Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Der Meer 14-04-2022

Eindelijk een winkel die het snapt! Meedenken met de klant, goed op de hoogte worden gehouden van de levering en enthousiast geholpen worden! Tegenwoordig kan er veel online gekocht worden, maar bij de toppers bij Expert Nijverdal weten ze wat echt goede service leveren betekent! Kom hier zeker weer en raad iedereen aan die daar in de buurt woont langs te gaan! Grote ruime winkel met een groot assortiment en vriendelijk behulpzaam personeel! Ga zo door

Brandsma 14-04-2022

Expert is goed,en bied kwalitijd.perronen die daar werken zijn zeer goed in hun werk.er er wat dan staan ze er ook.

i***@l************ 14-04-2022

Goed advies, apparaat is precies zoals de medewerker vertelde. Zeer tevreden

Boesten 14-04-2022

Ik kan alleen spreken over de Expert in Landgraaf. De bediening, advisering en bezorging verdienen een pluim

Bladt 14-04-2022

Uitstekende prijs en advisering
Ouderwetse service bij aansluiten en garantie

m*************@h********** 14-04-2022

Prima thuisbezorg service ! Persoon/monteur wist veel te vertellen over product

Auto Versteeg-buurman B.v. 14-04-2022

Supersnel en vakkundig geholpen. Vriendelijk personeel zowel in de winkels als de bezorgers.

De Boer 13-04-2022

jammer ik kocht een koptelefoon , maar een aansluiting om twee jack stekkers te koppelen was niet in hun assortiment aanwezig. Heb drie zaken in de buurt af gezocht , zonder resultaat. Bol.com had het wel en gelijk besteld en volgende dag in huis. Conclusie , ik had de koptelefoon plus koppelstuk beter gelijk alle twee bij Bol.Com kunnen kopen. Ik was nu duurder uit met het auto rijden dan als ik het had besteld uit mijn lui stoel.

Van der Wolf 12-04-2022

Goed geadviseerd over product en levertijd. Product voldoet aan onze verwachtig

c***************@g******** 12-04-2022

De expertise en kennis van het personeel in combinatie met vriendelijkheid maken de aankoop van het product tot een feestje

Koedijk 12-04-2022

Wij zijn zeer tevreden over de service en levering/in monteren van geleverde , in dit geval ,inbouw koel/vries kast.al jaren klant en tot volle tevredenheid!

GP 12-04-2022

Gaan al jaren naar expert doornebal in Nijverdal.
Staan je met raad en daad bij. Erg klantvriendelijk.
Goede acties , service de winkel oogt uitnodigend.
De folder en de website zijn overzichtelijk

s***********@z******* 12-04-2022

Goede service! Alles netjes op de plek gezet en aangesloten. En alles goed uitgelegd. Top!

r************@l****** 12-04-2022

Wij bevelen expert van harte aan. Wij zijn er goed geholpen en ze houden zich aan afspraken.

Van de Water 12-04-2022

Net personeel, vriendelijk en deskundig. Goede service, ga vooral zo door...! Anton.

Van Der Heide 12-04-2022

Overzichtelijke en niet zo grootschalige winkel met prettige en deskundige adviseurs.

i***@p******** 12-04-2022

Helemaal blij met Expert Gouda. Fijne verkoop, super snelle levering en het plaatsen ging snel ondanks onze smalle trap!! Ik ben onwijs goed geholpen met de wasmachine en ben helemaal tevreden!

j************@w**************** 12-04-2022

Expert Hooymans in Velddriel is een prachtige winkel met behulpzaam personeel. Ze hebben kennis van zaken en hun assortiment lijkt oneindig.

Malschaert 12-04-2022

als je iets nodig hebt dan kun je in een winkel kijken en dit is ook nog lokaal

Van Hofwegen 11-04-2022

Uitstekende service in de winkel met een goede voorlichting over het gekochte artikel.

Hoogendoorn 11-04-2022

Onze afzuigkap was kapot. Alles naar wens gegaan. Nieuwe besteld en ingebouwd, echt heel fijn gegaan!

Harms 11-04-2022

Nieuwe inbouwkoelkast besteld. Werd keurig op tijd volgens afspraak geleverd. De monteur ging uiterst nauwkeurig te werk en heeft de oude koelkast meegenomen. Al met al uitstekende service!

Elshout 11-04-2022

Fijne winkel. Vriendelijk personeel en goede service. Voor ons is er maar een adres en dat is Epert.

Damen 11-04-2022

Ik koop altijd bij expert ik krijg daar goed advies en ze komen hun afspraken na

Swart 11-04-2022

Volgens mij komt mijn hele inboedel inmiddels bij de Expert vandaan. Goede kwaliteit van producten; medewerkers weten waar ze het over hebben en denken met je mee. Ook leuk dat je wordt herkend en dat de medewerker nog weet wat je de vorige keer hebt gekocht en hier even naar vraagt. Medewerkers denken mee in de mogelijkheden en geven je degelijk advies. Geen verkooppraatjes maar gewoon dat waar het op staat :)