Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

complimenten voor Expert Boeijink Lochem 08-12-2022

Wij zijn blij met Expert Boeijink in Lochem. Goed assortiment, fijn en deskundig personeel. Onze eerste keus in witgoed en elektronica.

Leise 08-12-2022

Na het vinden van de zaak en de informatie krijgen van het product was het maken van de keus snel geregeld.

e*****************@k*********** 08-12-2022

De vriendelijkheid en de toegankelijkheid van de verkopers valt op. Het is er prettig winkelen en met vragen kan je er altijd terecht ook als het over problemen met een product gaat dat al jaren geleden gekocht is.

Bijenhof 08-12-2022

prima service zonder problemen een leen koelkast gekregen omdat de nieuwe pas in januari komt

Veltum 08-12-2022

Ik ben zeer tevreden over het merk Siemens. De oude wasmachine was 22 jaar oud. Nooit geen grote reparaties aan gehad. Vandaar dat ik weer een Siemens wilde hebben .Dat vertel ik ook aan andere mensen

Van de Akker 08-12-2022

Een prettige zaak :vriendelijk en deskundig personeel. Uitgebreid assortiment.

w****************@h********** 07-12-2022

Heb de website niet bezocht. Gewoon naar de winkel in St Annaparochie gegaan.

a**********@g******** 07-12-2022

TV is nog niet bezorgd, komt vlgs afspraak morgen vandaar dat de laatste vragen niet van toepassing waren.

De Winter 07-12-2022

Telefonisch een droogtrommel besteld en deze laten bezorgen. Bezorging volgens afspraak op de afgesproken tijd met aansluiten en korte uitleg. Prima geregeld zo...

a*********@k********* 07-12-2022

Expert Huizen doet wat ze beloofd en de bezorging en installatie door twee enthousiaste 'Frenkie de Jongs' was leuk.
Een aanrader en voor mij al 15 jaar lang !

Torlentino 07-12-2022

Samsung tv gekocht neo Q led
Uitstekend advies en service
De tv is super,mooie beelden uitstekend geluid
We zijn heel blij

m***********@h********** 07-12-2022

Vriendelijke en deskundige medewerkers, levering volgens afspraak en snelle plaatsing.

f**********@y******** 07-12-2022

Ik ben prima geholpen in de winkel. Alleen jammer dat er in de winkel niet met een credit kaart betaald kan worden. Bij online bestellingen kan dit namelijk wel. Iets voor Expert om te verbeteren in de toekomst.

Siebenga- Van Der Zee 07-12-2022

Al jaren klant bij Expert in Burgum. Geen klachten en prima kwaliteit van het gekochte. Ga zo door!

f************@h********** 07-12-2022

De wensen en kwaliteit gaan samen met de prijs, soms even doorbijten maar dan heb je ook wat. Bedankt

d************@g******** 07-12-2022

Zoals ik al van Expert gewend was: goed advies, snelle bezorging, installatie en duidelijke uitleg. Gewoon top!

Koenen 07-12-2022

Goed geholpen bij expert bezorgen snel en goed ,alleen ik had installeren erbij genomen van de wasdroger dat is maar matig niet veel informatie gelukkig zit er een boekje bij .

m**************@k********* 07-12-2022

Steelstofzuiger Miele 3 in 1. Kruimeldiefvariant niet makkelijk en snel geïnstalleerd

Wouw 07-12-2022

Expert Tilburg is een absolute aanrader.
Deskundig, geen verkooppraatjes, gewoon erg goed geholpen.

h**********@g******** 07-12-2022

Wij zijn al 40 jaar trouwe klant, vanwege de goede, persoonlijke service. Is er iets met een apparaat, dan denken we automatisch: Expert!👏💐

p******@u********* 07-12-2022

Deskundig geholpen in de winkel en afspraak inzake levering en plaatsing correct nagekomen.

e*******@h********** 07-12-2022

Goed advies gekregen door aardige en kundige verkoper. Product voldoet aan alle verwachtingen

p****@v***** 07-12-2022

Een sfeervolle winkel met ervaren verkopers. Persoonlijke benadering, goede adviezen.

j********@g******** 07-12-2022

Goed fornuis alleen als je 3 pitten tegelijk gebruikt klinkt het alsof de electronica blijft zoeken met een klik geluid! Is erg storend!

i***@e********** 07-12-2022

Deskundigheid in de winkel is uitstekend; evenals de servicemonteur, die de installatie heeft verzorgd.
Absoluut een winkel, die service hoog in het vaandel heeft staan