Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Gemert 04-04-2022

Zeer vriendelijk geholpen en deskundig advies ontvangen bij de aankoop van een nieuw koffiezetapparaat van Jura. Heel erg tevreden over de klantvriendelijkheid en service.

Meek 04-04-2022

Bevalt goed het product eerst te zien, bij Expert, alvorens aan te schaffen.

s************@h********** 04-04-2022

Ik ben goed, snel en vakkundig geholpen. De bezorging ging snel ondanks de koelkast niet op voorraad was.

Hovingh 04-04-2022

Expert nijkerk is een zeer prettige winkel waar kwaliteit en klantvriendelijkheid duidelijk op 1 staan

h**********@g******** 04-04-2022

Wij hebben gekozen voor Expert, omdat zij een eigen reparatie kunnen aanbieden binnen een korte termijn. Ze hebben de kennis hiervoor in huis.

p*****@c************* 04-04-2022

Snel en vakkundig bij hulp/advies over reparatie/vervanging van oude afwasmachine. Hierna snelle levering en uit/inbouw. Top!

Van Rosmalen 04-04-2022

Ben van dijk in Uden staat in de omgeving bekent als een goede winkel met fantastische service. Dit bleek nu met het kopen van een tv maar weer.

i*****@v********** 04-04-2022

Ouderwetse aandacht voor de klant. Keurig afspraken nakomen. Prima prijs. Kun je rustig iets kopen.

m**********@h********** 04-04-2022

Heb het product via de mail besteld.
Snelle reactie gehad en goed geholpen in de winkel.

Djelloul Smir 04-04-2022

We hadden snel een vaatwasser nodig en dit hebben we kunnen realiseren bij Expert.

i***@t************** 04-04-2022

Altijd vriendelijk personeel dat luistert naar jouw wensen en actief meedenkt. Geen probleem om even iet uit te zoeken of na te kijken.

Tabak 03-04-2022

voor goede service en kwaliteit is deze vesteging van Expert en zeker de medewerkers een super goede winkel en de eigenaar Memmet die lost elk probleem voor je op een dikke 10
fam Tabak

A. klarenbeek 02-04-2022

Goed en fatsoenlijk geholpen. Alle vragen werden beantwoord en een goed service.
We mochten de doos nog even laten staan totdat we alle boodschappen hadden gedaan. Heel klantvriendelijk zoals het hoort.

Van der Laan 02-04-2022

Een Sonos Beam Gen2 in de winkel gekocht. Prima geholpen en ook naderhand wanneer ik met nog wat vragen kwam over het artikel werd ik heel goed geholpen en werd er ook de tijd voor genomen.

Expert Meijer Burgum 02-04-2022

Vaatwasser gekocht bij Expert in Bergum
Bij dit bedrijf doen wij al jaren onze inkopen , je word er altijd erg vriendelijk geholpen, en uitgebreid een goede uitleg gegeven over hetgeen dat je hebt aangekocht.
En ook de aflevering en het installeren / inbouwen is in een woord uitmuntend..

i*******@z******* 01-04-2022

Fijne , prima winkel , 2 ingangen, heel handig.Aardig personeel, veel geduld.

m***************@l****** 01-04-2022

Goed product. Vriendelijk geholpen in de winkel. Door leveringsproblemen was er maar weinig keus dat was jammer maar kon de winkel niks aan doen. Het afleveren op de afgesproken dag en tijd was ronduit slecht. Wij zitten thuis te wachten worden we gebeld dat we niet thuis zijn en dat het nu aan ons lag dat er niet geleverd kon worden. De bezorger is helemaal niet geweest. Slecht om de klant dat maar in de schoenen te schuiven. Door dit telefoon gesprek ben ik niet meer vanplan bij expert te kopen.

Corry van der Sanden 01-04-2022

Blij met de nieuwe inventum vaatwasser, gekocht bij expert Roosendaal waar iedereen altijd behulpzaam is, wel jammer dat ik de vaatwasser 10 dagen te vroeg heb gekocht. De prijs was ruim een week na mijn aankoop 100 euro lager, misschien hadden ze dat bij expert even moeten melden, dan was ik zeker een week later teruggekomen, inmiddels gebruik ik de vaatwasser en ben dik tevreden. De service bij expert is prima

l***********@g******** 01-04-2022

Er werd goed geluisterd naar de wensen. Niets werd opgedrongen. Ruimte, tijd en koffie om te kijken, na te denken en vragen te stellen

Ruud 01-04-2022

Expert Nunspeet heeft een zeer goede service verlening, prettig personeel en voldoende keuze

Schuurs 31-03-2022

Zeer deskundig advies van medewerker waarna de inbouwkoelkast perfect geïnstalleerd is! Ik kan de winkel in Lemmer aan iedereen aanraden.

Kempen 31-03-2022

Een goede aanrader om daar iets te kopen goede dienstverlening en vriendelijk personeel die verstand van zaken heeft !

Bookelmann 31-03-2022

Producten van expert Diepenveen. Men neemt de tijd en geeft goede relevante informatie. Goede installeren van de apparatuur.

De Groot 31-03-2022

Expert het had product wel op voorraad.
Online betalen, heel makkelijk, en met een week het apparaat netjes bezorgd en geïnstalleerd. Het oude apparaat uitgebouwd en is meegenomen.

Faber 31-03-2022

Uitstekende kwaliteitszaak met vriendelijk en bekwaam personeel die heel behulpzaam is,