Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

w*****@z******* 06-12-2022

Prima advies ontvangen voor een nieuwe inbouw vriezer van Liebherr. Prettig en kundig personeel, ook de medewerker die de vriezer kwam inbouwen was zeer correct, kundig en was zeer behulpzaam.

Smit 06-12-2022

Altijd meedenken en fijne medewerkers en service. Goede prijs, kwaliteit. En steun graag lokaal. Echt aan te bevelen!

g*******@x******** 06-12-2022

Aan te bevelen, Expert-Haren, vanwege de behulpzame personeelsleden, en de snelle levering van de producten

Klei 06-12-2022

Behulpzame medewerkers die met de klant meedenken.
Snelle vakkundige levering.

j***********@h********* 06-12-2022

Wij gaan voor klein, professioneel en persoonlijk. Daarom kiezen wij voor Expert Laren.

Adriaanse 06-12-2022

Expert Drunen, wij komen er al vele jaren en blijven dit zeker doen. Super klantvriendelijk en zeer vakkundig

Vogelzang 06-12-2022

Expert Marum kenmerkt zich door uitstekende dienstverlening, nakomen van afspraken, kundige medewerkers. Kortom een betrouwbare partner.

e****************@h****** 06-12-2022

Prima product, snelle levering en afspraken worden altijd nagekomen. Bereikbaarheid en serviceniveau is uitstekend. De bezorging en installatie is uiterst professioneel.

n*******@g******** 06-12-2022

Jammer dat mijn oude apparaat/en er nog staan!! Dit terwijl ik het heb door gegeven mee te moeten nemen!! 😡 Dus ben niet tevreden!!

De Jong 06-12-2022

Vriendelijk en kundig geholpen. Extra service door de chauffeur te bellen over het tijdstip van levering. Top!

Tijs 05-12-2022

Vraag deskundig hulp als je twijfelt, al je vragen worden deskundig beantwoord. Top winkel!

Kwakkel 05-12-2022

Een winkel met ruime sortering en deskundig én vriendelijk, behulpzaam personeel!

Nieland 05-12-2022

Zeer vriendelijk geholpen en goed deskundig advies gekregen, fijne service zoals je die graag verwacht

g*******@l****** 05-12-2022

Bosch warmtepompdroger biedt goed alternatief voor Miele
Voelt robuust aan, de deur is zeer stevig
En energie zuinig..!

g**********@c******** 05-12-2022

Zeker weer naar Expert, vakbekwame medewerkers met aandacht voor de klanten. Goede plaatsing en in gebruik stellen van gekochte apparaat! Oude mee inclusief verpakkingsmateriaal.

Braxhoofden 05-12-2022

Ik ben heel tevreden over de medewerkers van Expert. Goede informatie vooraf.

Bos 05-12-2022

Expert Veendam kan na koop nog wel wat extra geven voor de klant bij problemen. Kom je toch eerder terug voor een volgende aankoop. Nu kan ik makkelijker uitwijken naar Winschoten of Hoogezand of zo. Is beetje jammer.

e*************@l****** 05-12-2022

Het inbouwen van de koelkast zag ik erg tegenop: past het? Wordt het weer netjes? Maar is mij 100% meegevallen. Service is uitstekend; opmeten aan huis en keuze opties. Snel en netjes ingebouwd!

Aarts 05-12-2022

Voor ons het beste adres voor alle aankopen die we op elektra en huishoudelijk gebied nodig hebben.
Vakkundige medewerkers en een goed en eerlijk advies.
Afspraken worden goed vastgelegd en nagekomen.

Van Hoesel 05-12-2022

Top en snel leverbaar zeker voor herhaling vatbaar als er nog wat stuk gaat top service

Westerhuis 05-12-2022

Expert is voor mij de nummer 1,ik raad dan ook iedereen aan om voor Expert te gaan.

Van Kuilenburg 05-12-2022

Expert Velddriel gemakkelijk bereikbaar, ruim assortiment in verschillende prijsklassen.
Een absolute aanrader voor onze streek en daarbuiten! Luc

w************@g******** 05-12-2022

Wilt u zeker zijn dat u teveel betaalt? Ga dan naar Expert daar wordt de franchiser wijzer van!

Willems 05-12-2022

Expert is een hele fijne, persoonlijke en betrouwbare winkel, ik kom de volgende keer weer graag terug.

a**********@h********** 05-12-2022

Expert Uden, een hele fijne winkel, met mensen met een warm hart die met je meedenken. Zelfs als je probleem buiten hen ligt ( bij een ander bedrijf). Een echte aanrader. Eerlijk advies, passend bij jou vraag en portemonnee. Helemaal fijn!