Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

d*******@x******** 30-01-2023

professioneel, beleefd, hulpvaardig, met korting en snelle levering, echt experts: wat wil een klant nog meer ?

Janssen 30-01-2023

Expert, is een prettige winkel je kunt jezelf goed oriënteren met een zeer goed advies.

Visser 30-01-2023

Expert is een prima zaak voor klanten die iets meer willen dan de gebruikelijke stuntzaken. Voor goed advies, installatie en service scoort Expert hoog.

Schoemakers 30-01-2023

goed en snel advies en goede prijs-kwaliteit verhouding met eigen service dienst

Büyüktas 30-01-2023

Bij Expert in Raalte leveren ze uitstekende service! Ik ben heel erg goed geholpen en goed geadviseerd over het product! Klantvriendelijk een absolute aanrader.

j*****@k**************** 30-01-2023

Heel prettig om het product in de winkel te bekijken en voorzien van een duidelijke advies en toelichting.

j**********@h********** 30-01-2023

Super klantvriendelijk en personeel heeft verstand van zaken. Zeer tevreden met onze nieuwe tv

h*********@h****** 30-01-2023

ik ben heel tevreden over EXPERT maar heb een hekel aan al die vragen lijsten als je iets gekocht hebt.

Sandra 30-01-2023

Wij hebben ervoor gekozen om de vriezer te kopen via de webshop van Expert. Dit omdat de webshop meer voorraad heeft dan de fysieke winkel, maar ook omdat er winkels in onze nabije omgeving zijn i.v.m. service.

Na bestelling was er snel telefonisch (en per mail) contact over de gang van zaken voor aflevering. En ook de aflevering zelf was prima in orde. Volgens afspraak, netjes en vriendelijk.

Bokhorst 28-01-2023

Wat niet aan ons gecommuniceerd was, dat op de dag dat er een monteur was om de leiding en ook inductiekookplaat te installeren, er ineens een medewerker van Expert op de stoep stond met de inductiekookplaat. En of ik maar even € 1169,-- wilde pinnen. Had dit onderdeel niet gecommuniceerd kunnen worden? Ik had gelukkig voldoende saldo, maar er zijn waarschijnlijk ook mensen, die dit niet hebben. Dit vindt ik echt een groot minpunt in de service van Expert.

Wil nog wel even kwijt dat de monteur die alles gerealiseerd heeft, een grote pluim verdient. Meer dan uitstekend werk en werkte ook vlot.

Carien Bokhorst

Erik van der veen 28-01-2023

Nette bediening ,zeer snel geholpen en de medewerker heeft zelf de wasmachine gebracht en gemonteerd.

Van Der Aa 27-01-2023

Goede service, veel kennis van de producten en een glimlach bij de medewerkers!

Roeper 27-01-2023

Na goed advies het product gekocht en de verkoper heeft het zelf geïnstalleerd en uitleg gegeven. Perfect

h******@h********** 27-01-2023

zoals gemeld, verkoop ging normaal, tijdstip levering werd telkens uitgesteld, dus net goed.

m******@h********** 27-01-2023

Ontzettend fijn geholpen in de winkel, super nette mensen die het product kwamen installeren. We zijn echt heel tevreden!

Bruggink 27-01-2023

Prima zaak, nette medewerkers, leveringen op tijd, etc, etc. Kortom: prima. Beveel de zaak zeker aan.

Van Eijndhoven 27-01-2023

Met Windows 11 is de layout weer erg veranderd. Dat is zonder uitleg niet makkelijk.

Dooremalen 27-01-2023

Kwaliteit voor een redelijke prijs en een ruime sortering voor het maken van de keuze die bij je past

Willemsen 27-01-2023

ga naar expert voor een eerlijk en advies,en denk aan middenstand in uw dorp.

Gerrits 27-01-2023

Vriendelijke bezorger die net dat stapje extra doet tijdens plaatsing van onze nieuwe vaatwasser. Goede indruk en service

Takens 27-01-2023

Het was handig geweest als uitgelegd was dat de inductie kookplaat een tikkend geluid maakt tijdens koken.
Dan verdeeld hij de stroom daarom hadden we nog gebeld met jullie dat was ons niet verteld

Pigmans 27-01-2023

Aantal vragen zijn met n.v.t. beantwoord, omdat de levering eerst medio februari plaatsvindt. Hebben daar alle vertrouwen in.

De Wit 27-01-2023

Goede machine. Goede gebruiksaanwijzing en door goed te volgen gemakkelijk in te stellen. Maakt veel minder lawaai dan ons vorige apparaat en maakt lekkere koffie.

k*******@g******** 27-01-2023

Het persoonlijk contact met een verkoper is; duidelijker, beter, direkter en er wordt direkt op vragen deskundig geantwoord.

m***************@c******** 27-01-2023

Zeer goede service, goed en snel contact via internet, nette en erg aardige bezorgers.