Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Dirksen 05-02-2023

Betrouwbaar. prima geholpen bij het zoeken naar producten die vervangen moeten worden.

Huting 04-02-2023

Zeer prettig geholpen door verkopers in de winkel maar ook de medewerkers die de inbouw keukenapparaten hebben vervangen

Posthumus 04-02-2023

Prima en goed gesirteerde zaak, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel dat goede en kundige informatie geeft!

Joling 04-02-2023

Prima zaak met mensen die kennis en liefde voor het vak hebben. Daarnaast een eerlijke prijs.

Macleane 03-02-2023

Zeer fijne mensen om zaken mee te doen. Komen het netjes thuis bezorgen en installeren. Vakkundige mensen

Huisman 03-02-2023

zeer vakkundige winkelmedewerker erg vriendelijk en goed geluisterd wat onze wensen waren bij plaatsen van apparaat vakkundig geplaatst door service montuur

Horstra 03-02-2023

Heb problemen met aanbieding{cashback}. Folder gaf aan dat dit geldig was tot 5 februari. Bleek niet zo te zijn. Geldigheid was per 31 januari afgelopen, aldus Canon.
Loop dus €20,- mis. Flink balen.

f*********@c******** 03-02-2023

Kleine winkel,weinig voorraad,personeel mag wat enthousiaster.
Zagen later het produkt €40 goedkoper bij een andere winkel,maar hadden hem helaas al besteld…

Boersma 03-02-2023

Wat een mooie winkel en vlot en deskundig geholpen! Ik beveel Expert Nijverdal ten zeerste aan!

Seppenwoolde 03-02-2023

We gaan al jarenlang naar Expert Doornenbal. Je wordt er vriendelijk en kundig geholpen.

Smiet 03-02-2023

Bij de expert in Laren ben ik super geholpen met de aankoop van een koelkast. Er werd mij alles duidelijk uitgelegd zonder dwing tot aankoop. Fijne winkel op gebied van elektronica.

h************@h******** 03-02-2023

Zeer goed geholpen en ook het opmeten thuis en de inbouw naar tevredenheid gedaan

Adema, 03-02-2023

Kan het iedereen aanraden, maar mensen moeten het zelf beleven, daar ga ik niet over.

Van Dijk 03-02-2023

Service top,uitstekende informatie over producten en zeer vriendelijke verkopers

Vorderman 03-02-2023

Een winkel die vertrouwd is en altijd de afspraken na komt en goede service verleent.

Van der Ploeg 03-02-2023

Bij de aankoop in de winkel werden we heel prettig geholpen en hebben we een goede kookplaat voor een mooie prijs aangeschaft.
Bij het installeren ontstond er bij mij twijfel omdat de bedrading van het vorige toestel afweek van het nieuwe. Expert Kranenburg kwam toen gratis de kookplaat installeren. Prima service dus.

Doldersum 03-02-2023

Een bedrijf wat staat voor wat ze zeggen, kom al jaren bij expert en de service is nog altijd even goed.
Personeel altijd bereid om een stapje extra voor je te doen. DIKKE 10

e********@g******** 02-02-2023

Betere uitleg dat er apart wordt berekend wat de installatie kosten zijn. Op bon stond 0,00€

j*******@g******** 02-02-2023

Fijne winkel met deskundige en zeer vriendelijke medewerkers die je altijd zeer goed helpen en adviseren.

Van 't Wout 02-02-2023

Erg blij met de deskundige, vriendelijke en deskundige hulp en informatie bij keuze van produkten en eerlijke voorlichting daarover.
Staan voor je klaar om te helpen, zeer prettig.
Ook bij thuislevering prima service.
Wij raden deze winkel zeer aan voor allerlei produkten.

i********@n********** 02-02-2023

We zijn zeer tevreden over het advies over en de kwaliteit van de aangeschafte producten, de installatie en de klantvriendelijkheid van Expert Den Bosch

De Vries 02-02-2023

Er wordt zeer goed advies gegeven. Ik ben zeer vriendelijk geholpen. Ik ben zeer tevreden.

c**************@k****** 02-02-2023

Expert is voor ons de beste keuze.
Prima producten. Goed contact tussen klant en verkoper.
Vriendelijk en deskundig advies en uitstekende service.
Dus: ga naar Expert!

Scholtus 02-02-2023

Prima winkel, erg toegangkelijk. De medewerkers gaven snel advies en de communicatie via de telefoon en what’s app verliet adequaat en snel. Aan te bevelen winkel.

Rootinck 02-02-2023

Expert Elst en met name XXX met zijn jarenlange ervaring, leveren op maat en top service.