Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Mulder 20-10-2021

Expert Boskoop een goed team fijne uitleg. Je bent echt een klant. Ga daar naar toe. Fantastisch

Schurink 20-10-2021

Nette aflevering, maar bezorgers waren niet echt goed op de hoogte van de technische zaken rond het geleverde apparaat

i***@h***************** 20-10-2021

Daar waar bezorgen een race rond de klok is geworden werd hier de menselijke maat toegepast.

b***********@g******** 20-10-2021

Zolang je geen klachten over het product hebt is het een prima winkel, maar heb je een klacht, is de service ver te zoeken

n**********@g******** 20-10-2021

Een hele leuke winkelketen, die passend is in onze plaats Houten en ook in Huizen was het een soortgelijke winkel.

Jolanda 19-10-2021

Al geruime tijd had ik een luxe koelkast op het oog. Echter maar weinig zaken hadden dit model in het assortiment. Expert Landgraaf had deze koelkast wel in het assortiment. Toevallig kwamen zij enkele weken geleden met een enorme actieprijs. Zo heb ik mijn geliefde product tegen een zeer interessante prijs weten te bemachtigen. Helaas heb ik de winkel persoonlijk niet bezocht omdat ik de koelkast online heb aangekocht. Wel heb ik telefonisch contact gehad met de zaak in Landgraaf en de landelijke klantenservice. Beide contactmomenten heb ik als zeer prettig ervaren. Ook de levering van mijn koelkast is correct afgehandeld.

Een zeer tevreden klant 17-10-2021

Expert Culemborg is een zeer klantvriendelijke winkel met terzake deskundige medewerkers.
Na lang zoeken met een medewerker de juiste koel/vries combinatie gevonden .
Direct besteld en snel bij mij thuis afgeleverd .

Ron 15-10-2021

Keurig geholpen in de winkel. Ze hebben mijn kookplaat netjes uitgepakt om te kijken of er geen beschadigingen aan waren en weer keurig ingepakt. Erg aardig mannen daar bij expert in den Dolder.

Ploeger 14-10-2021

Zorg goed geïnformeerd te zijn over het product dat je wil kopen bev.kijk op de computer info van het product dat je wil kopen

Het perfecte koopadres 13-10-2021

Expert Culemborg is een bijzonder klantvriendelijke winkel met terzake deskundige medewerkers.
Samen met een medewerker hebben heel lang gezocht naar de juiste koel/vriescombinatie.
Uiteindelijk gevonden en besteld.
Zodra binnen netjes bij mij afgeleverd..
Een winkel om aan te raden.

zeerob 13-10-2021

Koelkast ging stuk en de winkel had de gewenste op voorraad staan. Er werd gekeken en geschoven in de planning en zo werd de beoogde koelkast nog de zelfde dag geleverd. Dit is nog eens service die je alleen bij de lokale winkel nog tegen komt.

Rianneke 13-10-2021

Dicht bij en de enige met 64gb van de Samsung tab A7. Geen echte informatie, inpakken en wegwezen.

Wiegman 12-10-2021

Kreeg een winkel model. Heb hem terug gestuurd. Ze zijn daarna te beroerd om contact op te nemen. Kom er niet weer. Lijkt nergens naar

Miranda 12-10-2021

Je wordt vriendelijk te woord gestaan, zowel inde winkel als aan de telefoon, leggen alles goed uit, nemen de tijd voor je, zelfs aan de telefoon.
En komen bezorgen wanneer het jou uitkomt.
Bieden een goede service.
We ondersteunen graag de lokale winkels in onze eigen woonplaats.

jo-71 11-10-2021

Alles is gewoon goed; De site, vriendelijke uitleg in winkel en de service in Dokkum!

expert Uithoorn 07-10-2021

Uitstekende service ,winkelpersoneel goede uitleg product en snelle aflevering.

TOP SHOP!! 06-10-2021

Prima winkel met uitstekend en kundig personeel.
Qua service staan ze bij mij bovenaan!!

bep 06-10-2021

Klantvriendelijk en persoonlijk, zij denken met je mee. Ook mailcontact verloopt goed.

p************@g******** 05-10-2021

Expert heeft een zeer uitgebreide keuze aan elektronische apparatuur. De vestiging in Leersum heeft ook zeer deskundig personeel.

m******@g******** 04-10-2021

Goede betrouwbare winkel. Goed advies fijne bediening. Wij kochten een Panasonic tv. Bevalt tot nu toe prima

zeer aangename ervaring bij Expert Drachten 04-10-2021

Expert winkel Drachten heeft vriendelijke mensen aan te werk. Ik ben goed geïnformeerd door medewerker van Expert over het aanschaffen van een zuinige Miele wasmachine met een aantrekkelijke prijs die voldoet aan mijn eisen.

Foppen 03-10-2021

Wij hebben al meerdere keren iets aangeschaft bij Expert en dat is altijd tot grote tevredenheid gebeurd

Tino 03-10-2021

@Expert Oss, wat hebben jullie en slechte service. Een home cinema set van Klipsch bij jullie gekocht, en de eerste zat kapot in de doos. Daarna een week moeten wachten op een nieuwe, en deze heeft een geluid van een setje wat je op de kermis wint. Als er een medewerker komt luisteren, en idd ook zegt het klinkt nergens naar, denk je dat 't opgelost wordt. Daarna wordt je aan 't lijntje gehouden door een van de medewerkers, en als ze 'm dan opgehaald hebben en er zelf naar geluisterd hebben zeggen ze dat er niks mis mee is, en dat ze er niks aan kunnen doen. Terwijl een medewerker van hun bij mij thuis ook zei dat 't voor dat geld grote rommelhoop is!! Tot overmaat van ramp wordt er ook nog gezegd dat 't m'n eigen schuld is, want had ik de doos maar moeten bewaren en er eerder mee moeten komen. Ze zeggen ook nog zo mooi, over een paar weken komt er hier een vertegenwoordiger van @Klipsch langs, en daar zullen we 't dan wel aan voorleggen. Nee, die bel je gewoon NU op ipv over een paar weken! Ik zou zeggen, @Expert Oss doe er iets mee, en los 't gewoon netjes op!

Van Moorsel 01-10-2021

super service en suoer vriendelijk een hele dikke pluim voor expert te asten

Groot 01-10-2021

Ben zeer tevreden met het product, service is uit stekend , is niet zeker de laatste bestelling geweest bij Expert.