Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Stam 22-08-2022

fijne zaak altijd snel geholpen en zeer vriendelijk geeft een betrouwbaar gevoel en dat is fijn!!

Kortlever 22-08-2022

zeer goede ervaring elke keer weer,goede service,niet te duur ,klantvriendelijk,

Veerbeek 22-08-2022

We hebben onlangs -als pas ingezetene van Nijverdal- enkele producten bij u gekocht. Op alle fronten ( prijsklasse, het adviseren, de levering ) zijn wij goed tevreden.

Dineke Verhoek 22-08-2022

Expert Bushoff in Amsterdam geeft een vriendelijke en goede service. Fantastische begeleiding bij vragen. Geweldig team! Chapeau!

b*******@q********** 22-08-2022

Onverwacht zijn we in deze winkel beland, op zoek naar een goeie muziekinstallatie. Het advies wat we kregen was goed, het voelde prettig en betrouwbaar, dus we hebben hier alles besteld en thuis laten installeren. Dat ging heel soepel, we hebben nergens naar hoeven omkijken. Top service!

Kempenaar 22-08-2022

Vriendelijk personeel ,alles bespreekbaar ruime sortering .
Ruime parkeerplaats

Eshuis 22-08-2022

Vrijdagavond thuisgekomen van vakantie blijkt de wasmachine kapot te zijn gegaan. Na een belletje met expert Bennink uit Haaksbergen zaterdag in het begin van de middag twee uur later eigenaar van een nieuwe wasmachine. Top service super snel geregeld. Uitermate netjes. Toppers!!!

Van Haasen 22-08-2022

Ik ben altijd vriendelijk te woord gestaan zowel in de winkel als telefonisch ( ik kan door mijn handicap de laatste tijd niet meer in de winkel komen en ben dus afhankelijk van telefonische hulp)
De geleverde artikelen voldoen altijd goed.
Deze zaak kan met één woord gekwalificeerd worden: BETROUWBAAR

Busser 22-08-2022

Klant is koning.Ze luisteren naar je wensen en nemen fijn oude apparatuur mee.

Emmerink 22-08-2022

In de winkel heeft men mij een alternatief laten zien ipv een soundbar met subwoofer en surround speakers. De beslissing was snel gemaakt. De QLED TV en Sonoro installatie werd thuis bezorgd, geïnstalleerd en instructie gekregen mbt tot de bediening. Echt fantastisch.

Ruyter 22-08-2022

Expert maakt zijn naam waar, de medewerkers verstaan hun vak en nemen alle tijd om een klant te helpen. Zij doen werkelijk hun best om ervoor te zorgen dat de klant krijgt wat hij wenst ook als het desbetreffende produkt niet in hun assortiment zit.
Als ik al een kritische noot wil laten horen dan betreft dat de mindere telefonische bereikbaarheid. Ik heb mij laten infomeren dat de oorzaak hiervan ligt in een tekort aan personeel.

Zandvoort 22-08-2022

Goed geholpen door aardig en kundig personeel. Ze zijn altijd vriendelijk en denken mee met de klant. Mooie winkel.

Ham 22-08-2022

Wij hadden duidelijk een koel vriescombinatie besteld met naar links draaiende deuren. Stond ook op de factuur! Nee dus.
De bezorger heeft het niet opgemerkt, dat is tot daar aan toe, maar zoiets hoort toch vooraf al in orde gemaakt te zijn.
Zelf was ik niet thuis. Toen ik thuis kwam onmiddellijk Expert Zutphen gebeld. De bezorger kwam daarna gelukkig vlot terug om de deuren om te zetten.

Valkenburg 22-08-2022

Keurige afhandeling. Prijs en bezorgen volgens afspraak.
Belangrijk is dat geleverd wordt op basis van vertrouwen en dat je kunt pinnen bij aflevering.

Van Heesch 22-08-2022

Product selectie via website en definitieve keuze gemaakt in winkel. Website is zeer toegankelijk met handige filters. Maar voor het beeld van een smart-tv moet je
echt in de winkel zijn.

Baars 22-08-2022

In eerste instantie het product laten thuisbezorgen vanwege de afstand, maar het product is bij de leverancier (distribox) verdwenen. Pas na anderhalve week was het voor expert duidelijk dat het product niet meer boven water kwam en was het type niet meer leverbaar. Na nog een paar dagen konden we het nieuwere type voor dezelfde prijs krijgen en besloten we daar anderhalf uur in de auto voor te gaan zitten omdat we geen risico meer wilden lopen. Expert prima, maar nooit meer laten verzenden want ze maken gebruik van een zeer onbetrouwbare leverancier!

Lodder 22-08-2022

In een lastige situatie qua locatie en omstandigheden heeft Diemen Expert gezorgd voor de perfecte oplossing, alle medewerkers aan de telefoon waren geweldig goed, de onderlinge communicatie tussen hen is merkbaar goed (uitzonderlijk in deze tijd!) en de attente en duidelijk aanwezige begeleiding gedurende het gehele traject waren perfect, kortom, een geweldig positieve ervaring, een tien met een griffel voor al uw medewerkers, petje af voor de transport- en installatietmedewerkers.

Tot 22-08-2022

Ik heb een TV "The Frame" gekocht bij de lokale Expert winkel. Wel iets duurder, maar ik had gehoopt daarmee ook goede installatieservice en begeleiding te krijgen. Helaas, na mijn telefoontje dat e.e.a. toch nog niet goed werkte zou ik teruggebeld worden... Niets meer gehoord. Kennelijk is persoonlijke service en aandacht ook niet meer gewoon bij de lokale winkel. Volgende keer dus maar weer naar de online shop voor mij elektronica.

t***************@h********** 22-08-2022

Expert dronten is een fijne winkel goede service en klantvriendelijk . Ik ben er dik tevreden over

Bijl 22-08-2022

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral de jongens die de spullen af komen leveren, en Guido in de winkel perfect.

Kuiper 22-08-2022

Wasmachine en vaatwasser gekocht in de winkel in Assen. Ik ben goed geadviseerd door de medewerker. De vaatwasser was niet op voorraad maar kon wel besteld worden. Dit zou waarschijnlijk 2á3 dagen duren. De volgende dag werd ik al gebeld dat deze binnen was! Hierdoor konden mijn producten snel geleverd worden. De oude vaatwasser en wasmachine werden meegenomen en door de bezorger afgekoppeld. Ik hoefde niks te doen. Ideaal. Ik ben heel tevreden!

Janssen 22-08-2022

Expert Beuningen, goede service, vriendelijk, bekwaam snelle levering
Top

f***************@g******** 21-08-2022

Expert is altijd kundig en levert goede service. Ik koop altijd mijn waar hier, ik ben heel tevreden.

Boelens 21-08-2022

Zeer goed geholpen. To the point, eerlijk, duidelijk en goed meegedacht. Daardoor koop ook meteen beklonken!

Ronald 20-08-2022

Goed advies gekregen in de winkel over de aankoop van een tafelmodel koelkast. Conform afspraak ben ik tijdig gebeld over het maken van een afspraak over de levering. Ik ben hier op een vrijdag over gebeld met de mededeling dat de koelkast de eerstvolgende dinsdag kon worden afgeleverd. Ik gaf aan dat ik de koelkast zo snel mogelijk wilde gebruiken omdat mijn tweede koelkast zeer slecht koelt. Expert heeft daarom geregeld dat diezelfde vrijdag nog de koelkast 's avonds tussen 20.00 uur en 21.00 uur bij mij thuis werd afgeleverd. Expert heeft geen bezorgkosten voor de aflevering in rekening gebracht. Topservice van Expert!