Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Bolhaar 27-12-2022

Expert doet haar naam eer aan. Experts in klantbeleving service en vakkundigheid.

Gooren 27-12-2022

Je wordt snel en goed geholpen/geadviseerd. Zeer enthousiaste medewerkers, niet opdringerig. Zeer goede prijs/kwaliteit van de producten

Peter van Delft 26-12-2022

Duidelijk informatie op website, makkelijk bestelproces, snel geleverd en pakket is goed te volgen.

h************@g******** 25-12-2022

Geweldig de jura E4 koffie machine
Heelijke koffie
Echt een aanbeveling

Simonis 23-12-2022

De service is het geld waard. Wij hebben niet voor niets voor Expert gekozen. Lijkt bijna op een ouderwets familiebedrijf
Meedenken met klanten is best zeldzaam.

Van Erven 23-12-2022

ik kan expert Drunen zeer aanbevelen, heb er al verschillende aankopen gedaan en ben zeer tevreden over de service, vriendelijkheid en deskundigheid van de medewerkers.

w*********@o********** 23-12-2022

Ik ben al 30 jaar klant bij expert . Word ook altijd op een deskundige wijze geholpen zelfs als er eerst
problemen met een apparaat zijn komen wij er altijd uit, ook als het nieuw is en probleem van het apparaat
zelf is.

Van Manen 23-12-2022

Uitstekende winkel, goede voorlichting en of iets nu duur of goedkoop is, je krijgt dezelfde aandacht

Baas 23-12-2022

Vandaag een tv en wasdroger gekocht zijn zeer vriendelijk en behulpzaam met kennis van zaken geholpen! Echt een top zaak waar je,je goed bij voelt !

b*********@h****** 23-12-2022

Blijf winkelen in eigen buurt lezers....dan zijn ze er in de toekomst ook nog

M. De Koning 23-12-2022

Wil je een goed advies en een persoonlijke service bij het nemen van een beslissing wat te kopen op Expert niveau, dan moet je in Elst zijn.

l******@t********* 23-12-2022

Expert is een bedrijf van vakmensen die je uitgebreid te woord staat. De service is geweldig . Dit is een bedrijf waar klant nog koning is.

Ploeg 23-12-2022

Koop vaak producten bij expert, goede voorlichting, prettige medewerkers, vlotte afhandeling voor wat berteft levering en service

kortom een echte aanrader om bij expert alle elktrische apparatuur aan te schaffen

Gorter 23-12-2022

Vaak kom ik met een duurder product thuis, dan waarvoor ik gegaan ben. De verkoper weet je dus eigenlijk zo om te praten of te overtuigen dat je een ander duurder product koopt.

Ten Duis 23-12-2022

Aangenaam , duidelijk in antwoord . Verplaatsen zich in klant _ leeftijd - kennis etc . Kortom blij dat ze er zijn in Laren.

Treurniet 23-12-2022

als je voorbereid bent en de goede vragen kunt stellen is er ook iemand, die op jouw niveau kan helpen.

m**********@g******** 23-12-2022

Komt afspraken goed na! Persoonlijke aandacht en meedenken. Goed en vriendelijk personeel

Weijers 23-12-2022

Je wordt hier persoonlijk geholpen met deskundig advies. Ruime keuze en veel voorraad.

g***********@o********** 23-12-2022

Expert winschoten nette winkel met behulpzaam personeel die tijd voor je nemen met alle tekst en uitleg 👌👌

Backers 23-12-2022

Wij zouden altijd voor deze winkel gaan .Het is niet voor niets dat deze winkel 100jaar bestaat

Daanen 22-12-2022

Wij moeten de winkeliers in ons eigen dorp helpen om hier de spullen te kopen en niet buiten het dorp. Zo gaan wij ook de leegstand tegen in ons dorp. En Expert is n goede gesorteerde winkel met prettig personeel en bezorgers

Van Stuijvenberg 22-12-2022

Zeer tevreden over uitleg van het product ,en op tijd geleverd , en gemonteerd ,daarna nog een keer uitgelegd toen hij gemonteerd was ,👍

Kramers 22-12-2022

Als je op zoek bent naar een nieuw apparaat voor in je woning of een hulp bij het verduurzamen zoekt dan ben je bij Expert Jansen op de juiste plek.

b**********@h********* 22-12-2022

De winkel in Leersum biedt uitstekende service. Ook als je soms een paar minuten moet wachten, het personeel neemt tijd voor je en doen hun best je te helpen. Dat vind je niet bij online winkels.

Pieterse 22-12-2022

Expert, een winkel waar je als mens wordt behandeld, waar ze respect hebben voor hun klanten en meedenken waar het kan