Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van ' Kessel 11-07-2022

Ook de installatie van mijn vaatwasmachine werd zeer goed uitgevoerd door een prettige en vakbekwame medewerker

Verheijden 11-07-2022

Zo tevreden over jullie, service kan niet beter, aardig personeel en er wordt met je meegedacht

i***@d********* 11-07-2022

Vandaag besteld morgen in huis ...voorraad oke netjes geleverd personeel kundig....zou aan iedereen aanbevelen

s************@g******** 11-07-2022

Super service! En snelle levering!
Geen punt dat we gewoon telefonisch afspraak konden maken betreft bestelling en levering.

Van Leussen-stam 10-07-2022

Iets meer betalen voor een deskundig advies, persoonlijke benadering en correcte levering maakt de keuze voor Expert helemaal de juiste voor mij.

Postma 10-07-2022

Expert 's-Heerenberg is voor mij het adres voor mijn apparatuur. Je wordt er eerlijk en vakkundig geadviseerd

Expert te Drachten. 10-07-2022

Afspraken niet nagekomen en verkeerd product in eerste instantie en geen uitleg werking inductie fornuis.

Van Gellekom 10-07-2022

Ik ben nu bijna 80jaar en hoef niet meer 30jaar met een product te doen.
Dat werd begrepen in de winkel, dus adviseerde ze mij een product geschikt voor mij en in de aanbieding.
Dus mee gedacht.
Ook kon ik goed reserveren en werd het product op mijn tijd en plaats correct gebracht.

Woudsma 09-07-2022

Behulpzaam en deskundig personeel.
Goede service en uitstekende inbouwservice

Wijsbeek 09-07-2022

Deskundig en vriendelijke medewerkers, super service en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Cost 08-07-2022

Gewoon naar Expert gaan voor de juiste aankoop en levering. Geen stress en geen zorgen over de uitvoering.

c**************@g******** 08-07-2022

Goede service, kwaliteit en prijsverhouding. Vriendelijk en deskundig personeel. Ruim assortiment, en anders bestellen ze het voor je. Overzichtelijke winkel.

Lubbers 08-07-2022

Al jaren heel tevreden. Goede service, klantvriendelijk, deskundig, afspraken worden nagekomen, goede uitleg bij het apparaat na bezorging en plaatsing.

janie 08-07-2022

Ik heb online gekocht in de winkel Expert Huizen en ben netjes geholpen.
Was allemaal snel geregeld en de koelvriescombinatie van Liebherr werd snel geleverd.
Mannen hebben hem snel en handig neergezet en alle troep meegenomen.
Na probleem hebben via expert huizen de klacht opgelost door een nieuwe te brengen.
Helemaal geweldig samen met Liebherr . Winkel expert Huizen zij medewerkers zijn Top.

Ruiter 08-07-2022

ik heb per telefoon heel gericht het product besteld, dus ik hoefde verder geen advies of deskundigheid. Prijs/kwlaitiet op internet kan het goedkoper, maar ik ben nu gegaan voor service.

Woude 08-07-2022

Prima producten, maar bij levering toch weer deuken in de wasmachine. Ontkom je niet aan werd aangegeven. Beetje jammer maar goed. Ook het advies kan beter. Goed op de hoogte zijn van aanbiedingen is voor het personeel belangrijk. Verder prima winkel met ruime keus en topmerken.

f*******@g******** 08-07-2022

Hele goede voorlichting, correcte afhandeling en vlotte afwikkeling. Snelle levering en deskundige installatie. Kortom...zeer tevreden.

Roks 08-07-2022

Winkel is heel netjes en overzichtelijk,alleen de verkoper mag meer klantvriendelijker zijn.

m*******@k********* 08-07-2022

Uitstekend geholpen bij het maken van een keuze door heel vriendelijke en behulpzame medewerker. Product te zwaar om zelf mee te nemen, maar er werd gelijk aangeboden het thuis te laten bezorgen. En binnen een halve dag stond het product thuis. Uitstekende service!

j********@k*********** 08-07-2022

Voor plaatsing eerst zelf het gekochte controleren op beschadiging bij aflevering

Cosinta Service Bv 08-07-2022

Iedereen kan elektronische producten verkopen. Expert Koppenol Naaldwijk informeert, adviseert en installeert!

m******@q********** 08-07-2022

Je merkt duidelijk dat het personeel je wil adviseren en helpen. En niet meteen naar het duurste apparaat loopt. Er is goed geluisterd naar de wensen en het beoogde gebruik

Bruinsma 08-07-2022

Prima zaak, misschien niet de goedkoopste, maar wel een zaak die meedenkt en waarmaakt!

Drijver 08-07-2022

Ik weet dat het altijd goed is.En als in wonder van heemskerk vind ik het belangrijk lokaal te kopen.

Hendriksen - Schenkel 07-07-2022

Ik ben een tevreden klant die geholpen is door klantvriendelijke en kundige medewerkers.