Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

c***********@h****** 14-02-2023

Prima winkel, goede service zowel in de winkel als bij het thuis bezorgen en installeren. Top

Bouwer 14-02-2023

Wíj doen al zéker 45 jaar onze aankopen bij van Dijk wat later Expert is geworden. Dit blijven wij ook doen.

e***************@c******** 14-02-2023

Gewoon langs gaan en de tijd nemen dan neemt het personeel dat ook voor jou!

Buster 14-02-2023

Waarvoor je ook komt is er altijd de volle aandacht voor de klant bij Expert Drunen. Met altijd zeer kundige uitleg door de medewerkers.

h******@k*********** 14-02-2023

Ga naar de winkel! Daar wordt je uitstekend geholpen met een duidelijke uitleg op al je vragen.

Van den Berg 14-02-2023

Het bestaat nog, een winkel waar je persoonlijke service krijg van keuze tot koop en levering.
Voor mij alleen nog maar Expert! Top!

j****************@h********** 14-02-2023

De expert waar wij altijd onze spullen kopen is zeer aan te bevelen
In beuningen 👍🏽

t************@o********** 13-02-2023

Goedemorgen service
Vriendelijk en vlg ons ook verstand van zaken. Betrouwbaar

Vermeulen 13-02-2023

Prima service en een groot assortiment aan wit- en bruingoed. Zeker ook deskundig en behulpzaam personeel aanwezig

Te Pas 13-02-2023

Jullie service is grandioos. Ik denk niet dat ik deze service bij andere bedrijven zou hebben gekregen. Ter plekke bekeken wat het probleem was en daarna een geweldig vaatwasser adviseren. Bij inbouwen secuur en strak ingebouwd. Netjes afgewerkt. En tot slot nog goede uitleg en advies over de vaatwasser.

Holler 13-02-2023

Ruim assortiment, deskundig en vriendelijk personeel en alles voor een acceptabele prijs.

Batterman 13-02-2023

Bekijk op internet meerdere artikelen, bijvoorbeeld een televisie, en ga naar de winkel om het product te bekijken en te testen. Kans is groot dat je met een heel andere televisie thuiskomt dan die je in 1ste instantie wilde aanschaffen.

De Bruin 13-02-2023

Als ik wat nodig heb kijk ik altijd op de website maar als ik wat gevonden heb ga ik altijd even naar de winkel en krijg daar dan een prima advies en bestel het altijd daar

b**********@p******** 13-02-2023

Expert Barneveld is het juiste adres voor een breed aanbod en vriendelijke, deskundige medewerkers. Als sinds 1985 een tevreden klant.

Bijma 13-02-2023

De medewerkers van Expert hebben mij zeer goed geadviseerd met het kopen van een wasmachine, tv, elektrisch fornuis en stofzuiger. Communicatie betreft levering was uitstekend. Zeer vriendelijke medewerkers en de aflevering was ook prima!

Van Dijk 13-02-2023

betrouwbaar , hulpvaardig en deskundig personeel en tevens ook nog prijsbewust voor de klant.

i***@d*********************** 13-02-2023

Prima service. gebeld voor product, werd direct gereserveerd en door ons opgehaald

Cordes 13-02-2023

Zeer tevreden over de levering van Expert uit Elst. Niet alleen in de winkel maar ook de bezorging was top.

f*********@h********** 13-02-2023

Fijn geholpen te kunnen worden in een winkel ipv via internet (plaatjes) voor dit artikel.

e********@h****** 13-02-2023

Bij Expert word je goed geholpen met een uitstekende service en goed kwaliteitssystemen.

Tabak 13-02-2023

Een goede zaak waar je gewoon slaagd en de uitleg die ze geven klopt hele maal

a********@l****** 13-02-2023

Inbouw koelkast besteld telefonisch en laten inbouwen door monteur expert prima

Zwier 13-02-2023

Goede service tijdens het uitzoeken van onze nieuwe droger en goede uitleg, vriendelijk personeel weten waar ze over praten zeker een aanrader om heen te gaan.

c*************@o********** 13-02-2023

Heerlijk om via Whatsapp vragen te kunnen stellen, en te kunnen bestellen. Vaatwasser werd geleverd en geplaatst. Hoefde pas achteraf te betalen.

j*********@p******** 13-02-2023

persoonlijk, goed advies zien enn horen wat je koopt .Liever in de winkel dan oneline