Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Bos 05-11-2021

Deskundige informatie, meedenken in mogelijkheden. Afspraken wat levering worden nagekomen en ook aangegeven als een bepaald type produkt niet leverbaar is b.v. een wasmachine

Boers 05-11-2021

Goede, begrijpelijke uitleg in de winkel, snelle plaatsing thuis met goede uitleg van het funktioneren van het apparaat.

De Jonge 05-11-2021

We werden prima te woord gestaan. Ze waren vriendelijk en de vaatwasser is deskundig geïnstalleerd. Ze zijn pas weggegaan nadat de vaatwasser werkte en alles was uitgelegd. Zoals afgesproken is het gegaan prima dus.

b***********@g******** 04-11-2021

In laten meten kan je liever zelf doen want een meetlint pakken kan ik ook globaal zoals gedaan en achteraf past het niet. Wens voor elektrische kookplaat en elektrisch fornuis. Geheid dat ze gasoven leveren. Voor de tweede keer fout. Al zes maanden zonder kookplaat en oven!!!! en nu straks nog langer zo te zien.

Guebey 04-11-2021

ik kende de expert winkels wel maar had er nog geen apparaat gekocht .Maar nu had ik op zeer korte termijn een vaatwasser nodig en daar hebben ze mij goed mee geholpen ook zeer snel bezorgd en aangesloten. Ik ben heel erg tevreden over de service van expert

Koorevaar 04-11-2021

Kijk overleg en maakt afwegingen wat heb ik nodig en wat maak ik gebruik van de opties

j***************@q********** 04-11-2021

Expert Breezand staat zo snel als mogelijk voor je klaar. Vriendelijk en goed personeel dat weet waar ze voor
staan. Goeie service 👌👌

e*******@k********** 04-11-2021

Expert is altijd heel behulpzaam, kantvriendelijk, geeft goed advies en goede service.

f******@h******** 04-11-2021

Kijk in de folder. Staat er een product in wat je denkt nodig te hebben, doe onderzoek op internet. Als de prijs goed is ga naar de winkel en koop het.

Ter Horst 04-11-2021

We komen hier al vele jaren en zijn zeer tevreden altijd.
Vriendelijk en deskundig personeel.
En aanrader

Lohuis 04-11-2021

Een goede servicegerichte klantbenadering. Er bleek een actieweek 20% korting en de medewerker Expert paste deze pro-actief toe op mijn eerdere bestelling. Dat maakt dat ik bij een volgende aankoop zeker eerst weer bij Expert ga kijken.

c****************@h****** 04-11-2021

Ik ben altijd zeer tevreden met mijn aankopen bij Expert, met de service in de winkel en ook de levering en montage thuis.

a*****@u********* 04-11-2021

In de winkel vaak lang wachten voor je aan de beurt bent, maar goede uitleg en tijd voor je, als je eenmaal aan de beurt bent.
Zelf letten op kortingsacties, scheelt je veel in je portemonnee. De winkel op zich vind ik minder gezellig, maar alles gesorteerd, dus makkelijk te vinden waar je moet zijn. Wij kopen al 38 Jr. hier. Eerst bij Ben en nu bij Ben Expert.

Heijne 04-11-2021

Bij elke aanschaf van een duurzaam produkt is een goed advies onontbeerlijk. Wellicht is na uw laatste aanschaf de techniek zo veranderd c.q. vernieuwend geweest dat u zich goed moet laten voorlichten. Ook hier kan duurkoop goedkoop zijn.

h********************@u************ 04-11-2021

Klasse. Goede levering en alles netjes gemonteerd. Oude apparatuur weer meegenomen.

d*********@p******** 04-11-2021

Expert heeft ondanks leveringsproblemen wegens een tekort aan chips heel erg haar best gedaan. Een van de medewerkers heeft zelfs voor mij gecontroleerd of ik wellicht in een andere winkel het gezochte product (in mijn geval een cd-speler) zou kunnen vinden. Maar dat bleek niet het geval te zijn. Toen het bewuste apparaat uiteindelijk leverbaar was heeft Expert er direct een voor mij achtergehouden. Ook de uitleg met betrekking tot de werking van het apparaat beviel mij in hoge mate.

i***@m******** 04-11-2021

Telefonisch besteld, de korting was verlengd voordat deze op de site in ging. Alles verliep goed behalve dat de bezorging 2 keer uitgesteld werd (een extern bezorgbedrijf) en uitendelijk was de wasdrogcombinatie 2 dagen later bezorgd en geinstaleerd. Dat de bestelling niet zou komen - was er geen mededeling over, moest zelf bellen en vragen. Maar de prijs was goed, dus uiteindelijk tevreden over de geleverde diensten.

Warnert 04-11-2021

Ik ben uitermate tevreden over mijn artikel.
Eveneens verwacht ik in de toekomst kundige en goed service.

Thijssen 04-11-2021

Expert Raalte is klantgericht en de medewerkers zijn behulpzaam en geven goed advies.

Klumpenaar 04-11-2021

ik ben uitstekend geholpen door de medewerkers van deze zaak
vriendelijke mensen die je goed kunnen helpen

De Zwaan 04-11-2021

Begin met juiste produckt informatie ,prijs en garantie. koop dan bij EXPERT Nunspeet.

Oudenes 04-11-2021

Door de mooie kortingsactie terecht gekomen bij Woldhuis Expert voor een nieuwe televisie. Heel prettig geholpen en goed geadviseerd. Aflevering verliep ook prima en ik ben heel blij met de TV.

Egbertsen 04-11-2021

Ben blij dat er een Expert in Vroomshoop zit met vriendelijk gekwalificeerd personeel! Compliment voor hen!

g***************@h****** 04-11-2021

Wij kopen alles hier en staat allemaal op naam en als er wat is dan kunnen ze alles terugvinden . Altijd goed en snel geholpen !

Koster 04-11-2021

Wij zijn gewoon tevreden omdat voor ons belangrijk is: Afspraak is Afspraak.