Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Suzanne 05-01-2022

Zeer nette winkel en vriendelijk behulpzaam personeel die duidelijke uitleg geeft over het product, inclusief extra bijhorende informatie.
Snelle service, in 1 woord super!!

Bakker 05-01-2022

Zoekt u service en correct advies, duidelijke uitleg bij aflevering en zelfs daarna dan is er
maar een keus: EXPERT

Zwagerman 05-01-2022

Prima advies aan huis. Daardoor kon ik een weloverwogen besluit nemen over de te kopen televisie.

Van Der Kort 05-01-2022

Alhoewel iedereen zeer vriendelijk was, is er tijdens het inmeten niet goed gekeken of het apparaat zou passen. Hier bleek het bij montage niet te passen. Wat ons betreft een gemiste kans.

Den Boer 05-01-2022

Expert Texel de winkel met perfecte service waar wij als bungalow verhuurder heel blij mee zijn. Leveringen en/of reparaties op de wisseldagen is echt een pre!

a************@r********************* 05-01-2022

Super geholpen bij het zoeken van de juiste producten
netjes bezorgt , bij vragen goed geholpen

m******@l****** 05-01-2022

Begon met het niet leveren van een kabel die meerdere keren was toegezegd bij aankoop, daarover moest ik eerst in discussie ipv dat het werd geregeld, alsof ik de boel aan het oplichten was. Toen moest ik de juiste kabel uiteindelijk zelf nog ophalen in Buitenveldert. Daarna bleek het inductiefornuis niet goed; wacht nu al bijna 2 weken op iemand van de fabriek. Expert legt verantwoordelijk buiten zichzelf en ik zit met niet werkend fornuis. Al zo'n 5 x "Vandaag of morgen wordt u echt gebeld" gehoord. Slechte service.

Egner 05-01-2022

In COVID tijd bellen, bestellen en ophalen! Erg fijn. Koen was meedenkend en gaf uitleg.

Onal 05-01-2022

Begrijp niet zo goed waarom ik een product wel in de winkel kan betalen en ophalen en niet online kan bestellen met de melding online niet meer te bestellen.. echt jammer dit. Heeft mij een uur reistijd gekost zonder een Expert winkel in de buurt..

Hurkmans 05-01-2022

De monteur heeft de apparatuur deskundig ingebouwd in de keuken.
Goede service. Klantvriendelijk. Ik ben zeer tevreden.

m***********@g******** 04-01-2022

Online besteld maar door winkel bij omruil product uitstekend geholpen. Denken met je mee!

Van Alphen 04-01-2022

In deze zaak wordt u zeer klantvriendelijk geholpen. Ook de service na de aankoop is uitstekend.

Houkes 04-01-2022

Je kunt hier goed terecht voor al je spullen wat ik wel jammer vind is vandaag besteld is niet altijd morgen thuis

Marja 04-01-2022

Bij Expert Vroomshoop werd ik goed voorgelicht over de Bosch Steelstofzuiger wat betreft zuigkracht, hoe en waarvoor ik de bijl geleverde onderdelen kon gebruiken. Tevens mocht ik verschillende steelstofzuigers uitproberen om zo tot een keuze te komen.
Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en hulpvaardigheid van de verkoper. Wanneer ik een ander huishoudelijk apparaat nodig ben ga ik zeker weer naar deze winkel.

c**********@o********** 04-01-2022

De aankoop via de website gedaan, werkte perfect.
De levering en plaatsing is perfect geregeld door de lokale Expertwinkel.

p******@t******* 04-01-2022

Wij kopen alle producten bij Expert Jansen in Uithuizen en zijn daar zeer tevreden over.
Wij raden het dus ook andere mensen aan.

PHE 04-01-2022

Fijne winkel om te winkelen. Veel keus en veel op voorraad. Erg klant vriendelijk en meedenkend personeel. Goed advies gekregen, erg blij mee.

d************@h******** 04-01-2022

personeel is zeer behulpzaam en weet zeer veel over het product dat je wilt kopen.

Boes 04-01-2022

Mooie en zeer omschreven bekende merken in de aanbiedingen etc. met een goed advies Expert is al meer dan een halve eeuw (50 jaar) onze huis leverancier van witgoed en geluidsapperatuur

m*********@h****** 04-01-2022

Prettige zaak voor al jouw electra. Is het niet in de winkel dan wordt het besteld. Helemaal goed.

Ekenna 04-01-2022

Prima klantvriendelijke winkel, luisteren goed naar jouw vraag en de verdere services ook prima, zeker een aanrader

Vermeulen 03-01-2022

Wij hebben, na deskundig advies, een wasdroger gekocht, waar nu naar volle tevredenheid volop gebruik van gemaakt wordt.

Mechielsen 03-01-2022

Een fijne, stille vaatwasser met veel mogelijkheden. Duidelijke manual (op papier zelfs) en extra mogelijkheden via de app.

t********@g******** 03-01-2022

Een nadeel. Het duurde lang voordat ik geholpen werd. Moest zelf vragen of ze me konden helpen

j**********@o********** 03-01-2022

Wij zijn zeer tevreden over de informatie en hulp bij onze plaatselijke Expert winkel.
Personeel zeer deskundig ; vriendelijk en behulpzaam.
Onze motto is dan ook "steun de plaatselijke winkeliers