Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Roseboom 20-10-2021

Goed en deskundig geholpen, duidelijke uitleg van de verschillende keuzemogelijkheden

Smit-hamming 20-10-2021

Onze nieuwe door expert voor een actieprijs geleverde Amerikaanse koelkast bevalt prima.Niets dan lof expert !

Eertman 20-10-2021

Ik zoek product vaak op de website en bestelling wordt afgehandeld via de winkel in mijn woonplaats.

Brakenhoff 20-10-2021

Hele prettige winkel om je apparatuur te kopen. Je krijgt goed advies en nemen de tijd voor je. Voor mij geen internet winkels meer ....

a********@h********** 20-10-2021

Goed advies, goede service. Als ik weer een apparaat nodig heb zal ik zeker bij Expert Elst gaan kijken.

Bouma 20-10-2021

Ruim assortiment en goede vakkennis. Bestellen? Geen probleem. Dikke prima

Dijkstra 20-10-2021

professioneel advies, vriendelijke en hulpvaardige service en adequate levering

Franswa 20-10-2021

Gewoon de beste winkel in de omgeving de beste service. Dus waarom zou je anders gaan. Komen er al zeker 20 jaar.

Van Raaij 20-10-2021

Ik heb nu alvast de vragenlijst ingevuld de spullen die wij hebben gekocht zijn alleen nog niet geleverd.
Maar ik raad iedereen aan om zijn apparatuur bij expert te bestellen of kopen.
Super goede service en leuke winkel en overzichtelijk.
Het Marcel en Esther van Raaij

Jong 20-10-2021

Alles wat expert verkoopt staat bij mij thuis hoef je niet tevragen of ik tevreden ben.

Verheijen 20-10-2021

De medewerkers nemen alle tijd voor je. Ze hebben kennis van apparatuur waardoor je een keuze kunt maken die past bij je wensen. Service wat betreft bezorgen en installeren maakt dat ik graag in de winkel in Nederweert mijn aankopen doe.

Wagenaar 20-10-2021

Expert Burgum, goed en deskundig personeel, geven goed advies, zonder perse te moeten verkopen. Altijd goede service.

Wessels 20-10-2021

Top service!! Wasdroger 1 dag gebruikt, daarna defect. Binnen 2 dagen stond er een monteur op de stoep, daarna binnen 2 dagen nieuwe droger geleverd!

Stolk 20-10-2021

Prima locale winkel die weet wat leeft in de omgeving. Voor ons een prima winkel met uitstekende service.

m************@h********** 20-10-2021

Kwaliteit, service, persoonlijk advies en goede prijsverhouding is ook een fijn aankoop moment.

De Laat 20-10-2021

Uitstekende service en prijs/kwaliteit. Ik koop graag lokaal en zeker als de klantgerichtheid groot is. Top!

r***********@c******** 20-10-2021

vriendelijk personeel, snelle levering en ook vakkundig personeel om bijvoorbeeld radio, tv enz te installeren.

Reijnders-mennen 20-10-2021

Het is voor ons heel belangrijk om in Deurne te slagen in de winkel, omdat goede service dichtbij huis fijn is.

a************@g******** 20-10-2021

de medewerkers denken mee. onze voeding van radio was kapot. garantie net 2 weken verlopen en het moest naar de klantenservic van het merk v.d. radio.Wij waren de winkel nog niet uit of de medewerker kwam achter ons aan en boor de voedingkabel van de radio van het bedrijf van boven aan.

Vv Schoonebeek 20-10-2021

Internet is goedkoop, de winkel is kwaliteit. Dat maakt het eventuele verschil meer dan goed

Van Dommele 20-10-2021

de keren dat we bij EXPERT iets gekocht hebben , was de nazorg prima en een soepele
werkwijze .

Smit 20-10-2021

Altijd netjes behandeld en uitstekende kennis van zaken. Was alleen leuk geweest dat de bezorger het verpakkingsmateriaal had meegenomen. Ik kom er al jaren en blijf dat ook zeker doen.

i***@b************************* 20-10-2021

zeer goed advies en als ze het niet weten zoeken ze het keurig voor je uit.

m*********@h********** 20-10-2021

Eigenlijk ben ik veeleisend qua kwaliteit-prijs voor witgoed aankoop en service mogelijkheid en vak en materiaal kennis van de verkoper en bij expert vind ik dat telkens weer,
Ooit elders een aankoop gedaan maar daarop terug gekomen, ontevreden over service na defect binnen garantie
Dus gewoon vertrouwd bij expert recent mijn koel-vrieskast gekocht

t*****************@m***** 20-10-2021

Prima geholpen door vriendelijk personeel met kennis van zaken. Ook de bezorgers waren vriendelijk en deskundig