Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Timmermans 21-12-2021

Prettig ontvangen in de winkel en goed en uitgebreid geholpen door de verkoper. We kwamen een wasmachine kopen en verkoper wist alle vragen / verzoeken die wij hadden goed te beantwoorden. We konden de wasmachine ook meteen mee nemen.

f*************@u********* 21-12-2021

Geweldige service en fijne winkel om al je huishoudelijke apparaten aan te schaffen.

i***@r********************* 21-12-2021

Je wordt goed geholpen met vragen, de medewerker heeft alle aandacht voor je.

Van Looijengoed 21-12-2021

Geweldig geholpen en geadviseerd door M. Mooie Oled TV gekocht en laten ophangen, ook de complimenten voor de monteur. Alles naar tevredenheid en als ik wat nodig heb, ga ik er weer heen. Super!

n*******@h********** 21-12-2021

Het personeel in het filiaal Boskoop is uiterst vriendelijk en kundig . Je wordt er ook echt nog als klant behandeld en niet als een nummer .

Jansen Van Der Geer 20-12-2021

Gaat er gewoon heen dan merk je het zelf ook
Ik kom er al jaren omdat ze netjes en een goede prijs hebben
En service

Bron 20-12-2021

De deskundigheid en het objectieve advies van de verkoper verdient een pluim!

Bruijn 20-12-2021

Koop niet on line bij zo n groot concern.
Persoonlijke service, daar heb je zelf en de middenstander wat aan !!

Voorbergen 20-12-2021

Expert Berkhof kan ik aanbevelen vanwege de deskundigheid van het personeel (van belang bij het maken van een goede keus). Het nakomen van de afspraken is ook belangrijk. Hiervoor verdient deze winkel zeker ook een compliment.

Van Olst 20-12-2021

Expert in Nunspeet is een van de fijnste winkels en vooral kundige aardige verkopers.

Mol 20-12-2021

Goede hulp bij maken van keuze, nette en correcte afhandeling. Ben zeer tevreden.

j***********@x******** 20-12-2021

Voor de zoveelste keer kwam ik uit bij expert in Soest. Prettige winkel en aardig en behulpzaam personeel. Vlotte levering. Zeer aan te raden.

Van Leeuwen 20-12-2021

koop lokaal en niet bij een grote aanbieder en de prijs is goed soms zelfs beter

p*****************@g******** 20-12-2021

Keurige en overzichtelijke winkel. Goed en compleet assortiment. Eerlijk advies en uitstekende service!

Zonneveld 20-12-2021

We hadden per direct een stofzuiger nodig en wilden een Miele met forse zuigkracht. Die was aanwezig en de verkoopster dacht goed mee en gaf nog enkele tips mee t.a.v. van de garantievoorwaarden. Het fijne van een Expert in het dorp is dat je het aan te schaffen product kan bekijken en mocht er iets mis zijn dan is de oplossing dus nabij.

Sauer 20-12-2021

Ik heb al mijn apparatuur van Expert Berkhof. Wordt altijd netjes geholpen en ben een zeer tevreden klant.

n*********@p********* 20-12-2021

Expert Gouda is met de persoonlijke benadering een lokale winkel in de stad

m***************@g******** 20-12-2021

De verkopers zijn uitermate vriendelijk echter ik zou mijn producten nooit willen laten bezorgen als het niet met een andere bezorger kan.

De Boom 19-12-2021

Altijd zeer tevreden over Expert Lemmer. Dit keer niet: onprofessionele en ongeïnteresseerde medewerker. Uitstekend opgelost door de eigenaar René de Waay. Fouten kunnen en mogen gemaakt worden als ze maar worden hersteld. Daarom weer de maximale tevredenheidsscore.

f***************@k********* 19-12-2021

ik kan geen negatieve punten vermelden na aankoop van deze (Miele) wasmachine, prima snelle levering, goede informatie, aardige behulpzame jonge mensen bij het plaatsen hier thuis.

Nijland 17-12-2021

Voor goede uitleg en service bij het kopen van een produkt beveel ik expert aan. Vriendelijk en spontane medewerkers

Loonen 17-12-2021

Goede service en altijd even vriendelijk.
Werd goed geholpen omdat ik twijfelde tussen verschillende type's.
Dacht kan het wel bestellen maar nu heb ik de garantie dicht bij als er iets is.

l***********@h********** 17-12-2021

Eerste Expert-winkel werd ik niet zo vriendelijk geholpen en werd totaal niet meegedacht/naar een oplossing gezocht. Echter bij de andere/tweede winkel zeer klantvriendelijk, heel meedenkend en zeer correcte en snelle afhandeling. Erg tevreden met deze ervaring en blij met het uiteindelijke aangeschafte product (laptop).

Alblas 17-12-2021

Voor ons belangrijk om servicepunt en winkel dicht in de buurt te hebben. Voldoet prima aan onze wensen!

j***************@g******** 17-12-2021

Prima levering em montage van onze inbouw vriezer. Been bijzonderheden, gewoon prima gegaan.