Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Bouwmeester 19-09-2022

Goede uitleg en medewekers die goed terzakenkundig zijn die ook goed meedenken met de wensen van de klant.

g***********@h********** 19-09-2022

Prettige winkel met kundig personeel. Fijn om rechtstreeks met een winkel in de eigen stad zaken te kunnen doen. Echt geweldig dat Expert bezorg- en installatieservice (op verzoek) aanbiedt.

b***************@g******** 19-09-2022

Expert Twello. Een prettige winkel. Vriendelijk personeel en verstand van de producten!

Van der Meulen 19-09-2022

De tekst is niet meer te lezen Ik ben slechtziend moet het dus hebben van de voorleesfunctie van mijn mobiele telefoon maar die weigert omdat jullie tekst niet juist is opgesteld waardeloze tekst dus jammer

Poeder 19-09-2022

Ik zocht online naar oortjes, kwam uit op de Jbl Wave 300tws, snel even op de website van Expert te Leersum gekeken, ze waren daar op voorraad, ben er even heen gereden, medewerkster Wilma heeft mij uitstekend geholpen, binnen 5 min. stond ik weer op straat. Al jaren lang, Topservice daar.

r*********@k********* 18-09-2022

Expert Barneveld heeft uitstekend werk geleverd: producten en montage!! Super service!

Doorman 18-09-2022

Ik werd snel en zorgvuldig geholpen bij het uitzoeken van mijn mooie flatscreen. En dan ook nog een goede aanbieding, heel fijn!

Mink Dijkhuizen 17-09-2022

De persoonlijke benadering, advies en uitstekende service die we elke keer weer ondervinden bij een voorgenomen of gedane aankoop.

a**********@g******** 17-09-2022

Ik ben bij deze producten nog van de oude stempel. Ik wil graag zien wat ik koop. Duidelijke uitleg over het product of dit bij mij past. Niet naar de mond praten of een duurdere product aanbevelen. Hier ben ik erg tevreden over.

j**@b***************** 16-09-2022

Koop lokaal, koop bij Expert, waar je geen nummer maar echt een klant bent!

Gerritsen 16-09-2022

Zeer goed geholpen met het aankopen van onze producten, komen weer snel terug bij u in de winkel.

Van Asselt 16-09-2022

Prima en snel geholpen, met goede uitleg en duidelijke informatie.
Jammer, dat de verkoper vergat te vertellen dat het apparaat in de aanbieding was.
Dit ontdekten wij zelf bij raadpleging van de eigen website van Expert. Beetje slordig !

Mvk 16-09-2022

Zeer vriendelijk personeel,zeer goed geholpen,goede uitleg over het product ,top

m********************@h********** 16-09-2022

Bij expert denken ze met je mee. Een product wat niet in voorraad is wordt je ook gelijk verteld en dat het wel even kan duren. Eerlijkheid duurt het langst.

c*********@k****** 16-09-2022

We hebben het artikel in de winkel gekocht, dus kunnen we geen review geven over de website.

h******@z******* 16-09-2022

Fijne winkel, goed geholpen. Ook de mogelijkheid tot het laten installeren van producten is prettig.

Evert Kruizinga 16-09-2022

Wij kopen al sinds 1975 onze elektronica en witgoed bij Expert Winschoten. De service en de uitleg is altijd prima en vlak naast de deur en dat vinden we belangrijk. Bij online aankopen moet je je zelf maar zien te redden en bij Expert Winschoten denken ze altijd mee en helpen waar nodig zonder dat je portemonnee daar de hik van krijgt. Koop lokaal en zeker in deze tijd.

Knipmeijer 16-09-2022

Goed en deskundig advies. Concurrerende prijs. Goede en deskundige aflevering.

Danen 16-09-2022

Al jarenlang fan van Expert van Geel in Roosendaal. Deskundige en vriendelijke medewerkers en altijd een advies op maat. Men is daar niet uit op de hoogste kassa-aanslag, maar op de beste informatie passend bij je budget en je wensen.
Daarom altijd naar Expert. Prijs gekochte tv ook nog eens uitstekend door een cash-back actie van Sony, die ze meteen hebben verrekend op de factuur. zeer netjes en service-gericht.

Gunnewegh 16-09-2022

Ben accoord gegaan met 40 euro extra kosten voor bezorgen en plaatsen .
maar krijg een rekening met 25 en 40 euro extra kosten met dezelfde text , vreemd was niet vermeld bij bestelling
INTERN

Expert Thuis Installatie
wassen/drogen/vaatwassen/koken (vrijstaand)
40,00

j***********@g******** 16-09-2022

Bedankt heren voor de goede service. Fijn dat jullie altijd jullie afspraken nakomen! Ga zo door.

g*********@g******** 16-09-2022

De Magimix Milk Nespresso werkt uitstekend!
Heerlijke stevige schuimlaag door de melkopschuimer!!
Kopen dat apparaat!!!!

- Opdedijk 16-09-2022

het is een mooie winkel en word goed geholpen en mijn panasonic oled is uitstekend

Barreveld 16-09-2022

De website is duidelijk,kom je er niet uit,kun je altijd via de site een winkel vinden,waar je een medewerker kunt benaderen.

Paanakker 16-09-2022

Wij vinden expert een super fijne winkel, je wordt er correct en vriendelijk geholpen met goed advies.