Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 26-10-2022

Ik had een belletje gedaan over de lade vriezer
Er werd mij gewezen op de komen acties van koel vries combinaties en ekstra Bosch cash back
Het apparaat 180x65x65?ongeverr moest naar de eerste verdieping
Geen probleem, was wel krap !!
Top geregeld door Expert Woerden

Testa 26-10-2022

Voor goed advies en uitstekende service moet u zeker bij Expert Heemskerk zijn!

Oosterom 26-10-2022

Enthousiast team, goede adviezen ter plekke en service. Zeer tevreden met de aangekochte audioapparatuur.

Dijkstra 26-10-2022

Voor inbouwapparatuur moet je niet gaan shoppen op internet. Ga naar een expert en kies voor goed!

Martin Vl. 26-10-2022

Wij zijn door de medewerker uitgebreid en met gedegen kennis van de producten geïnformeerd. Wij hebben bedenktijd genomen en die ruimte werd gegeven.

j********@q********** 26-10-2022

Stuur deze mail pas als het aangekochte product ook daadwerkelijk geleverd en geïnstalleerd is.

p**************@k********* 25-10-2022

Expert is op zich een goede winkel/website waar service wordt geboden. Maar de laatste tijd is iedereen nogal gehaast.
Doe het wat rustiger aan dan is het risico dat er iets mis gaat ook minder.

Max 25-10-2022

Mooie, overzichtelijke winkel, hartelijke en duidelijke bediening. Verkoper heeft goede kennis van zaken.

h**********@c******** 25-10-2022

Zoals altijd is Expert een prettige zaak met deskundige medewerkers waar wij graag voor nieuwe apparatuur heen gaan.

Zeeman 25-10-2022

Vriendelijk personeel, neemt de tijd voor je.
Niet opdringerig, geven eerlijk advies.
Ik ben al jaren vaste klant.
Pas een nieuwe t.v gekocht, werd netjes bezorgd en geïnstalleerd.

Wil 25-10-2022

Onwijs aardige verkopers met veel product kennis.
Er is tijd voor je in de winkel en alles wordt thuis bezorgt. Door vriendelijke jongens.

Van Klinken 25-10-2022

Jullie zijn deskundig en betrouwbaar.
De persoonlijke relaties zijn groeiende, dat is aangenaam

Datthijn 25-10-2022

Snel telefonisch te bereiken en korte lijntjes na het plaatsen van een order

m***************@g******** 24-10-2022

Ben echt tevreden over wat ik heb aangeschaft. Super levering!
Dus niet twijfelen....ga naar Expert!!

Zandijk 24-10-2022

Als je gaat voor betrouwbaarheid , goed advies, goede service en een klantvriendelijke benadering, dan kun je tegenwoordig bijna nergens meer terecht. Gelukkig wel bij deze Expert, die ik van harte kan aanbevelen.

Jongkind 24-10-2022

Als je op je gemak rustig de producten wilt bekijken zonder dat ze je iets opdringen moet je bij Expert Breezand zijn .
Prima geholpen perfecte vrieskast gekocht en netjes in overleg thuis bezorgd en de oude vrieskast meegenomen

k**********@g******** 24-10-2022

Wij wisten wat we wilde kopen en hadden op internet gekeken.
Zodoende waren wij snel klaar. We werden goed en deskundig geholpen.

Schiffeleers 24-10-2022

natuurlijk niet alles in winkel aanwezig, maar samen op website gekeken en met hulp verkoper gewenst product kunnen vinden. Zeer vevreden

m*****************@g******** 24-10-2022

Ik ben uitstekend geholpen, de levering was super snel en ook de installatie is goed gegaan. Ik ben uitermate tevreden over de service

Kerkhof 24-10-2022

Prettige overzichtelijke winkel met medewerkers die kennis van de producten hebben.

o*********@z******* 24-10-2022

Dik tevreden over alles omtrent de aankoop!

Veninga 24-10-2022

Een zaak waar service, kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat!!!

Wiekema 24-10-2022

Voor ons was het duidelijk en makkelijk kiezen, om de uitleg van de verkoper.

w************@h********** 24-10-2022

Goed geholpen in de winkel. Daarbij goed advies gehad van een medewerker. De bezorging volgens afspraak, wasmachine en droger geinstalleerd op zolder. Daarna samen gekeken of alles werkt etc. Prima.

Humblet 24-10-2022

Zeer tevreden over service in de winkel en de snelle levering en installatie.