Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

g**************@g******** 01-09-2021

Expert Hagoort te Boskoop voor snelle en goede adviezen en levering , alsook service.

Verduin 01-09-2021

Keurige winkel, fijn de persoonlijke aandacht. Vriendelijk personeel (winkel & bezorgers).

Adams 01-09-2021

Expert Steenwijk kunnen we vanwege deskundige verkopers van harte aanbevelen.

(Hopelijk kunnen we een regeling treffen voor de lichte vervoersbeschadiging).

De Bakker 01-09-2021

Service is waar je voor gaat als je bij Expert staat. Waar anderen slecht tot geen service hebben zal Expert bij u blijven tot u tevreden bent!

Hofman 01-09-2021

Vriendelijk en korrect. Deskundig advies in de winkel en met de corona over de telefoon. Kan de installatie service zeker aanbevelen. 👍🏻

Van der Steen 01-09-2021

Bij Expert vd Griendt kopen we al jaren. Tv, audio, witgoed! Altijd naar alle tevredenheid geholpen! Een top team!

Berg 31-08-2021

AEG vaatwasser uitgezocht op energielabel waarbij deze gunstig afstak bij de andere apparaten. Ruime vaatwasser met alle mogelijke opties, zoals autom. deuropener , verlichting en zelfs wifi. Aanrader.

s********@h********** 31-08-2021

Fijn en snel een telefonische afspraak gemaakt. Bezorging volgens afspraak, professioneel en netjes!

e*******@l****** 31-08-2021

Expert heeft goede produkten , snelle bezorgtijd uitstekende produkten, bezorgers zeer vriendelijk

j**********@g******** 31-08-2021

Prima winkel in Veldhoven, snel behulpzaam om een koop te maken. Goede informatie en behulpzaam na koop even mijn tv in de auto te dragen, toch 16kg en grote doos onhandig te dragen. Dank aan winkel Expert Veldhoven.

Wittenaar 31-08-2021

onze droger was defect , dus we moesten een nieuwe kopen. zeer net geholpen door een verkoper dacht ook mee wat voor ons het beste zou zijn , na dat hij onze wensen had aangehoord.
eerst instantie kon de nieuwe pas 5 dagen later bezorgd worden. maar na enige moeite van de verkopen kon hij de zelfde dag nog bezorgd worden ( zaterdag)
wij komen zeker terug

Van den Elzen 31-08-2021

Deskundig advies in de winkel. Levering en plaatsing keurig volgens afspraak.
A.F. van den Elzen.

Van Buul 30-08-2021

De mensen zijn heel vriendelijk en hebben kennis van zaken, koop lokaal, zou ik zeggen!!

Van Den Haak 30-08-2021

Heb via Whatsapp een nieuwe wasmachine besteld. Dit was snel en makkelijk geregeld

Pronk 30-08-2021

ik zeg niet dat Expert de beste winkel is voor al je elektronica , maar beter is er gewoon niet !!

r********@q********** 30-08-2021

Expert Breezand beschikt over een ruim assortiment, helemaal in dit prachtig nieuwe onderkomen. Daarnaast is het personeel erg klant gericht en helpt je op de manier die je van hen in dat geval mag verwachten. Ook bij aankoop van artikelen waarbij installatie thuis nodig is, wordt dat zeer deskundig uitgevoerd.

b********@o********** 30-08-2021

Zeer tevreden met de bestelde vriezer, en top dat men de oude meegenomen heeft. Scheelt weer een aanhanger regelen.

Hans 30-08-2021

Koelkast was beschikbaar op de website en bleek achteraf niet zo te zijn. 24 uur lever garantie (met eventuele kleine uitloop) niet gehaald. Ik moest zelf als klant telkens er achteraan bellen, geen enkele initiatief vanuit de winkel om de klant tevreden en op de hoogte te houden. Uiteindelijk bijna een week geduurd. Behalve de factuur, die heb je wel direct. Geen aanrader bij Expert Haren!!!

Korte 30-08-2021

De man die ons heeft geholpen een 10 hadden een tv besteld maar die wou dus niet op de camping en hij heeft ons advies gegeven en dat was super

Damen 30-08-2021

Heb eufy slimme bel gekocht kreeg er goede uitleg bij en heb tevens een camera bij gekocht

t********@g******** 30-08-2021

Afwasmachine bestelt en geleverd door Expert. Vlot geleverd en geïnstalleerd. Bij Expert Burgum slaag je altijd en je krijgt goed advies.

Van Veldhuizen 30-08-2021

Zeer goede service, meedenken nav levertijden, kortom, prima zaak en al jaren lang een meer dan tevreden klant

Oudshoorn 30-08-2021

Koelkast besteld via whats app daar wordt heel snel op gereageerd en keurig op de afgesproken tijdstip bezorgd. Kortom een prima ervaring

Broeders 30-08-2021

In de winkel werd ruim de tijd voor je genomen en eerlijk geadviseerd. Na de aankoop van de wasmachine keken we nog even verder in de winkel en werden we even later gevraagd of we de levering meteen ter plekke wilden regelen (de medewerker die de planning deed was nu wel beschikbaar) zodat we later niet gebeld hoefden te worden.
Bezorging was keurig netjes en op tijd. Ook hier werd ruim de tijd genomen voor vragen.

s*******@h********** 30-08-2021

Ik woon nu meer dan 20 jaar in Haren en koop mijn witgoed en huishoudelijke bij Expert Haren. Zij hebben goede producten; goed advies en goede service!