Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

b**********@y******** 01-11-2022

Je kunt met rust hier jouw nieuwe apparatuur laten bezorgen. Eerlijke en fijne mensen.

Roest 01-11-2022

De meest recente aankoop is mijn nieuwe AEG draadloze stofzuiger. Wat een super koop! Ik kwam binnen met een heel ander model in gedachten. Maar na een leuk gesprek was ik al snel om naar AEG. Ik word altijd fijn geholpen bij Expert. Ga helemaal uit van hun expertise en tot nu toe nooit een miskoop gehad. Of het nu gaat om mijn koffieapparaat, draadloze koptelefoon, tv of stofzuiger.

g************@z******* 01-11-2022

Deze winkel van Expert is een aanrader. Vriendelijk personeel die goed luisteren naar je wensen en je direct helpen.

Bosch 31-10-2022

Persoonlijk advies is toch heel waardevol bij de keuze van een apparaat dat hopelijk weer ruim 25 jaar meegaat. En ook nog snel geleverd en netjes op zolder geïnstalleerd. Aanrader!

Veenstra 31-10-2022

Zeer vriendelijke benadering, goed luisterend en zeer servicegericht! Er werd aamtwerk geregeld en voor we het wisten was alles geregeld en konden we onze weg vervolgen. Complimenten!

a*********@o********** 31-10-2022

Fijne zaak goede uitleg en een mooie aanbieding van de Sonos !
Kortom beter kan niet!

H.Smit 31-10-2022

Ik heb een Liebherr vrieskast gekocht in Zuidlaren bij Expert. Geweldig geholpen. Leuke winkel en bekwaam personeel.Omdat niet alles op voorraad is, samen achter de computer om de juiste vrieskast te zoeken die bij mijn wensen aansloot.
O.a. een no-frost en voor in de schuur -15. Bezorging en plaatsen ook geen probleem.

Pot 31-10-2022

Wij zijn heel tevreden en ze hebben ook goed naar ons geluisterd dat is ook heel belangrijk

Van de Goede 31-10-2022

Hier krijg je de aandacht en expertise voor het maken van een goede keuze van je product.

Van Delft-jansen 31-10-2022

Expert te winschoten is een fijne winkel met kundig personeel . Tijd aandacht en prijs staan correct in verhouding

De Groot 31-10-2022

Expert is een overzichtelijke winkel met deskundig personeel. Wij betrekken alles bij de plaatselijke Expert.

Kalkwarf 31-10-2022

Wij zij heel blij met onze koelkast koelt goed op 3 goede verlichting. Een min punt groentelade wat klein. De rest super erg blij mee vr gr

Bakker 31-10-2022

Tussen het tijdstip van bestellen en het bericht van aankomst betelde zat nog geen 24 uur! Snelle service dus!

Piels 31-10-2022

Het geen we wilden was niet in de winkel we kwamen voor een Beko inductie plaat uiteindelijk een Inventum inductie plaat gekocht ongeveer de zelfde prijs dat dan wel.

r**********@g******** 31-10-2022

Nieuwe smartphone gekocht. Alles van mijn oude telefoon is overgezet naar mijn nieuwe. Prima service.

Slegers 31-10-2022

Bij Expert kunt u gerust gaan winkelen, je krijgt daar de juiste informatie en zeer vriendelijke mensen. En natuurlijk ook nog eens geweldige goeie service, dus dat mag ook gerust gezegd worden.

Van der Molen 31-10-2022

Goede service op tijd anders door omstandigheden een belletje allemaal een goede persoonlijke servise en goed meedenken met de Klant .

e*********@c******** 31-10-2022

*gelukkig was de aanloop met bezoek aan de nieuwe Expertwinkel goed - uw verkoper heeft ons goed geadviseerd
* na de installatie door de bezorgkrachten is er nog een extra en waardevol bezoek geweest van uw technische man
*nu werkt alles prima en kijken we met veel plezier naar de geleverde waren

n******@h********** 31-10-2022

Super vriendelijk personeel. Erg vakbekwaam. Hoop dat het aansluiten net zo goed gaat. Aanrader!!

Bakker 31-10-2022

Al heel veel jaren kopen wij bij Expert van Geel en kunnen niet anders zeggen dat de verleende service altijd uitstekend is geweest.

Been 31-10-2022

Zoals altijd: expert Groningen heeft vriendelijke medewerkers die met de klant mee denken. Het service niveau is van hoge kwaliteit. Afspraken worden na gekomen.

De Vries 31-10-2022

Goede service, fijn geholpen we komen zeker terug als we weer wat nodig hebben

n****************@h********** 29-10-2022

Fijne wasmachine. Veel keuzes in wasprogramma. Stijlvol uiterlijk want staat in de keuken.

Frank 29-10-2022

Eerlijke uitleg aan de telefoon.
Goede uitleg in de winkel. Denkt mee.
Na thuisbezorgen bleek een van fabriek-af . beschadiging.
Na overleg direct weer opgehaald en na een paar weken in overleg de nieuwe gebracht.
Goed geregeld!

Van de Weerd 29-10-2022

Bij aanschaf/vervangen van keuken inbouwapparatuur komt een medewerker vooraf ter plaatse inmeten. Met deze gegevens kan de verkoper goed adviseren welke merken en typen geschikt zijn.