Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

e********@k*********** 19-04-2022

We zijn super tevreden met Expert. De medewerkers weten waar ze het over hebben. correcte levering. Goede uitleg over het product. Aanrader! Top bedrijf

Van der Lee 19-04-2022

Fijn geholpen in de winkel goed advies gekregen ook bij de levering konden we nog wat vragen over een tv en aansluiting van een soundbar alles fijn opgelost

h*********@c******** 18-04-2022

wij kopen graag bij expert ,altijd vriendelijke medewerkers,goede service .dit vinden wij zeer belangrijke punten

e******@h********** 18-04-2022

Al jaren tevreden van al mijn aankopen bij Expert. En ook zeer belangrijk, de goede service en vriendelijkheid van personeel.

j*****@g******** 18-04-2022

Ik werd geholpen door een aardige,vriendelijke medewerker. Fijn dat het filter koffiezet apparaat voorradig was,zodat ik het gelijk mee naar huis kon nemen.

Ruiter 18-04-2022

Zeer tevreden over de aflevering en installatie van het product met de daarbij geleverde uitleg

Boonstra 18-04-2022

Top service! Heel fijn geholpen en bezorgers hebben top mee gedacht bij het leveren aan mijn boven woning.

a***********@h********** 18-04-2022

Zeer tevreden over service, levering en vakkundig advies van de medewerkers, ook installatie van wasmachine zeer vlot verlopen, erg tevreden

Kaales 18-04-2022

fine winkel goed en deskundig advies echt een aanrader om daar naartoe te gaan

a*************@g******** 18-04-2022

Product gekocht omdat het een aanbieding was.
Goede service qua vriendelijkheid en informatie

Meeuwsen 18-04-2022

fijne winkel medewerkers. goede producten, snelle afhandeling met persoonlijk advies

Visser 18-04-2022

wij hebben een inductie fornuis laten bezorgen en installeren. Betrouwbaar, vakkundig, vriendelijk en enthousiast. Dat is onze mening over de medewerkers van Expert. Tweede keer dat wij iets bij hen hebben besteld en het komt gewoon goed over

Grandia 18-04-2022

Bestelling liet meer als 3 maanden op zich wachten tussen door alleen bij zelf informeren informatie, maar niet op een vriendelijke manier. Geen voorstel voor andere kleur die er wel was pas na afzeggen door mij van de bestelling werd wel verteld dat andere kleur wel te leveren was. Deze meegenomen, doet het prima, was wel wat lastig in te stellen, leek zo simpel toen het werd uitgelegd voor de bestelling.

Vels 18-04-2022

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Mark ('s-Heerenberg) bij de aankoop van een nieuwe vriezer. Hij neemt de tijd voor je, geeft goed advies & denkt met je mee! Echt een top verkoper, wij komen zeker terug voor nieuwe producten

Hakkens 18-04-2022

behulpzaam in de winkel , aflevering aan huis , vriendelijke nette bezorger .

Stelling-v Nieuwenhuizen 16-04-2022

Op Texel kopen we voor ons huisje al jaren bij expert!
Altijd tevreden. Gister weer door de oude vertrouwde verkoper geholpen. Tot Ziens!

k***************@h******** 16-04-2022

Bij Expert ( in ieder geval bij de zaak in Horst ) werken mensen met expert(ise) .

Jolanda 16-04-2022

Expert Wijchen is voor onze een echte EXPERT! De klantvriendelijkheid staat bij hen hoog in het vaandel. We slagen er keer op keer en of het nu om een stofzuiger, printer of koelkast gaat. Al onze vragen worden netjes en correct beantwoord en de service is geweldig! Onze koelkast is keurig, netjes geïnstalleerd door 2 jonge, " Lieb(e) Herr " die erg " kieskeurig" zijn en tot het laatste restje aan afval meenamen en ons oudje (koelkast) ,die we ooit ook bij hen kochten en vele trouwe jaren & diensten heeft volbracht. We hopen dan ook dat we van onze nieuwe koelkast Liebherr dan ook veel en lang plezier mogen hebben met een aantal feestjes en verjaardagen in het verschiet ... aan de indeling zal het niet liggen!

Leuris 15-04-2022

Expert in Dongen is zeker een aanrader
Vriendelijk personeel en goede uitleg over een
wasmachine en droger

j************@h********** 15-04-2022

Ik kan niet antwoorden omdat ik geen afspraak heb kunnen maken en deze vragenlijst was al gemailt dus verder geen info. Sorry!!

Hellings 15-04-2022

Ben afgelopen week spontaan de winkel binnen gereden met mijn vrouw, keek wat rond en heb een grote KTV gekocht, was in de aanbieding, merk Samsung en de winkel was EXPERT, nou die doen hun naam eer aan. Super geholpen en snel geleverd, thuis netjes aangesloten en ik kan kijken.

Van den Berg 15-04-2022

Het is bij Expert Joure altijd goed winkelen. Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Ze denken ook met je mee en kijken niet alleen naar de prijs. Kortom een goede winkel.

Roos 15-04-2022

Hele fijne winkel, erg persoonlijk contact.
Goede kwaliteit spullen in de showroom .
Fijn personeel, erg behulpzaam en deskundig.

Peper 15-04-2022

Ik ben zeer tevreden , goede en duidelijke uitleg, jullie hebben er weer een vaste klant bij.

Broekhoven 15-04-2022

Na te hebben geconcludeerd dat het product ergens anders behoorlijk goedkoper was tot grote verbazing van de verkoper heeft hij dit netjes gecompenceerd. Dit boven mijn verwachtingen uit. Bedankt!