Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Nolle 01-10-2021

Fijne service en goede tips voor het kopen van een nieuwe kookplaat.We zijn tevreden

H. Vette 30-09-2021

Wij hebben bij Expert Bushoff in Amsterdam een koelvries combinatie gekocht. De klantvriendelijkheid was fantastisch! Er moest nog iets worden nagevraagd over het product. Daar ging het personeel achteraan en werden we over teruggebeld. De bezorging verliep soepel. Hij werd keurig op de plaats gezet. Al het beschermende materiaal werd afgevoerd. Keurig! Wij raden deze winkel ten zeerste aan! Persoonlijke aandacht, die je elders mist!!

s********@h********** 30-09-2021

Super snelle, goede service en levering. Altijd zeer tevreden over Expert Leeuwarden.

Hessing 29-09-2021

Prima! Goed geholpen, snelle levering, netjes bezorgd en geïnstalleerd volgens wens. Oude apparaat is afgevoerd, top!

Slingerland 29-09-2021

koop bij expert voor een goed advies en waar de klant zich persoonlijk geholpen voelt!

Lucien uit Wijk bij Duurstede 28-09-2021

Expert in Leersum, fijne zaak, klantvriendelijk en vooral de leveringen, stipt op tijd en de collega's van Expert denken altijd mee. Inmiddels bij herhaling ervaringen met Expert Leersum (tv, wasmachine, grote koel/vries combi) ... altijd een zeer positieve ervaring.

i***@d*********** 28-09-2021

Eerst de meetservice thuis gehad. Toen kregen we een lijst van mogelijkheden. Dat scheelt veel keuzestress. Daarna was plaatsing snel en kundig uitgevoerd.

n*********@q********** 27-09-2021

Harmsn Kardon citation set gekocht, bestaande uit een subwoofer en Citation 500, met daarnaast een soundbar 800.
De geluidskwaliteit van dit alles is ongelofelijk goed. Ook het gebruikersgemak via Google Home is geweldig.

Larooy 27-09-2021

Goed geregeld.
Expert had een aanbieding van 20% korting op de kookplaat die ik nodig heb. Ik kreeg goed advies want ik had er twee op het oog. Die hadden ze niet in huis toen ik erom ging. Maar geen probleem die werd besteld en 3 dagen later kon ik die ophalen of zelfs laten bezorgen.

Rohof 27-09-2021

Een winkel waarheid snel en deskundig geholpen word en een zeer goede service afdeling

Ten Brink 24-09-2021

Bestelling wordt keurig in de winkel afgehandeld op klant naam gezet een bericht

n******************@g******** 24-09-2021

Slechte communicatie vanuit de winkel. Afspraken worden niet nagekomen. Aan de telefoon makkelijk worden afgewimpeld. Geen service... De bezorger/monteur was huis heel vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. Wat een verschil!

r*****@h******** 23-09-2021

uitstekende service kundig personeel zou Expert Leersum zeker aanbevelen bij familie en vrienden

Ruter 23-09-2021

Bij mijn volgende aanschaf van een product kom ik zeker terug bij deze Expert.
Deze Expert is een aanrader voor iedereen die professioneel en vakkundig een product wil aanschaffen

De Horst B.v. 22-09-2021

Expert Drunen is voor mij een perfecte winkel. Goede service en goed personeel. Plaatselijke ondernemer en dat merk je.

Peters 22-09-2021

Een mooie vries kist netjes op af gesproken tijd geleverd goede uitleg wat ik moest doen voor de garantie.

JMS 22-09-2021

Prima winkel, ook vriendelijk personeel.
Echter het filiaal waar ik geweest ben (Stadskanaal) vind ik het best jammer dat ze veelal niet op voorraad hebben, wel bieden ze altijd een passend aanbod of wordt het keurig uitgelegd.
Eerst wordt er netjes de tijd gegeven om rond te kijken, dat vind ik persoonlijk wel erg fijn, in plaats van dat er meteen wordt gevraagd of ze kunnen helpen.
Ook vond ik dat er de tijd werd genomen voor een goede uitleg.
De levering gaat snel, dus dat is zeker goed!

h******@c******** 21-09-2021

Zeer slechte service. Televisie, wasmachine en soundbar gekocht. Voor het installeren en brengen van de tv en wasmachine werden extra kosten in rekening gebracht. De soundbar bleek niet te werken, na gebeld te hebben, kwam er een monteur langs in gezelschap van een jonge knaap die voor het eerst meeging op bezoek bij een klant. In nog geen 30 seconden had de monteur die ook de televisie had aangesloten het apparaat werkend met de woorden tegen zijn jonge collega : "ik had bij de tv- installatie iets uit laten staan en had dat aan moeten zetten". Daarop volgend presenteerde hij een nota die ik moest betalen voor deze 'hulp'. Ik gaf aan dat ik dit toch wel raar was, nog een keer extra betalen voor volgens mij een fout van hem. Hij ging daar niet over en ik moest de bon tekenen. Ik heb dat gedaan met de aantekening dat ik hier niet mee akkoord was. Helaas bleek bij vertrek de soundbar niet goed te werken: het geluid viel steeds weg. Ik ben weer naar de zaak geweest en kreeg daar een andere kabel mee, die ik uit moest proberen. Dit heb ik gedaan zonder succes. Ik moest maar terug bellen als het niet werkte. Dit heb ik gedaan. Ik kreeg nu te horen dat ik pas geholpen werd als ik de laatste nota over de "service" betaald zou hebben. En als ik dat deed, moest ik er niet op rekenen dat ik binnen 14 dagen geholpen zou worden, sterker het zou wel eens heel lang kunnen duren. Tot slot; Ik heb niet gekozen voor de goedkoopste leverancier, maar voor uw winkel omdat daar een goede service tegenover zou staan. Na deze ervaring zal ik nooit meer iets bij Expert kopen en sterker iedereen aanraden om naar een ander te gaan.

c******@g******** 21-09-2021

We zagen een aanbieding in de folder en hebben direct gebeld met de vestiging in Winschoten.
Ze hebben het artikel voor ons apart gelegd en zijn naar de winkel gereden om het af te halen.
Snelle service, vriendelijk personeel en weten wat ze verkopen.

Grave 20-09-2021

Winkel is makkelijk te vinden en met een ruime parkeerplaats. Personeel is vriendelijk. Je wordt direct en goed geholpen.

De Maaijer 20-09-2021

Als je koopt helpen ze altijd met de installatie, komen ook geheel belangeloos ook bij je thuis .

l**@x******** 20-09-2021

via internet waren er geen kosten maar bij bestelling wel - dit mocht winkel zelf beslissen

Leeuw 20-09-2021

Persoonlijk advies van een deskundige verkoper(ster) heeft mijn voorkeur boven het allemaal zelf uit moeten zoeken.

r*************@h********** 20-09-2021

Apparaat was stuk. Gemaakt in de garantietijd. Geen probleem, nieuw apparaat gekregen en de garantie begint weer van vooraf aan.

g****************@x******** 20-09-2021

Expert is een echte Expert voor persoonlijk advies, service en bezorging & nazorg!