Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

i***@j************ 07-12-2021

Professionele hulp, aandacht voor jouw als klant, laagdrempelig. Alles kan in goed overleg. Flexibel. En lekker dicht bij huis, mocht er ooit iets zien kun je altijd ben hen terecht.

k*******@f********* 07-12-2021

Deskundig advies voor de aanschaf van een nieuwe wasmachine. Zaterdag besteld en maandag geleverd. Helemaal tevreden.

j***********@g******** 07-12-2021

Ben zeer tevreden over Expert. Een fijne winkel met goed personeel . Vlot met reparaties en service.

Autobedrijf De Wit 07-12-2021

zeer tevreden over Expert Asten....deskundig en goed en vriendelijk personeel
ze weten waar ze over praten
top bedrijf

m*****************@g******** 07-12-2021

Prettige vriendelijke medewerkers die goed adviseren zonder je het gevoel te geven dat ze je iets willen aansmeren.

Hoogendijk 06-12-2021

ik denk ik rij even langs de plaatselijke ondernemer, een gun factor zeg maar. Maar men had een keuze uit 2 apparaten en kon niet echt het juiste verschil goed uitleggen, jammer....

Dikker 06-12-2021

Heb bij expert in Rheden een wasmachine besteld die helaas niet op voorraad was. Ze hebben de wasmachine besteld en zouden berichten wanneer die er was. Kreeg al snel bericht dat de machine er was en dat ze hem vrijdag al zouden bezorgen. De bezorgers waren mooi op tijd en hebben de machine ook netjes naar boven gebracht en op de plaats gezet .Al met al een goede service . Ik ben heel tevreden.

Nederlof 06-12-2021

Ik vind de klantvriendelijk hard achteruit gaan. Ben tevreden over de winkel maar personeel vind ik niet klantvriendelijk.

Senders 06-12-2021

Expert Deurne kan ik aan eenieder aanbevelen. De winkel is allereerst gunstig gelegen en te bereiken. Er zijn goede parkeerplaatsen en In de winkel is een goed assortiment van producten aanwezig en het personeel is deskundig en bereid tot goede uitleg

Mulder 06-12-2021

Zeer persoonlijke bediening, zij geven een service waar geen webwinkel tegen op kan.

i************@h********** 06-12-2021

De medewerkers van delzijl zijn super behulpzaam. Goede service in kwaliteit van producten!

r********@l****** 06-12-2021

Een prettige en professionele benadering met aandacht voor persoonlijke wensen

d********@h****** 06-12-2021

Zeer klantgericht en deskundig. Installatie door uitermate vriendelijke monteur. Neemt de tijd voor goede uitleg en werkt zeer keurig. Top!

k*******@k*********** 06-12-2021

ik twijfelde over een audio aankoop over een bestaand audio systeem, Er werd een vrijblijvende proefopstelling geadviseerd , dit vind ik nu echt service van Expert

m**********@o********** 06-12-2021

Ze waren vergeten onze bestelling op de afgesproken datum en tijd te leveren. Na gebeld te hebben hebben ze het wel zsm geleverd en keurig geïnstalleerd. De verkoper had de 'Black Friday' niet helemaal goed berekend waardoor wij na er weer achteraan hebben gebeld. Konden toen het verrekende verschillen in de winkel afhalen. Wel vriendelijk en vakkundig personeel in de winkel.

Janssen 06-12-2021

Mooie website maar nog mooiere winkel.
Dus ik zou eerder de winkel bezoeken.
Kom er minstens wekelijks in de buurt.
1 tip zet het serienummer op de rekening.

Elfrink 06-12-2021

Klantvriendelijk en goede service zijn kenmerken van Expert Vroomshoop. Niet altijd de goedkoopste maar daar krijg je service voor terug.

Melis 06-12-2021

Goede winkel met prettig personeel, jammer dat de prijs iets hoger uitvalt als online, dit bevordert shop “LOCAL”niet echt.

Harmsen 06-12-2021

We werden zoals altijd geweldig geholpen door Mark, wat een professionele verkoper! Compliment!

j****@v************ 06-12-2021

De Expert in 's Heerenberg heeft het assortiment van een winkel uit de "grote stad", maar de service en betrokkenheid van het personeel is zoals je in een dorp mag verwachten. Professioneel, deskundig, vriendelijk, gemoedelijk.
Top!

m************@g******** 06-12-2021

Aandacht voor de klant hun wensen, goed advies en kundig uitleg over de geplande aankoop.

a***********@g******** 06-12-2021

Wanneer je graag voor de kwaliteit van persoonlijk advies gaat, kies je voor Expert.

g**************@g******** 06-12-2021

Bij Expert Haaksbergen werkt vriendelijk personeel. Ze geven goed advies en uitstekende service

w*******@h******** 06-12-2021

Het product is nog niet geleverd dus waarom stuurt u mij deze vragenlijst .?
Expert maakte reclame met een product dat niet leverbaar cq op vooraad was en probeert je dan een product aan te smeren dat 30 % duurder is
Op deze manier jaag je klanten de winkel uit !

Van de Kamp 06-12-2021

Bedankt voor de goede service en het snelle reageren per mail
Sonja van de kamp