Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Staveren 31-12-2021

Bediening met een smile, interesse, snelle levering wat wil een mens nog meer!!

Dam 31-12-2021

Bij expert weten ze wat ze verkopen, zeer deskundige uitleg en ze nemen allertijden voor de klant.

Wijbenga 31-12-2021

Ga naar Expert voor een goede prijs en nog belangrijker: een supergoede service.

h*********@g******** 31-12-2021

Mooie nieuwe winkel, scherpe prijzen en aanbiedingen. Prettige sfeer bij de verkopers en je wordt snel geholpen.

r*************@g******** 31-12-2021

Afwasmachine stuk versleten
Nieuwe afwasmachine besteld
Geïnstalleerd helemaal top

Lok 31-12-2021

Goede website met goede uitleg, soms niet helemaal up to date, maar dat weten ze in de winkel. Goede service en uitleg over het produkt. Levering en plaatsen ook super. Vriendelijke bezorgers.

Van der Dussen 31-12-2021

Expert Kaatsheuvel vriendelijke mensen in de winkel. je word er netjes geholpen .
Goede uitleg van de producten en er werd een prima alternatief geboden.

Van der Burg 31-12-2021

Vanuit het westen van het land gebeld omdat ik op zoek was naar een senioren telefoon. Expert Groendijk had deze wél en was bereid om deze, na betaling, direct op te sturen. De andere dag was het pakketje al bij mij binnen. Met Expert Groendijk is het fijn zaken doen en ze doen wat ze beloven.

a*************@g******** 31-12-2021

Expert Soest komt de afspraken goed na. Blijf echter weg bij Expert in Houten!

d*************@g******** 31-12-2021

👍🏼 Goede service denken mee en doen hun best voor jou te vinden wat jij zoekt

Van der Veen 31-12-2021

Deskundig advies. Medewerkers hebben echt tijd voor de klant. Super tevreden.

Van Dijk 31-12-2021

Met de voordelen van een landelijke webwinkel in combinatie met regionale “showrooms” en plaatselijke medewerkers.

Mouwen 31-12-2021

De producten kun je bij 100 andere winkels ook kopen. Het is de kennis, kunde en service die hier het verschil maken.

Bergsma 30-12-2021

Hier ben je nog klant , geen nummer . Met vertrouwde gezichten en goede service .

a******@v************ 30-12-2021

Ondanks gesloten winkel en lockdown superfijne en vooral persoonlijke service.

j***********@g******** 30-12-2021

We zijn zeer tevreden over Expert Nuenen. Klantvriendelijk, servicegericht, goed advies, goede afspraken mee te maken. Bezorging met inbouw vinden we belangrijk.

Huis 30-12-2021

Ik heb de bestelling telefonisch gedaan omdat het product en dit had ik op de website gezien, was op voorraad. (het gaat hier om een inbouwkoelkast.)

p******@k*********** 30-12-2021

Normaal gesproken schrijf ik geen recensies of alleen maar goede recensies. Vandaag moet ik helaas een uitzondering maken, omdat ik vind dat mogelijke klanten dit verhaal moeten horen en dan moeten beslissen of ze bij deze winkel wat willen kopen.

Deze winkel heeft een te dure, te ingewikkelde geluidsinstallatie (>3600 EUR) aan mijn ouders aanbevolen en verkocht.

Mijn ouders luisteren nooit luid muziek en wilden een goed en eenvoudige installatie. Omdat Expert een goede naam had, vertrouwden ze op het advies van Expert Tilburg.

Alles van de oude installatie werkte nog, alleen de dvd speler was kapot.

De nieuwe installatie is echt het beste van het beste, maar past helemaal niet bij mijn ouders.
Om een voorbeeld te geven: Alleen al de blueray player was 1100 EUR: de duurste die beschikbaar was. Mijn ouders bezitten geen enkele blueray, alleen maar DVDs. De standaardplayer van 200 euro was meer dan goed genoeg geweest. Om een DVD af te spelen moeten knoppen op drie afstandbedieningen worden ingedrukt: te ingewikkeld…

Toen wij als kinderen deze aankoop bemerkten en de eigenaar er op aanspraken, werd hij heel boos en wou zelfs niet meer verder helpen bij een probleem met een onderdeel, wat ze mee terug genomen hadden. Ze hadden beloofd het om te ruilen voor een beter geschikter onderdeel. Met heel veel moeite hebben we uiteindelijk het geld van dit onderdeel terug gekregen (600 EUR).

Uiteindelijk zitten mijn ouders nu met een installatie die moeilijk te bedienen is, zonder een belangrijk onderdeel. Dit (nog goed werkende) onderdeel van de oude installatie hadden ze aan Expert meegegeven toen de nieuwe installatie kwam. Dit onderdeel moeten we nu dus nieuw kopen en aansluiten.

Een goede, passende oplossing zou ongeveer 500 EUR hebben gekost.

Wij kunnen Expert Tilburg niet aanbevelen:

Passend advies: nee
Klantvriendelijk: nee
Helpen als iets niet helemaal goed loopt: nee

Daanen 30-12-2021

Zeer vriendelijk en aardig, maar ook nog eens deskundig personeel, die je een goede uitleg en advies geven. Top en uiterst tevreden 😊

y*************@g******** 30-12-2021

Wij zijn zeer tevreden over expert Ermelo, ik belde voor warmtepomp droger en deze werd de dag erna bezorgt! De bezorger was erg vriendelijk en gaf de tip om de deur van de droger om te zetten zo fijn dat er mensen zijn die meedenken!

Roelofs 30-12-2021

De soundbar van Samsung de HW-Q950A overtreft onze verwachting een dijk van geluid.
Super snel geleverd door Expert Zelhem.

r**************@z******* 30-12-2021

Voor goed deskundig en vriendelijke service moet u bij expert zijn in Gorredijk of Heerenveen

Bogema 30-12-2021

Klantvriendelijk. Behulpzaam en zeker kennis van zaken, dat maakt het kiezen voor een product een stuk makkelijker.

t**************@h********** 30-12-2021

De Tristar contact grill voldoet aan de wens. Grill mooi, goede instelbare warmte. Nog geen vlees er op gegrild maar dat komt vast ook goed

Gijze 30-12-2021

Snelle service.
Aan telefoon even paar dingen als advies doorgenomen met de verkoper, beslissing gemaakt, en binnen 1,5 uur stonden ze voor de deur met ons nieuwe product. Konden gewoon aan de deur pinnen.