Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Bruins 20-10-2022

Ik ben zeer goed geholpen door de verkoper, kreeg persoonlijk advies en uitleg.

Bouwmeester 20-10-2022

Wij zijn al jaren klant! Goede service en vaste medewerkers.
Ondanks internet, geven wij de voorkeur aan persoonlijk advies, de
dingen bekijken.
De functies controleren etc. Maar ook kunnen vergelijken met de
merken onderling.
Dus vele voordelen!!!

Marree 20-10-2022

Het kopen van artikelen in de winkel van Expert in Zeewolde is een prettige aangelegenheid. Goed advies, vriendelijk personeel, ook met een glimlach.

h************@l****** 20-10-2022

Winkel waar kennis, service en klantcontact hoog in het vaandel staat. Uiterst vriendelijk en deskundig personeel. goede en duidelijke voorlichting over het product en niet gericht om het "maar" te verkopen.

De Waard 20-10-2022

Ik ben in de winkel vriendelijk geholpen door een deskundige medewerker. Goede prijs voor de producten. Reageert snel op berichten. Vriendelijke bezorgers.

n**********@g******** 20-10-2022

Expert Schipper in Vlaardingen prima geholpen, snel en netjes geleverd en aangesloten.

j*********@h********** 20-10-2022

Het gaat bij ons om het advies bij aankoop en de prijs en dit is doorgaans goed bij Expert.

Ingen 20-10-2022

Zeer fijne winkel, Expert Dongen.
Zeer vriendelijke en kundige engeneer welke de apparatuur heeft geïnstalleerd.

Gort 20-10-2022

Prima service, kwamen afspraak na en bij een probleem kwam men de volgende dag terug

m*******@g******** 20-10-2022

Gewoon goede duidelijke uitleg. Waar voor je geld en geen onverwachte verassingen. Top!

f*********@l****** 20-10-2022

Bij deze winkel diverse aankopen gedaan, leveringen
worden altijd en netjes volgens afspraak nagekomen.
Zij hebben regelmatig leuke aanbiedingen,
Deskundig advies, en beleefd personeel.
Deze winkel kan ik u daarom graag bij u aanbevelen

Wielsma 20-10-2022

Overzichtelijke website ook een bezoek aan de winkel is prettig en kan behulpzaam zijn

Jurriens 20-10-2022

Expert Dieren zeer aan te bevelen. Vriendelijk en goed geholpen zowel bij voorlichting/koop en inbouw van geleverde inbouw apparatuur.

Dijkman 20-10-2022

Prima service, deskundig personeel, snelle bezorging en inbouw inductie kookplaat .

t*****@z******* 20-10-2022

Je weet wat je krijgt en de service is prima. Eigenlijk is niets te veel. Afspraak is afspraak.

g********@g******** 20-10-2022

moest betalen voor een product dat na een maand nog steeds niet geleverd is.

d*******@h******** 20-10-2022

Super die aandacht van de winkelmedewerkers om de goede keuze van het product te maken.

Aalbers 20-10-2022

Afwasmachine was met een deuk geplaatst. Contact met winkel gezocht. Zeer service gericht. Was geen probleem, zeer vriendelijk geholpen. Er is een nieuwe voorkant besteld.

Zwaans 20-10-2022

PRIMA , ALLEEN BETERE OPSTELLING, OVERZICHT WAAR DE APP.
STAAN. E.V. BORDJES.

Groetjes

Bert Zwaans

Frederik 20-10-2022

Zeer goede advisering over de gewenste aankopen. Zeer goed geholpen met de levering en installatie alsmede de nazorg zoals een eerlijk advies over het bij verzekeren.

Jakobs 20-10-2022

Je wordt in de winkel in Horst nog als klant behandeld. Men heeft tijd en is vakkundig.

y***********@o********** 20-10-2022

Telefonisch besteld met 3dgn geleverd, keurige chauffeur aan de deur, prima service van expert.

r*******@i********* 20-10-2022

Filiaal Huizen wil niet koste wat het kost verkopen maar denkt graag mee en tilt zo de service naar een hoger niveau.

l*********@h********** 20-10-2022

Goede elektrowinkel. Goede, vakkundige en vriendelijke service, zowel in de winkel als thuis.

Regelink 20-10-2022

We hebben een wasmachine gekocht bij expert Wolvega
Wat ze zeggen komen ze ook na
Was voor ons de eerste aankoop bij jullie
Wij zijn tevreden