Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

l**************@h********** 31-08-2022

Koop Lokaal koop bij Expert Boeijink in Lochem.
Prettige sfeer mensen met verstand van zaken en nette service

w********@g******** 31-08-2022

Website is makkelijk heb deze keer niet op de website gekocht maar in de winkel.

Kroeze 31-08-2022

Weten wat je wilt.
In dit geval wasmachine prijs merk toeren kg energie label etc.
Daarna keuze maken

h*******@h******** 30-08-2022

Fijne winkel, royale keuzemogelijkheden en belangrijkst: productkennis in huis.

Van Dartel 30-08-2022

Wij zijn op een keurige en vakkundige manier geholpen en geadviseerd . Ook het aansluiten van de apparatuur gebeurde heel rustig en vakkundig. Top !

m**********@u********* 30-08-2022

Ga altijd naar een zaak die gespecialiseerd is in datgene wat je wilt aanschaffen.

r**@f*************** 30-08-2022

Snel en vakkundig geholpen. Levering en installatie volgens plan en meegedacht over de juiste plaatsing. Erg fijn.

Drost 30-08-2022

Fijne winkel, in eigen dorp, goede adviezen, vriendelijk en deskundig personeel en een geweldige service.
Men blijft tot alles goed werkt en alles goed uitgelegd en duidelijk is.

Smit 30-08-2022

Ik ga altijd naar Expert voor het persoonlijke, vriendelijke contact en de deskundige informatie. De service is ook uitstekend!

Teisman 30-08-2022

Vriendelijke en nette monteurs die het product netjes plaatsen en komen de afspraken na.

Baars 30-08-2022

Goede informatie tijdens aankoop, levering op tijd, zoals afgesproken. Plaatsen apparaat netjes verwerkt.

i********@h********** 30-08-2022

Vakmensen ! Zeer tevreden over onze aankopen en service ! We raden iedereen aan om naar expert te gaan ,lokatie Berkel en Rodenrijs .Top! 👌🏼👍🏼

g**************@k*********** 29-08-2022

prima advies bij het maken van mijn keuze en deskundige hulp bij het gebruiksklaar maken van mijn laptop

Willemse 29-08-2022

ga in zee met de verkoper ****, hadden geen ervaring met hem, maar hij weet waar hij over praat en doet moeite on eea voor je op te zoeken.

Van Spelde 29-08-2022

ik ben al heel lang klant van expert en ga daar echt niet weg.een zeer goed bedrijf

Bannink-adams 29-08-2022

Ik ben al 25 jaar vaste klant bij Expert in de Mheen omdat je daar correct wordt behandeld. De service
is prima , ze komen hun afspraken goed na. kortom fijn zaken doen met Expert de Mheen.

Bruin 29-08-2022

Alles is te vinden in deze winkel het is niet te druk waardoor de klanten die er zijn alle aandacht krijgen en ook al is het niet zo groot als de media markt alles is hier te vinden ik kom zeker snel weer

Keijzer 29-08-2022

Fijne winkel in Dongen. Veel beter dan in Houten. In Dongen word je persoonlijk te woord gestaan en word je vriendelijk geholpen.

Van der Kleij 29-08-2022

Goede voorlichting in winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Goede uitleg over werking van apparaten.

w*******@k********* 29-08-2022

prettige manier van het meedenken om toch tot een juiste keuze te komen, vriendelijk en personeel die weet waar het om gaat wat betreft de juiste keuze voor je aankoop die je doet

Van Bokkem 29-08-2022

Weer een aankoop gedaan bij Expert en wederom tevreden met produkt, aflevering en installatie.
Prima service!

Barbara 29-08-2022

Service was heel goed. Bezorging ging ook heel goed. Personeel was echt vriendelijk.

Zachte 29-08-2022

TV werd met verkeerde beugel voor ophanging geleverd, fout van de binnendienst. Is later allemaal goedgekomen, maar betekende wel een tweede afspraak.

Rademaker 29-08-2022

Winkel met een goede uitstraling. Behulpzaam personeel en ook de levering vindt plaats op de afgesproken tijd en plaats. Ook de installatie is prima in orde

Homan 29-08-2022

Expert is de winkel waar je alles voor in huis kan kopen , geen gedoe maar veel veel kwaliteit