Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

i***@m********* 29-12-2022

Prettig en snel handelen en meedenken door de winkel maakte het mogelijk om optimaal te profiteren van de aanbieding.

Trip 29-12-2022

We komen al tientallen jaren bij Expert Haaksbergen en altijd tot volle tevredenheid👍🏻

g***********@g******** 29-12-2022

Wij zouden Expert in Zuidlaren aanraden.
Vriendelijke en kundige personeel

c***********@g******** 29-12-2022

goede uitleg in de winkel, komen wanneer ze afgesproken hebben, mensen met ervaring komen aan huis, wederom vakmanschap, ga zo door

Van der Meer 29-12-2022

Na veel speurwerk op internet, uitgekomen bij een Delonghi koffieset apparaat. op advies van Expert toch een iets duurdere gekocht. Prima uitleg, waarom, dus snel overtuigd.

h*******@h********** 29-12-2022

Ruim assortiment, deskundig en behulpzaam personeel.
Gezellige en gemoedelijke sfeer in de winkel.

Olde Loohuis 28-12-2022

Zeer Deskundig en vriendelijk personeel.
Goede technische dienst en snelle bezorging.

m***@t************ 28-12-2022

Expert heeft mij uitstekend geholpen door snelle levering maar vooral de flexibiliteit bij het plaatsen van de vaatwasser. Ondanks een vol schema wist men mij binnen een dag te helpen.

a***********@g******** 28-12-2022

Goed laten informeren,zodat je later miet kan zeggen,ik ben bedonderd want de keuze ligt tenslotte bij jou.

Hollander 28-12-2022

Inductiekookplaat gekocht en laten inmeten en plaatsen prima service expert diepenveen.

De Borst 28-12-2022

Nunspeet. Fijne winkel
Zeer uitgebreide assortiment
De heren zijn zeer vriendelijk, geduldig en begripvol
Ondanks dat ik verhuisd ben ga ik altijd naar de expert in Nunspeet

Driessen 28-12-2022

De juiste en prijs vriendelijke producten in de winkel goed gesorteerd voor makkelijke keuzes

De Bruijn 28-12-2022

Wij vinden het als vaste klant prettig om bij expert te winkelen omdat wij er altijd correct geholpen worden en de service is ook zeer goed.

Mead 28-12-2022

Very good service by staff at the Nijverdal shop. They were courteous, gave clear answers to questions, found the product we wanted and shipped it to us the same day.

Van Batum 28-12-2022

Super winkel met heel fijn personeel, zeer hulpvaardig en denkend in oplossingen

e*********@k*********** 28-12-2022

Expert is een goed adres voor elektrische apparaten, goede service en prima produkten!

h************@g******** 28-12-2022

Ze vertellen voor aan koop niet de opties van een produkt.moet je zelf maar achter komen.

Hartgers 28-12-2022

Vriendelijk personeel een nette uitstraling van de winkel en voldoende voorraad van het product in mijn geval ging het om een vaatwasser en op donderdag gekocht en op zaterdag geleverd dat is pas goede service.

Van der Zee 28-12-2022

Voor de expert ga je naar Twello, uitstekende service en producten, goede adviezen.

Van den Boom 28-12-2022

helaas was artikel niet in een vestiging in de buurt, maar een dag daarna wel

Koster 28-12-2022

Expert heeft een goede en duidelijke website waar je alles wat je op elektronica gebied kan vinden

b**@b********* 28-12-2022

Volledig aan afspraken gehouden met goed advies. Installatie heel vriendelijk en deskundig. Kortom volgende keer weer naar Expert.

Lammert 28-12-2022

Uitstekende webshop, duidelijke omschrijving van het product, redelijke prijs en snelle levering.

Jeannet 28-12-2022

Ik heb mijn koffiemachine bij Expert in Deurne besteld. Ik werd gebeld door een medewerker dat de koffiemachine niet op de online geplande datum geleverd kon worden. Omdat het net voor kerst was belde deze mevrouw om te zeggen dat zij er nog 1 in de winkel had staan en dat ik die kon komen halen. Daar was ik heel blij mee. Ik heb ook gevraagd of zij mij wilde helpen om de grote doos die zwaar was van de trap naar beneden te brengen. Zij stond er op om het naar de auto te brengen! Wat een goede en fijne service. Heel erg bedankt!
Jeannet van Offeren

Pluijgers 28-12-2022

uitstekend personeel vriendelijk en geduldig en ze denken met je mee niet te beroerd om wat op te zoeken voor je