Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

De Vries 16-06-2022

Siemens inductie kookplaat aangeschaft bij Expert. Zeer tevreden over prijs, service en levering, en fijn dat het een winkel heeft in ons dorp.

Van Liempt 16-06-2022

Expert is een betrouwbaar bedrijf waar ik graag de spullen koop ik koop al jaren bij Expert de service als mijn tv kapot is krijg ik een leentoestel vind ik heel belangrijk ga zo door

Van Ophem 16-06-2022

Vriendelijke ontvangst, prima advies en uitstekende aflevering, installatie en instructie

Baars 16-06-2022

Hele prettige winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Ruim assortiment.

j******@h********** 16-06-2022

Heel belangrijk, zeker als je ouder wordt, gebruik te maken van een goede winkel in jouw buurt. Het directe contact en het goed kunnen terugvallen als je toch nog vragen mocht hebben is dan van wezenlijk belang.

b************@g******** 16-06-2022

Mooi product, duidelijke uitleg, actief meedenken, snelle en correcte plaatsing.

t***********@g******** 15-06-2022

Bestelproces via WhatsApp heel fijn. Iedere keuken installatie is weer anders dus afstemmen van de situatie per WhatsApp zorgde ervoor dat het in 1x goed is gegaan. Installatie uitstekend door communicatief vaardige monteur. Heel tevreden

w*********@k********* 15-06-2022

de website kan ik niet beoordelen. Ik heb liever een persoonlijk contact met een verkoper. Bij F, van Enk in Wezep krijg ik de voldoende informatie die ik nodig had.

irek 15-06-2022

Altijd goede service en advies. Ieder keer ik ben terug naar Expert om elektronica te kopen (laptop, tv, sondbaar, witgoed )

Suers 15-06-2022

Hele fijne winkel met vriendelijke en deskundige medewerkers. Levering en installatie volgens afspraak en ook keurig netjes gedaan. Zeer vriendelijke mensen.

j******************@g******** 15-06-2022

Uitstekende winkel waar het prima winkelen is met uitgebreide voorlichting.

Haak 15-06-2022

Supersnelle levering
Zeer goed service, een pluim aan de werknemers in filiaal Hengelo, van monteur tot bezorgdienst!

Graaf Dakpanhandel 15-06-2022

Al jaren klant bij expert
Altijd vriendelijk en je bent altijd WOLKOM .
Dicht in de buurt.

r**********@o********** 15-06-2022

Expert Neede komt haar afspraken over levering en product geheel na,
Goede prijs kwaliteit verhouding in diverse prijsklasse dus voor elke beurs!
Bezorging goed en volgens afspraak.
Een fijne winkel om te kopen, je houdt er een goed gevoel aan over.
Klasse!!

Van der Kooij 15-06-2022

We werden snel en zeer vriendelijk geholpen zowel in de winkel als aan de telefoon. De medewerkers hebben het ontzettend druk maar doet niets af aan de dienstverlening! (zo was het vroeger altijd, tegenwoordig is dit soort vriendelijkheid in winkels ver te zoeken)

Claes 15-06-2022

Van expert kunnen coolblue,bcc,mediamarkt enz.enz. nog wat leren omtrent omgang met klanten en bezorgen

Pas 15-06-2022

Expert s Heerenberg, persoonlijk en goed advies.
Bij garantie gevalletje net dat stapje extra wat ik zo waardeer.

De Jong 15-06-2022

Wij zijn al vele jaren klant bij Expert Nijverdal. Ruime keuze, plezierige service ook na storing in apparaat nadat garantie was afgelopen.

l*********@k********* 15-06-2022

Zeer prettige ervaring. Terzake, deskundig en hulpvaardig. Kreeg telefoonnummer van de verkoper om contact te houden omtrent aflevering en nazorg.

De Vos Naaborg 14-06-2022

Expert, de naam zegt het al, men maakt het waar.
Klantvriendelijk, efficiënt, professioneel!

henny 14-06-2022

topzaak goede service ik kom er graag en natuurlijk goede service onze diepvries ging stuk en gebeld of di zelfde dag een andere konden leveren was geen enkel probleem dit is wat bedoel goede service EXPERT VAN ERP

Van Els 14-06-2022

De laatste vraag heb ik niet van toe passing om dat dat voor iedereen anders is wat men te besteden heeft.maar ik ben zeer tevreden 👍🏼

Moes 14-06-2022

Ik koop niet voor niets regelmatig elektronica bij EXPERT in Zuidlaren, Ben uitermate tevreden over de service en de kwaliteit. Kan ieder ander aanraden hetzelfde te doen.

Lustig 14-06-2022

Goed advies, goede uitleg, goede afspraken. Aardige en correcte heren zowel in de winkel als in de buitendienst.

l**************@h********** 14-06-2022

Koop lokaal, is nog steeds het beste wat je kan doen, Expert kan daardoor blijven bestaan en wij kunnen makkelijker een product uitzoeken, bestellen, kopen en geleverd worden.
Linda