Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Monique 13-03-2022

Expert is misschien niet de allergoedkoopste, maar absoluut een kenner van de producten die ze verkopen, geweldige service (aan huis) en groot assortiment dat zeer snel leverbaar is.

JP - Amsterdam 13-03-2022

Zeer klantvriendelijk, duidelijke en goede service van het filiaal in ‘s-Hertogenbosch. Aanrader.

Te Boekhorst 13-03-2022

Expert ‘s-Heerenberg heeft aandacht voor de klanten en geven een goed advies.

Wilma 12-03-2022

Goed geholpen en vriendelijk personeel. Levering volgens afspraak.
Bij probleem snel goed opgelost.

Ioana 12-03-2022

I ordered a product on the website and expressed interest to buy a 2nd one. While the website states clearly that installation is included in your very high prices for products sold versus competitors, after several calls, emails, a team coming to measure the house for the set up at a very wrong time (9-12 was offered as the only option while we all work to pay these products), in the end I find that installation is not included and I have to pay additonally for a product which was very expensive already and with several calls to discuss it with your teams for which I have no time or patience to. Highly not recommended your products and you should probably have a very strict review by the municipality of your products, services and costs.

j**************@q********** 11-03-2022

Het plaatsen en aan sluiting voor 100 € vind ik voor 45minuten erg aan de prijs

Haarman 11-03-2022

Expert is een zaak waar kwaliteitsproducten te koop zijn.
Bij bezoek aan de zaak wordt bij het informeren naar een product zeer actief hulp geboden en uitleg over de verschillende mogelijkheden tegen. Het maken van een keuze wordt hierdoor vergemakkelijkt.

c*****@k********* 11-03-2022

Expert is een fantastische winkel!! Online genoeg te bieden en in de winkel bijna altijd het product aanwezig!!

Brouwer Louwrink. 11-03-2022

Deze winkel is zo als het hoort je wordt als een persoon geholpen en niet als een nummer. Uitstekende service en kwaliteit en zeer goede uitleg. Zo doorgaan

Den Boer 11-03-2022

Mijn voorkeur is het persoonlijke contact en dat ik direct mijn vraag kan stellen en antwoord krijg. De kennis en behulpzaamheid zijn super.

Knol 11-03-2022

Het aanbod, de winkel uitstraling en deskundigheid van het personeel is al een reden om hier je aankoop te doen. Op elke vraag betreffende onze aankoop werden de juiste antwoorden gegeven.

Verschoor 11-03-2022

Wij komen al jaren bij Expert, goede service en vriendelijk personeel, wat echt de tijd voor je neemt

Votyagov 11-03-2022

Full range of services from measurements to removal of the old fridge to the installation of the new one!

Reer 11-03-2022

Ontzetten hulpvaardig en kundig personeel in winkel en bij installatie van onze nieuwe TV

Van der Voort 11-03-2022

Super service, snel en duidelijk. Ook het bezorgen vond ik een prettige ervaring. Vakkundig en vriendelijk!

g***************@h********** 11-03-2022

Bij het installeren was de bezorger zeer kundig,vriendelijk en werkte hard door

Kroon 10-03-2022

Bij Expert Harderwijk staat de klant centraal, wordt er serieus naar je geluisterd en wordt er vanuit het bedrijf zelf een oplossing geboden wanneer je een probleem hebt met je product. Ze zijn klantvriendelijk en geven veel informatie over hun producten. Kortom, een aanrader!

Jager 10-03-2022

Expert Delfzijl staat bekend om kwaliteit en goede service en dit maken ze ook waar. Zijn zeer tevreden

Van Wijngaarden 10-03-2022

goede service,vriendelijk personeel,prima aflevering,kundig aangesloten en uitleg.

j*******@g******** 10-03-2022

Ik raad Expert aan, omdat we reuze goed zijn geholpen, goed advies en bovenal meedenkend.

Ten Brinke 10-03-2022

Jullie doen het goed!
Zijn vriendelijk, behulpzaam En hebben kennis van zaken! Dikke pluim👍

Jongens 09-03-2022

Super snel geholpen. ‘S morgens gebeld, ‘s avonds geleverd. Dat is pas service.

z*********@z******* 09-03-2022

Bij expert slaag je altijd en gezellige medewerkers
Groetjes van Floor Zoontjes

De Boer 09-03-2022

Ik wacht al maanden op een creditering van een samsung tv.deze was stuk al na een half jaar dus ruim binnen de 2 jaar garantie kreeg wel na een week een grms nummer.nu alleen het geld nog.expert zegt dat het door samsung komt samsung zegt dat het door expert purmerend komt.je wordt van het kassie naar de muur gestuurd.en ik krijg van expert ook geen vervangende tv.geen service helemaal niks.je mag het allemaal zelf uitzoeken met je tv.niemand neemt zijn verantwoordelijkheid.bestel volgende keer wel via platte tv of coolbleu.

Walrave 09-03-2022

Betaald € 239,00. Dezelfde dag wordt de JBL Extreme 3 bij Media Markt aangeboden voor € 175,00.
Dit is een heel groot verschil.