Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Roozendaal 03-05-2022

Ik kan eigen wensen aangeven en dan wordt een uitgebreide offerte gestuurd met veel keuzemogelijkheden in alle prijsklassen. Bij twijfel is een telefoontje genoeg om een keuze te kunnen maken

h**************@z******* 03-05-2022

Expert Wisker is een zaak waar je prima rerecht kunt voor je elektronische apparatuur.

Heijn 03-05-2022

We komen hier altijd weer terug! Wasmachine gekocht, televisie gekocht en ook m’n ouders komen hier altijd. Toen onze wasmachine stuk ging kregen we vrijwel direct een leenmachine mee. Heel fijn!

h**************@m***** 02-05-2022

De combinatie van inhoudelijke kennis en het bieden van kwalitatief goede producten maakt van mij een zeer tevreden klant

Lausberg 02-05-2022

Er werd gebeld over de bezorging. Teruggebeld en er werd gezegd dat alles in orde was en maandag bezorgd zou worden. Later zag ik dat meerdere keren was gebeld en de voicemail was ingesproken. Er zou op zaterdagmorgen bezorgd worden maar dan zijn we niet thuis. Gelukkig heeft mijn buurman het aangenomen. Verder ging alles goed.

b*******@h********** 02-05-2022

Eenvoudig alles te vinden, en handig dat je winkelvoorraden kunt zien. Hoewel dat niet altijd klopt......

y*******@g******** 02-05-2022

Doe niet zo ingewikkeld. Koop gewoon bij een goede winkel in het dorp, dus Expert.

Janssen 02-05-2022

Betrouwbaar, eerlijk en oprechte kwalitatief goede voorlichting en service. Geen gladde verkoop

l**************@m****** 02-05-2022

Een fijne en prettige winkelervaring. Het was geen enkele moeite om het gewenste product te bestellen. Het ophalen en betalen verliep goed en soepel. De levertijd was van tevoren duidelijk en is goed gewaarborgd.

Duinkerken 02-05-2022

Fijn dat er in de buurt een winkel is met een ruim assortiment. De winkel zelf is fijn ruim en overzichtelijk. Uitstekende begeleiding en uitleg bij het kiezen van het juiste product.
....altijd beter dan zelf zoeken op internet, is mijn ervaring. (hoewel ik wel vooronderzoek doe, zodat ik een beetje weet wat ik wil)

Van der Laan 02-05-2022

Gewoon heen gaan zeer tevreden, volgende keer kopen we een tv waar niet zoveel reclame op komt

e********@u********* 02-05-2022

Bij jullie de Sonos Arc +sub + 2x sonos one sl aangeschaft. Dit is een waanzinnig goede set. Hou er wel rekening mee dat je tv een (E)arc aansluiting heeft. Via de optisch kabel krijg je geen Dolby Atmos. Om trueplay te gebruiken heb je wel wel een Apple device nodig. Als het dan éénmaal werkt heb je wel een heel mooi surround susteem met veel mogelijkheden.

j******@u********* 02-05-2022

Voor mij al jarenlang een betrouwbare leverancier..,ga dit zelf ook
eens ervaren zou ik u mee willen geven!

a***************@g******** 02-05-2022

Goede informatie en service. Levering en installatie verliep zoals afgesproken.

r*********@h********** 02-05-2022

Persoonlijke aandacht en voldoende kennis van het product. Voor herhaling vatbaar.

k********@i********* 02-05-2022

Ik ben ruim 24 jaar een vaste klant , dat heeft een reden, altijd uitstekend geholpen en geadviseerd.
Ik kom er graag.

De Groot 02-05-2022

Kwaliteit en service zijn de belangrijkste reden om te winkelen bij Expert!!!

i***@t********* 02-05-2022

Expert 's-Heerenberg heel goede en duidelijke aandacht voor klant en an goed advies.
Ga zo door.

Van Kersten/nabuurs 02-05-2022

op een uitermate deskundige vriendelijke en meedenkende wijze geholpen zodat we een voor ons passend besluit konden nemen...

Boogerd 02-05-2022

Super klantvriendelijke winkel , zeer service gericht en vakkundig personeel 1 , kortom de winkel voor al uw wit en bruingoed en aanverwante artikelen !

p*********@g******** 02-05-2022

Bij Expert Drunen wordt je door vakkundig personeel geholpen, de service is uitstekend!

Ewald Verhoosel 02-05-2022

Mooie winkel overzichtelijk en schoon .daarbij kun je direct zien waar het product wat je nodig staat.supervriendelijk en deskundig meedenkend personeel. Twee maal meegemaakt diepvries kapot?de dag daarna stond er bij ons al een nieuwe en nu koelkast kapot konden m niet missen vanwege familie bbq.Zo snel als mogelijk stond er een nieuwe.EXPERT DEURNE SUPER BEDANKT.

Langedijk 02-05-2022

Goede service en supersnelle levering! Donderdagochtend de winkel bezocht ivm vervangen van onze afwasmachine. Dezelfde middag nog ingemeten en zaterdag geleverd en geïnstalleerd.

Hahn 02-05-2022

Vakkundig en vriendelijk advies snel geleverd en product vervuld verwachting

Mastwijk 02-05-2022

Twee apparaten gekocht (waterkoker en koffiezet apparaat) voor Oekraïense vluchtelingen. Gelukkig kan ik bij deze winkel naar binnen lopen en meestal met succes en aankoop weer naar buiten. Prettige zaak en medewerkers bij Expert in Lekkerkerk.