Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

j*******@k*********** 09-09-2022

Jarenlang klant v Expert. Altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan. De zaak is aan te bevelen!

Den Edel 09-09-2022

De Expert winkel, en in het bijzonder die in Gouda, is al jaren mijn leverancier in alle producten die zij mij kunnen bieden. Van scheerapparaat tot TV. Van Wasmachine tot geluidsinstallatie.
Van Air Fryer tot koelkast. Altijd worden de oude apparaten probleemloos ingenomen.
Ook de installatie van inbouw apparatuur gebeurt uitstekend is mijn ervaring. Expert Gouda, mijn winkel !!!

m**********@c******** 09-09-2022

Prettige winkel
Deskundig advies en uitleg
Bezorging op tijd en prima service

Roelofsma 09-09-2022

Expert is de winkel voor mij. Heb er al mijn electrische apparatuur gekocht en altijd erg tevreden. Kijk eerst op mijn telefoon om het beste artikel uit te kiezen en dan naar Expert waar in dit geval mijn inductieplaat nog voordeliger was.
Wat wil je nog meer!

Van Loef 09-09-2022

Op de website vind je voldoende informatie voor het maken van een keuze. Overzichtelijk en makkelijke filters. Heeft zeker geholpen bij het maken van onze keuze.

Frankenhuis 09-09-2022

Fijn om een artikel in de winkel te kunnen bekijken voordat je iets koopt. Snelle en goede leveringsservice

e****@z*************** 09-09-2022

Steun de lokale ondernemer. Gewoon fijn om in de buurt even de winkel in te kunnen lopen om een product even te kunnen zien en er vragen over te kunnen stellen.

s******@g******** 09-09-2022

Mijn ervaring van de aankoop, levering en installatie van een inbouw magnetron was zeer positief. Ik werd vriendelijk geholpen in de Expert winkel waar ik de order heb geplaatst. Op de afgesproken dag kwamen de kundige installateurs de magnetron netjes inbouwen. De totale prijs was zeer schappelijk. Ondanks dat de levering en installatie keurig op het afgesproken tijdstip plaatsvond, had ik het fijn gevonden om de dag ervoor een bevestiging te hebben ontvangen dat de levering ook daadwerkelijk door zou gaan. Al met al ben ik een zeer tevreden klant.

Julia 09-09-2022

Door omstandigheden elefonisch een koelkast gekocht. Meneer was erg vriendelijk, ging voor mij twee keer naar de desbetreffende koelkast lopen omdat ik toch nog een vraag had . Bood zelf aan om (gratis) te bezorgen. Dacht echt mee, omdat hij dacht dat misschien mijn huidige koelkast stuk was, om snel te bezorgen.

Dijst 08-09-2022

In plaats van naar de winkel komen is het gemak van de webcite er nog lekker makkelijk gewoon thuis simpel

s*************@z******* 08-09-2022

Zeer goed geholpen en snel een keus kunnen maken, vriendelijk personeel en goed geadviseerd.

d********@i********* 08-09-2022

Ik heb goede ervaringen met de winkel van Expert Goede service en vriendelijk personeel.

Kuipers 08-09-2022

Prettig bedrijf. Hier ben je zeker geen nummer. En dat is ook één van de peilers van een familiebedrijf.

l************@l****** 08-09-2022

Ontzettend fijn, deskundig en vriendelijk geholpen. Wij geven dit zeker door aan vrienden/bekenden!!

r********@k********* 08-09-2022

Eerst perfect geregeld met garantie, daarna weer perfect geregeld toen er een defect was.

m***********@g******** 08-09-2022

Prijs en service zou milder moeten worden ,anders gaan klanten online bestellen elders

Veerman 08-09-2022

Was zoals altijd attend om te bestellen,daarom altijd naar echte winkel,krijg je advies.

Buning 08-09-2022

Mooie winkel, kundig personeel, goede uitleg, op tijd bezorgd, nogmaals uitleg van bezorger!! Super!!0

r************@h******** 08-09-2022

klantvriendelijk met veel coulance als men thuis tot een andere beslissing is gekomen.

g********@k********* 07-09-2022

De monteur kan voortaan wel uit leg geven want, in de winkel stond deze niet.

r************@h********** 07-09-2022

Prima website in principe. Specifieke product niet voorradig in website. Wel bij winkel (je kan de voorraad checken) Zelf gebeld met de winkel en product gekocht voor levering. Prima !

i***@k******************* 07-09-2022

vriendelijk personeel uw wordt goed geholpen en het is een nette winkel overzichtelijk

h********@h********** 07-09-2022

Ben uitstekend geholpen , de deurbel werkte bij mij niet.Uitstekend aan huis geholpen door medewerker

j*******@g******** 07-09-2022

de 2 installateurs konden de oude wasmachine niet van de zolder krijgen en de nieuwe niet naar boven brengen. Na een telefoontje naar Expert Culemborg kwam de verkoper zelf, binnen een kwartiertje, naar mijn adres, en de klus was geklaard! Powerrr! Wat een service!
vervolgens:
“Een kind kan de was doen”. Jazeker, mijn kleinzoon van 4 jaar heeft mij helemaal uitgelegd hoe de wasmachine ingesteld kon worden. Hij legde het beter uit dan de gebruiksaanwijzing!
Fijne wasmachine!

Takkenberg 07-09-2022

Netjes geholpen. De juiste hulp bij de keuze van het product gehad.

Als ik iets nodig heb ga ik altijd naar Exper.