Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Gosen 05-07-2022

Iets meer service verlenen door het product te installeren. Dan was meteen duidelijk geweest dat de meegeleverde kabel niet paste.

f**********@z******* 05-07-2022

Fijne en betrouwbare zaak met mooie kwaliteit goederen en aardig. professioneel en behulpzaam personeel.

Huizinga 05-07-2022

Personeel erg vriendelijk en uitstekend geholpen, zeker aan te bevelen. Wij hebben al onze witgoed e.d bij expert weg.

e*****@t******* 05-07-2022

Producten zijn in ruime mate aanwezig en anderszins is goed rekening gehouden met Prijs/kwaliteit verhouding

Doornenbal 04-07-2022

Bij Expert Den Dolder werken klantgerichte vriendelijke personen met een enorme kennis van zaken. Zo heb je altijd een zeer prettig gevoel na het doen van een aankoop, waarbij je vakkundig bent geadviseerd.

a************@h******** 04-07-2022

Met dat stapje extra in service kunnen wij uit ervaring delen dat dit ook echt gedaan wordt.

Aerts 04-07-2022

prima leverancier en service naar de klant is bepalend voor aankoop in plaats van online bestellen!!

g*********@o********** 04-07-2022

prima zaak, deskundige mensen die geduldig en vakbekwaam mij helpen met wat ik nodig heb.

c*********@k********* 04-07-2022

Service en garantie is gewaarborgd bij Expert en dat is in veel gevallen niet via internet. Dus koop lokaal dan hebben we straks nog een winkelstraat die iedereen wil.

Bakker 04-07-2022

Goede service en vakbekwame medewerkers die altijd bereid zijn je te helpen

b*******@n********** 04-07-2022

Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop. Wij hebben goed advies gekregen en het is snel bezorgd en keurig aangesloten.

j************@h******** 04-07-2022

Bij problemen kun je altijd bij ze terecht en wordt het probleem altijd
snel opgelost !!

m******@h******** 04-07-2022

Expert Dronten, snelle levering en het voordeel van een eigen monteur in dienst geeft de doorslag om voor deze winkel te kiezen

Van Der Velde 04-07-2022

Ik heb een wasmachine. Koelkast en vriezer in Houten gekocht. En een koelvriescombinatie in Ommen. Overal een heel goede service. En de prijs was ook goed.
Dus heel erg tevreden

Bakker 04-07-2022

Wanneer je voor kwaliteit gaat dan moet je echt naar Expert gaan. Van keuzemoment tot levering en installatie gaat alles zoals ik dat graag wil. De oven van Pelgrim is echt top. Ik bak nu weer heerlijk brood en andere gerechten!

Zee 04-07-2022

Enige puntje voor extra garantie melden dat je foto moet hebben van het achterplaat. Bij mij nu aangesloten en ik er niet meer bij kan. Dus kan ik mijn garantie niet registreren

c************@y******** 04-07-2022

We hebben contact, advies en kopen met Hagoort Expert Boskoop sinds 1983 en tot nu gaan we naar hun toe voor ons alle elektronisch enz nodigen.

C. Landzaat. 04-07-2022

Wij hebben een koelkast besteld via het internet en het werd bezorgd door de Expert winkel in Zutphen.
De bezorging was precies op de afgesproken tijd en de jongeman die het bezorgde was uitermate vriendelijk en behulpzaam.
Ook het telefonisch contact met de winkel was naar volle tevredenheid.

De Vries 04-07-2022

Super service! Vaatwasser besteld en laten installeren. Ging allemaal snel en netjes.

Somers 04-07-2022

Expert is een goed alternatief voor Cool Blue en Mediamarkt.
Je ondersteund de plaatselijk bedrijven.

f**********@c******** 04-07-2022

Aanrader om naar expert leersum te gaan. Vriendelijk personeel, je wordt daar zeer prettig geholpen en te woord gestaan.

Wessels 04-07-2022

Niet de goedkoopste, maar wel het beste concept. Prima service en dat is voor mij het belangrijkste.

Zeldenrust 04-07-2022

De uitleg over het gebruik en werking van mijn aankoop was wel heel erg summier.

a*******@k********* 04-07-2022

Uitstekend advies bij aanschaf laptop. Men snapt wat klantgerichtheid is. Voor deze service ga ik naar een winkel in plaats van online.

Kaatee 04-07-2022

Expert Cronje Haarlem, een geweldige zaak met een Super service. Vriendelijke verkopers en goed advies