Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van de Brug Renes 21-11-2022

Wij hebben alles als goed ervaren en zullen als er id toekomst nog iets nodig mocht zijn zeker een beroep doen.

Kurvers 21-11-2022

Advies en hulp nodig bij nieuwe apparatuur of vervanging van bestaande apparatuur, ga dan naar Expert Groenendijk

Toonstra 21-11-2022

Expert heeft vaak goede aanbiedingen en je wordt door deskundig personeel geholpen

Spek 21-11-2022

We hebben een warmtepompdroger gekocht van AEG. Prima advies,mooie zaak en snelle levering

Enners 21-11-2022

Ga naar een Expert in uw buurt en last u goed informeren. U heeft dan altijd aanspreekpartners.

De Roos 21-11-2022

Contrast, kleur en scherpte van LG 55 inch qned is een fractie beter dan de Samsung qled 55 inch. Geef toe dat dit persoonlijk is.

Ilsen 21-11-2022

Goede winkel om een wasmachine bij te kopen. Onze LG heeft de eerste wasjes al weer gedaan dit weekend.

Nannes 21-11-2022

Expert is gewoon een fijne winkel. Jaren koop ik al hier de wat grotere aankopen. Redenen zijn heel simpel, je betaalt soms iets meer maar als er wat is dan Jan je fysiek naar de winkel. Je wordt altijd goed geholpen tijdens aankoop naar ook tijdens levering en als er wat aan de hand is.

g********@i********* 21-11-2022

Super geholpen door Expert Elst. Goed advies bij apparatuur die wordt aangeschaft!

Sprangh 21-11-2022

Ik vind Expert, Schrans Leeuwarden, een prettige winkel met fijne medewerkers, deskundigheid en koop daarom graag hier mijn producten.

j******@h********** 21-11-2022

Ook bellen naar de winkel werkt goed. Ik heb uitgelegd wat ik wilde en daar kwam een goed advies uit.

Kleijn 19-11-2022

Dit is de fijnste electro winkel in de Krimpenerwaard kan hem bij een ieder aanbevelen!!!!!!!

r*********@g******** 19-11-2022

De oven en warmelucht fan werken naar behoren. Ik ben er tevreden mee. De werkers waren heel aardig.

Eitens 18-11-2022

wat ik al eerder zij luisteren naar wat de klant wil,en niet er overheen praten.de klant kan en wil goed behandeld worden,hopelijk gaat dat volgende keer beter.

m*********@h********** 18-11-2022

Expert Doornenbal Nijverdal goede service, vriendelijk en vakkundig personeel,uitgebreid assortiment en een mooie winkel.

Poppe 18-11-2022

Fijne zaak, vriendelijk deskundig personeel, ruime keus in verschillende prijzen producten ,makkelijk en goedkoop parkeren.

Anneke 18-11-2022

Leuk geholpen met advies zodat we een iets andere keus hebben gemaakt en er heel tevreden mee zijn .De koelkast deur zaten krassen op bij levering en is intussen vervangen door de service monteur van Atag tot volle tevredenheid. Komen zeker terug bij de Expert in Wageningen ...ga zo door

f**********@h********** 18-11-2022

Wij hadden eerst app contact met Expert in Enschede. Wij hadden het zo kunnen regelen maar ik wou graag de vaatwasser met eigen ogen zien. Wij zijn naar de winkel geweest en kregen uitstekend uitleg over de verschillende vaatwassers. Wij hebben eentje uitgezocht en al snel werd de vaatwasser geleverd en gemonteerd door een vriendelijke deskundige man. Ook is een test draai gedaan en uitleg gegeven over hoe het allemaal werkt, scheelt weer boekje lezen haha. Wij zijn super tevreden met de hulp en service van Expert. Jullie krijgen van ons 5 sterren!

t********@g******** 18-11-2022

Wij zijn tevreden met Expert Bennink. Worden goed geholpen en krijgen het juiste advies

Renckens-hoek 18-11-2022

Ik ben uitstekend geholpen kreeg een goede uitleg over het doo mij gekochte product.Zeer comfortabele sfeer in de winkel. Kortom heel relex..

t****@r******** 18-11-2022

Top zaak alles goed overzichtelijk met uitstekende service van personeel.

9*******@h******** 18-11-2022

Een mooie warme winkel met deskundig personeel
Ook bij een garantie klus een goede info

Glorie 18-11-2022

Heb een stofzuiger gekocht, goed en duidelijk advies gekregen in de winkel.

Visscher 18-11-2022

Zeer tevreden mooie wasmachine 17 kilo en netjes boven gebracht
En aangesloten zijn voor dat hij besteld werd thuis geweest om toekijken of hij naar boven kon dus goede service vriendelijke bezorgers ondanks gewicht van deze machiene top kom zeker weer hier

j**@s******* 18-11-2022

Vlot, goed en deskundig geholpen met aanschaf van laptop.
Deze is voor zakelijk gebruik, dus ook de installatie naar 100% tevredenheid gedaan.