Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Molenaar 20-10-2021

Expert Raalte blinkt uit in service , advies en prijsstelling terwijl en hulp wordt geboden bij installeren

Smit 20-10-2021

het beschreven product komt overeen met het geleverde product. Het doet wat je van het product, in mijn geval een vaatwasser, mag verwachten.

Van Dijk 20-10-2021

Een prima koop met prettige behandeling in de winkel en afhandeling bij bezorging.

l********@g******** 20-10-2021

Na aankoop van onze tv waren er wat problemen met het toestel. Na contact met de winkel is dit meer dan prima opgelost!

Wij zijn zeer tevreden klanten

Dongen 20-10-2021

Wasmachine en droger gekocht bij expert in Drunen. Zeer tevreden met aankoop en installatie.

a****@l****** 20-10-2021

Een ipad gekocht vriendelijke en deskundige medewerker en de prijs is ook oké.

Berkers 20-10-2021

Expert Drunen is vertrouwd en denkt steeds mee met de klant wij bevelen deze zaak aan.

Groenendaal. 20-10-2021

Overzichtelijke zaak je wordt prima geholpen vragen naar je wensen denken met je mee

Reinders 20-10-2021

Expert wordt door ons van harte aanbevolen. Goede en snelle service.
Goede afhandeling en correcte medewerkers.

Kooistra 20-10-2021

expert Boersma Delfzijl prima winkel aandacht voor de klant en een zeer goede service

d**********@o********** 20-10-2021

Prima winkel, lokaal bereikbaar (voor mij), website is ook goed. Goede folder met acties wekelijks, prijzen concurreren met de goedkoopste internetprijzen. Hoop dat deze (een van de weinige) elektronicawinkels nog lang mogen bestaan.

Balvers 20-10-2021

Ouderwets goed nakomen van afspraken die (deels digitaal) gemaakt worden na deskundig advies van een verkoper.

g********@g******** 20-10-2021

Ik ervaar Expert als een winkel waar je rustig een vraag kunt stellen, ook voor een kleine aankoop (oplaadkabeltje)

s********@u********* 20-10-2021

In de winkel word gezegd dat bij aflevering de verpakking word meegenomen maar dat klopt niet ik moest de originele verpakking 2 weken zelf bewaren

l**********@h********** 20-10-2021

Koelkast heeft een vervelende bromtoon, ga hier nog kontakt met u over opnemen

De Jong 20-10-2021

Maak de winkel in Huizen goed toegankelijk voor klanten in rolstoel of scootmobiel.

Meijer 20-10-2021

een product was niet meer op voorraad is in de winkel, nu kon deze vanuit een andere winkel worden opgestuurd echter ikzelf moest hiervoor de verzendkosten betalen.

s***************@g******** 20-10-2021

Expert Purmerend heeft onze verwachtingen overtroffen. Zeer deskundig en professioneel personeel, zowel in de winkel als de installatie/bezorgdienst. Hier komen wij zeker terug!

Stronkhorst 20-10-2021

Goede service, deskundig en vriendelijk personeel, goed advies gekregen, heel fijn dat het thuis bezorgd EN geïnstalleerd EN uitgelegd werd. Erg blij met Expert Nunspeet

j********@h********** 20-10-2021

Bij Expert Leersum wordt er mee gedacht over keuzes en mogelijkheden zeker wat betreft inbouw apparatuur. Verder goede service .

p**************@h******** 20-10-2021

Topzaak! Vriendelijk en behulpzaam personeel zowel bij de keuzes in de winkel alsook bij het installeren van mijn wasmachine, wasdroger, nieuwe LCD televisie en inbouwen van mijn nieuwe afwasmachine.

h*************@g******** 20-10-2021

Enige die goede sevice heeft gegeven is de monteur die kwam kijken wat er fout is gegaan. Deel van plint weggezaagd zonder overleg. Deze monteur heeft dit terug gekoppeld. Er moest een nwe vaatwasser komen met andere afmetingen. Daarom had ik deze ook niet online gekocht. Inmeten was niet nodig. Was dit wel gegaan had ik niet 6 mnd op een nieuwe vaatwasser hoeven wachten. Geen excuus niets. En dan ook nog dat vinden dat je de reserve vaatwasser in de tussentijd gebruikt hebt. Geen tegemoetkoming. Niets. Dit gaat over expert Purmerend. Ik heb nog nooit ergens zo'n slechte service meegemaakt buiten de slimme monteur om. Dus als je de ik beter uit te zijn in een winkel te kopen ipv online dan kom je bedrogen uit!! Geen belletje met stand van zaken, niets. Constant er achter aan bellen alsof het een gunst is om bij Expert Purmerend te mogen kopen. Ik heb daar veel artikelen gekocht. Maar ik ga daar nooit maar dan ook nooit meer heen! Restant moest ik ook bij betalen terwijl het niet mijn fout was. Nogmaals, zéér slecht. Geen woorden voor!

Van Der Meulen 20-10-2021

Expert Diepenveen is de winkel als gaat voor goed advies en persoonlijk contact.

a********@g******** 20-10-2021

Goede bediening en duidelijke uitleg, mensen nemen nog de tijd voor de klant die uiteindelijk de koning is, (oud spreekwoord).

Kluiters 20-10-2021

vraag hoe de indeling van de koelkast is ,kunnen flessen rechtop staan en pakken melk .zeer belangrijk neemt anders veel plaats in en weinig plaats over voor andere zaken.