Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Bleek 09-03-2022

Bij Expert wordt je geholpen zoals het hoort. Vriendelijk, duidelijke uitleg. Duidelijk over levering. Zeer klantvriendelijk, top winkel!

g*******@w***** 09-03-2022

Ruim aanbod, prima kennis van zaken, topservice. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Van de Pol 09-03-2022

Wij hebben een nieuwe vaatwasser gekocht bij Expert Wageningen, wij kregen een goed advies wat betreft de juiste keuze.
Wij zijn bij Expert Wageningen vaste klant, omdat je echt goede uitleg krijgt en ze vriendelijk personeel hebben.
Een aanrader.

Van Es 09-03-2022

Bij de juiste zaak kopen loont altijd de juiste service is bij Expert goed.

Posthumus 09-03-2022

Geweldige winkel, grote sortering, kundig, vriendelijk en behuLpzaam personeel! Ik kom er graag!

Hoeckx 08-03-2022

Expert is een prima winkel met ruime keuze, goed en deskundig, maar vooral vriendelijk personeel. De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Ik heb er niet voor niets de laatste 2 jaar maar liefs 8 producten gekocht.

Maas 08-03-2022

Er wordt naar je wensen geluisterd om vervolgens een prima advies te krijgen.

j**********@v********** 08-03-2022

Ben je op zoek naar een nieuw huishoudelijk product, probeer het eens bij EXPERT, grote kans dat je slaagt !

Westendorp 08-03-2022

TOP winkel product meteen geleverd. Vriendelijk personeel die de juiste informatie geven over een product.
Klant is koning heel fijn.in Beuningen.

Boeve 08-03-2022

Mijn ervaring met de koop en plaatsing van de vaatwasser is prettig en professioneel verlopen

k***********@g******** 08-03-2022

Monteur van Expert Nederweert heeft onvoorziene obstakels vakkkundig en vriendelijk opgelost.

c*****@c******** 08-03-2022

In deze winkel word U goed voorgelicht over de voordelen van een ander product dan welke U eerst op het oog had .Dat ervaar ik als een voordeel.Ook wordt aangeraden om profijt te kunnen hebben met een uitgebreide (gratis aangeboden van het merk) verzekering, dat is nog eens een extraatje

g*******@g******** 07-03-2022

Ik zag het goedkoper op coolblue, maar die konden het niet dezelfde dag nog leveren. Bij expert langs geweest en die konden dat wel plus voor dezelfde prijs

Mariano-peters 07-03-2022

Aandacht voor de wensen van de klant. Goed onderbouwd advies over kwaliteit producten met de verschillen aantonen prijs/kwaliteit. Zoek vooraf op internet informatie, o.a. consumenten organisaties, over het product op. Hierdoor kun je gerichte vragen stellen. Klanttevredenheid niet alleen bij de aanschaf product maar ook na 1 en 2 jaar. Producten met veel mogelijkheden de vraag gebruik je ze ook.

Van den Bergh 07-03-2022

Heb diverse apparatuur gekocht. Ben zeer vriendelijk en deskundig geholpen door (*). Expert in Ermelo krijgt van mij een 9.

Van der Voort 07-03-2022

Tevredenheid na aankoop LG Oledtelevisie over klantvriendelijkheid en deskundigheid medewerkers(sters).

j******@m********** 07-03-2022

Persoonlijk contact en goede voorlichting blijven belangrijk en daar kunnen onlinewinkels niet tegen op. De Expert winkel in Breezand is een topper.

c**@h******** 07-03-2022

Prettige ervaring ondervonden met het aanschaffen van producten. Geen verkooppraatjes, heldere informatie.

Visser 07-03-2022

Wasautomaat gekocht. Keuze snel gemaakt in de winkel en ook een snelle levering.

Geurts 07-03-2022

Over waar een stekker aan zit moet je gewoon bij deze winkel kopen! Deskundig, geweldige service.

t********@g******** 07-03-2022

Deskundige en prettige informatie, producten van een goede kwaliteit, redelijke prijzen en prima service.

m*********@h********** 07-03-2022

Beetje jammer dat ze aan de telefoon vertellen dat ze voorraad hebben en dit niet zo blijkt te zijn.

i***@m***************************** 05-03-2022

ondanks dat de wasmaschine kapot was mocht van Expert niet retour, er zou een fabrieksmonteur komen, wat een kletskoek is, de monteur van Expert gaaf aan dat hij niet de tijd had om de programma van de was af te wachten, probleem van de wasmachine, geen watertemperatuur.

m***********@g******** 04-03-2022

Aflevering inclusief inbouw van vaatwasser is door uitermate vriendelijke mensen prima en naar volle tevredenheid gedaan. Kortom, algehele indruk bij deze aankoop is positief. Helaas was de informatie in de winkel over de diverse mogelijkheden aan de matige kant. Dat kan naar mijn idee beter.

Van der Vegt 04-03-2022

Vriendelijke spontane behandeling doen wat ze beloven goede prijzen op producten.