Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Dreumel 14-12-2022

Goede service. Aardige verkoper in de winkel. Snelle levering, goede prijs.

j*************@h********** 14-12-2022

Het is sowieso altijd fijner om lokaal te kopen. Stukje service en dienstverlening. Vindt ik toch altijd wel positief bij expert. De prijzen dan ook nog aardig in balans zijn met internet leveranciers. Dan vindt ik het helemaal top. De keuze ook ruim is. Dan kies ik wel vaak voor expert.

h*******@q********** 14-12-2022

Mooie zaak met heel breed assortiment. Altijd goede aandacht van de medewerkers, die deskundig advies geven.

Von Boltog 13-12-2022

Personeel is vriendelijk, behulpzaam en deskundig. De tv en soundbar werden met zorg en aandacht afgeleverd en geïnstalleerd.

Middelhoven 13-12-2022

Mooie winkel, netjes, behulpzaam personeel, denkt goed mee! Kan het iedereen aanraden

f**********@z******* 13-12-2022

Deskundig en vriendelijk personeel in de winkel. Gemaakte afspraken over aflevering en installatie worden goed nagekomen. Installateurs waren goed bezig; apparatuur werkt onberispelijk.

Borst 13-12-2022

Prettig gevoel om locaal dit soort producten te kopen.
Kan natuurlijk ook bij de grote internet ridders, maar het gevoel om locaal te kopen en een prettig, kundige medewerker te spreken is voor mij belangrijker.
Geen dozenschuivers gewoon.

gerry van der wens 13-12-2022

Al jaren een betrouwbare winkel waar je ook goed en zeer vriendelijk geholpen wordt.
Ze weten waar ze over praten gewoon eerlijke mensen

Hollander 13-12-2022

Duidelijke website. Goede prijs en zeer goeden en vriendelijke hulp in de winkel.

p****************@h********* 13-12-2022

Bij expert hebben ze meestal wat ik zoek dus daarom mijn favoriete winkel voor iedereen een aanrader dus.

f*******@h********** 13-12-2022

Zeer vriendelijk geholpen, en een goede prijs. De doos was netjes verpakt in papier en een snel geleverd. 100% tevreden!

s********@h********** 13-12-2022

Menselijke benadering, heel fijn, een zaak waar ik graag kom. Liever iets meer betalen met deze service, maar dat is eigenlijk overbodig. Prijstechnisch keurig op orde.

a***********@g******** 13-12-2022

Netjes behandeld.
Duidelijkheid.
Een volgende bezoek aan te
raden.

Kemper 13-12-2022

Fijne overzichtelijke zaak (filiaal Pijnacker) en zeer vriendelijk, behulpzaam personeel met kennis van zaken.

Nijenhuis 13-12-2022

Fijne ervaren medewerkers die de tijd voor je nemen en goede adviezen geven. Groot assortiment!

e***********@m***** 13-12-2022

Deze winkel is zeer aan te bevelen door de deskindigheid en behulpzaam heid van het personeel

Van der Meulen 13-12-2022

Aardig personeel, mooie winkel en goede service. Voldoende assortiment en gedegen kennis.

b**********@l****** 13-12-2022

Vriendelijk en goed geholpen in de winkel Breda, ook thuis bezorger was erg vriendelijk. Ben blij met mijn nieuwe vriezer!

Van Herkhuizen 12-12-2022

Ik ben al zeker 30 jaar klant bij expert en altijd tot grote tevredenheid geholpen.

Slootweg - Hooghuis 12-12-2022

Zeer goede advies in de winkel, deskundig. Ook levering en installatie perfect. Aankoop Miele wasmachine

Stevelink 12-12-2022

Als je een winkel zoekt die met je meedenken en ook de plaatsing en service voor je regelen, moet je bij LEC Expert in Hengelo zijn!

m*******@h********** 12-12-2022

Netjes te woord gestaan en de tijd werd genomen om ons voor te lichten. Klantvriendelijk en servicegericht.

Van der Donk 12-12-2022

Meestal als je tevreden bent vul je dit we
L in
Dus of het is erg positief of erg negatief dus zelf ga k nooit van deze reviews uit

Roenhorst 12-12-2022

Ik zou hier zeker terug komen. Service is heel erg goed, en wordt altijd vriendelijk geholpen.
Ook in de garantie tijd als er iets met het product is.

Messak 12-12-2022

Mooie Zanussi wasmachine gekocht. Heel stil en vooral met centrifugeren heel rustig.
Mooi model en wast prima.