*********@g******** 01-02-2022

Bij expert wordt u geholpen door personeel die vakkundig zijn bij dat product.

Van der Wielen 01-02-2022

Vriendelijk personeel en snel geholpen.
Medewerker was goed op de hoogte van het produkt en ga duidelijke uitleg.

m*****************@h********** 01-02-2022

Bij expert in Vroomshoop wordt je altijd netjes en goed geholpen. Goede service.

Van Veldhuijzen 01-02-2022

Super tevreden fijn en deskundig personeel wij hebben inmiddels verscheiden apparatuur hier gekocht met groot succes.

Bulder 01-02-2022

Een winkel met deskundig personeel, netjes en zeer vriendelijk. Bezorger zeer netjes en vriendelijk en duidelijke uitleg.

V.d. Heijden 01-02-2022

Kan niks anders zeggen dan alleen lof voor deze winkel. Ga zo door en de volgende keer ga ik weer naar expert in horst

Speksnijder 31-01-2022

Fijne winkel, je kan zien wat je koopt, en uitleg, heel fijn. Fijn personeel. Top.

Mollema 31-01-2022

Ik ben zeer tevreden over mijn producten die afgeleverd zijn en het installeren hiervan

Bleumers 31-01-2022

Een goede prijs en kwaliteit verhouding ook netjes op zolder neer gezet en het oude apparaat mee terug genomen.

m**********@g******** 31-01-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding, deskundige medewerkers en vriendelijke bezorgers, ben een zeer tevreden klant!!

Lagerwerf 31-01-2022

ik moet zeggen er ging iets helemaal mis de koeldiepvriescombinatie werkte niet. Ik gebeld naar de winkel en werd daar niet zo netjes behandeld, ik zal het het hier niet vermelden wat er tegen mij gezegd werd, Maar toen wij naar de winkel toe zijn gegaan heeft de verkoper er echt alles aan gedaan om het goed te maken daarvoor krijgt hij van ons echt een dikke pluim

i*************@o********** 31-01-2022

Koop lokaal
Neem tijd voor het stellen van vragen; Expert maakt tijd voor jouw antwoorden!

d*********@k********* 31-01-2022

Snelle hulp, meedenken, kennis over product had wat meer gekund, ondanks dat, zeer tevreden

Wolters 31-01-2022

Expert in Asten is een nette winkel, het personeel geeft een eerlijk advies

Mulder 31-01-2022

Niet alles behoeft bij een ander web shop te worden besteld.
Ook de lokale winkel als de Expert is een prima leverancier.

m**********@h****** 31-01-2022

Bij Expert winkel je heel relaxed.
Men neemt de tijd om de apparatuur uit te leggen.
Kortom, prima geholpen.

Nquyen 31-01-2022

Expert Cuijk is een prettige winkel met kundige verkopers die met je meedenken. Ze zijn zeer klantvriendelijk en willen je oprecht helpen met je aankoop. Hun service is goed en betrouwbaar. We hebben de afgelopen 9 jaar meerdere producten bij Expert Cuijk gekocht en we blijven dat voorlopig doen. Geen/weinig redenen om dit niet meer te doen.

Fast 31-01-2022

Vakkundige, snelle en vriendelijke bediening in een overzichtelijke winkel, je voelt je welkom !

j*****@h****** 31-01-2022

zeer goede winkel ook op het gebied van medewerkers, verkopers en deskundig advies

Van Rijt 31-01-2022

Een duidelijke website, waar alles goed te vinden is, zodat je goed kunt vergelijken

g****************@h****** 31-01-2022

Fijn dat je nog in een winkel in de buurt kunt kopen bij deskundig personeel. ook de installatie thuis gebeurt door vriendelijke deskundige mensen

Lamee 31-01-2022

Door zeer klantvriendelijk personeel geef ik de voorkeur aan Expert boven online shoppen.