Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Lowies 24-11-2021

puike service bij aflevering wasmachine, inclusief mondkapje, want verkouden. Zo hoort het

Hagen 24-11-2021

Was eerst niet leverbaar eel in een fantastische korting konden m gewoon kopen tegen voordelige prijs, top

Marnemedia Bv 24-11-2021

Ga naar vertrouwd adres met goede service en uitleg. Waar je nog klant bent en wordt behandeld.

i***@b****************** 24-11-2021

bij de expert ben je een mens en geen nummer ,in je waarde gelaten en goede uitleg en zeer vriendelijk ,duidelijke uitleg.in zeer goed nederlands

Jongsma 24-11-2021

Mooie overzichtelijke winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel.
Keuze is reuze en het advies zeer goed.
Zijn erg blij met onze nieuwe Sony TV en komen zeker weer terug bij Expert Meijer mocht daar noodzaak toe zijn.

Hendriksma 24-11-2021

Ga naar de winkel voor een goed gesprek tekst en uitleg.
Heeft ons goed geholpen bij de beslissing.

e********@d***** 24-11-2021

Ik kan me niet voorstellen dat iemand geen keuze kan maken uit het ruime assortiment.

Mulder 24-11-2021

Breng Expert Twello een bezoek en ontdek de aantrekkelijkheid van dit prachtige bedrijf en zijn medewerkers.

Van der Kamp 24-11-2021

Service , deskundig, behulpzaam, dat is wat ik iedere keer ervaar bij Expert in Heerenveen

Jilderda 23-11-2021

Mooie grote winkel met ruime keus en grote kennis van verkoper.
En wat een gemak met parkeerterrein erachter.

r**********@v************** 23-11-2021

Met een prettige en persoonlijke dienstverlening werd onze inbouw koel-vriescombinatie op professionele en nette wijze vervangen. Dank voor de fijne support

Gordijn 23-11-2021

Expert Schipper heeft vriendelijke verkopers en bezorgers, geven goede adviezen en uitleg, totaal service zoals het hoort.

a************@g************ 23-11-2021

Ondersteun uw detailhandel in de buurt en koop bij een lokale ondernemer, die je uitstekend begeleid en te woord staat

w********@w**************** 23-11-2021

Wij wisten welke droger wij hebben wilden en waren in de winkel snel klaar.
Nu twee maal gebruikt en werkt naar tevredenheid.

De Jong 23-11-2021

buurtwinkel, betrouwbaar, eerlijke voorlichting en service tegen een goede prijs.

p********@q********** 23-11-2021

Volgende keer meer info wbt het gebruik van de apparatuur.
Bv, waar kan ik mijn garantie registreren!

Oosten 22-11-2021

Kan Expert Larmoyeur in Winschoten van harte aanbevelen. Zijn er zeer goed geholpen, en alles is goed, en netjes gemonteerd en geïnstalleerd.

Tesink 22-11-2021

Ik ben de 80 gepasseerd en heb daardoor via een medewerker geadviseerd in mijn bestelling op een vriendelijke manier en ben helemaal tevreden.

s**********@h********** 22-11-2021

Mijn kookplaat moest worden vervangen, door de medewerkers van Expert is er op korte termijn een nieuwe geplaatst, ondanks dat de juiste maat niet op voorraad was, heel fijn!

Gozeling 22-11-2021

Bij aankoop van Denon receiver kreeg ik deskundig advies over dit product, bovendien open informatie over de mogelijke lange levertijd. Uiteindelijk was de receiver na 1 week leverbaar i.p.v. een paar weken. Kortom een prima en betrouwbare service van Expert.

i*******@z******* 22-11-2021

Wij bevelen Expert Soest zeer zeker aan. Klantvriendelijk, meedenkend. De winkel is op zich niet bijzonder groot, maar alles kan in principe is op korte termijn te leveren.

Bos 22-11-2021

Geen ervaring met website ik ga liever voor goed advies naar Expert winkel in Surhuisterveen

De Koff 22-11-2021

Kom met een goed idee wat je wil hebben en geef dat aan. Het personeel luistert en geeft ook alternatieven aan

Jaarsma 22-11-2021

Ik heb al mijn spullen,tv wasmachine,droger,computer,stofzuiger bij jullie gekocht,en krijg altijd een geïnteresseerde verkoper,ook bij thuisbezorging,word het artikel netjes, neer gezet en vriendelijk installeert,

Hendriks 22-11-2021

Goede service . Goede bezorger .verkoper had veel geduld en goede uitleg net als de bezorger