Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Prima webshoo 10-08-2021

Via de webshop en dat was overzichtelijk en makkelijk kiezen en vergelijken.

Hannes 10-08-2021

Gisteren een set speakers willen kopen in Vroomshoop. Ze stonden op het schap, gepakt en naar de kassa gelopen. Na 10 min. wachten ze maar terug gezet. Geen belangstelling blijkbaar, veel te druk. Ben naar een andere zaak gegaan en daar de speakers gekocht, die ook duidelijk goedkoper waren. Zaak staat in de zelfde plaats. Dus ik koop wel lokaal.

Barnhoorn 10-08-2021

Ben al duidelijk genoeg geweest, beveel het hele eiland aan naar Expert te gaan in Dokkum!!

p********@k********* 10-08-2021

De ervaringen met Expert Wageningen zijn slecht. IN het bijzonder de klantservice en informatie is slecht.

m****@v*********** 10-08-2021

Zeer goeie en fijn zittende koptelefoon. Mooi geluid door 2 speakertjes per oorschelp en goede BT verbinding. Ook een snoer om direct aan te sluiten of zelfs 2x BT koptelefoon op zelfde geluidsbron aan te sluiten. Er is ook een duurdere versie met noise candeling maar heb toch voor deze gekozen.

Rijneker 09-08-2021

zoals altijd enorme klantvriendelijkheid en duidelijkheid geven over het product.

Tak 09-08-2021

Ik wordt altijd goed geholpen hier in de winkel van Expert in Dieren. De geluidsboxen Edifier R1280DB waren niet in de winkel voorradig. Op hun advies heb ik bij Expert Leersum de bestelling telefonisch gedaan en ik had ze binnen een paar dagen in huis. Goede geluidskwaliteit voor een lage prijs en veel aansluitmogelijkheden. Dank je wel Expert!

b******@z******** 09-08-2021

Goede bediening in de winkel, fijn geholpen en zeer goede bezorging en aansluiting apparatuur. Klasse gedaan.

e**********@h********** 09-08-2021

Goeie service. Nette medewerkers en komen hun afspraken na. Kortom zeer tevreden

m**************@h********** 09-08-2021

Expert Leersum is een pareltje onder de witgoedwinkels. Lokaal, betrokken en vriendelijke mensen!

Shaw 09-08-2021

I always try to support local business, but this was the classical example of why that is the wrong policy.

De Haas 09-08-2021

Misschien zijn de producten elders iets goedkoper te krijgen, de service van de bezorging en plaatsing maakt dat dubbel en dwars goed 👍

Meijer 09-08-2021

Sommige artikelen staan niet in de showroom. Mocht je via expert.np iets vinden ligt het vaak wel op voorraad

h**********@l****** 09-08-2021

expert den Dolder levert goede informatie bij de keuze van de aanschaf televisie.Jammer dat er 3 weken levertijd tussen zat.Ik heb zelf steeds moeten bellen over de planning.

Geers 09-08-2021

Vriendelijk personeel en weten waar ze het over hebben en ook nog een persoonlijke benadering

Schouten 09-08-2021

Blijf vooral de (lokale) winkeliers steunen, Expert is in de buurt en per saldo beter en goedkoper dan een online zoektocht

m************@h********** 09-08-2021

Bij expert Lampe in Assen werken kundige mensen die aardig en eerlijk zijn.

Geertse 09-08-2021

Zeer goede adviezen en zeer klantvriendelijk, ga er altijd terug om apparatuur te kopen.

Van den Biggelaar 09-08-2021

prachtige winkel en prima personeel en goede kwaliteit van geleverde goederen

Brouwer 09-08-2021

Prijs kwaliteit verhouding prima, oven keurig en vakkundig ingebouwd ,door de vriendelijke monteur!

k****@f**** 09-08-2021

doordat ik al een miele wasmachine had wist ik dat ik er weer zo 1 wilde maar helaas had de winkel er geen staan en dus moest ik een dure machine vanaf een folder kopen en dat vond ik niet prettig. het zou fijn zijn als er wat meer bovenladers in de winkel zouden staan.

Harry 09-08-2021

Medewerkers altijd vriendelijk en behulpsaam. Aflevering volgens afgesproken tijdstip

Brink 09-08-2021

Een nieuwe AEG ProSteam gekocht bij Expert Steenwijk. Levering conform de afspraak. Met twee man is de wasmachine naar de zolder getild en daar aangesloten. De oude defecte wasmachine is meegenomen

k*****@g******** 09-08-2021

Erg vriendelijk en behulpzaam bij het vinden en leveren van een gasfornuis. Zowel aardige mensen aan de telefoon als die het gasfornuis kwamen leveren en installeren.

c*************@g******** 09-08-2021

prima service - ander product geleverd toen bleek dat fabriek niet op tijd kon leveren. uitstekend afgehandeld.