Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Janse 20-10-2022

Uitstekende service en een winkel waar ik voor bijna alle elektrische producten graag terug kom.

Hartman 20-10-2022

In Barneveld is de service top! Vanaf inmeten leveren tot en met het plaatsen van de koelvriescombinatie in ons chalet perfect!

Van der Wal 20-10-2022

Fijne winkel, goed assortiment en goede voorlichting!
Dus heel klantvriendelijk!
Expert kan bij mij niet meer kapot.

Brouwer 20-10-2022

Altijd korrekt en vriendelijk personeel. Ook zeer behulpzaam uitzoeken van produkten en zeer deskundig advies. Ik (wij) kopen al jaren bij expert Dokkum

De Boer 20-10-2022

Bedankt Expert Telkamp,
Wij zijn hartstikke blij met onze Asko wasmachine, super!

Van Ginkel 20-10-2022

Vlotte, deskundige service bij aankoop en plaatsing/aansluiting van een Bosch vaatwasser. Kees van Ginkel

Weeldenburg 20-10-2022

Fijne zaak goed overzicht van de producten vriendelijke medewerkers en product kennis

S,Weeldenburg

Van Harten 20-10-2022

Blij met mijn nieuwe wasmachine. Verhouding prijs/kwaliteit heel goed. Heel prettig geholpen in de winkel. Ook het ophalen van oude wasmachine en installeren van de nieuwe ging prima. Service is goed. Vorige wasmachine ook bij Expert gekocht. Nooit problemen mee gehad.

Van Daalen 20-10-2022

Goede verkopes wanner men een product niet verkocht wordt door expert bijvoorbeeld gaming monitoren wordt je netjes
verwezen naar een firma die deze apparatuur wel verkoopt

Roskam 20-10-2022

Goede service en kwaliteit altijd optimaal aandacht voor mij als klant en eerlijke product informatie.

b*******@x******** 20-10-2022

Laat u adviseren door een winkelmedewerker, zodat u de juiste keuze kunt maken.

Van der Hoeven 20-10-2022

ziet er goed uit,andere bewoners in het flat er op attent gemaakt,wat geleid heb met bestellingen

Mul 20-10-2022

Zeer deskundige en vriendelijke medewerkers.
Altijd vriendelijk en behulpzaam.
Fijne winkel.

m*********************@k*********** 20-10-2022

Fijne winkel waar de klant nog koning is deskundige verkoper die alle tijd voor de klanten heeft.

Wermers 20-10-2022

Wij zijn zeer tevreden over Expert. We krijgen er goed advies en als er wat is, goede service.

Homans 20-10-2022

Gezien de uitstekende opgedane ervaringen bevelen wij Expert van harte aan!

Van Driel 20-10-2022

Wilt een TV of ander product kopen, ga naar Expert in Huizen. Bekwaam en behulpzaam personeel.

Boone 20-10-2022

Gewoon weten wat je wil ...en duidelijk zijn ...dan weet de medewerker hoe hij je van dienst kan zijn

Van Meurs 20-10-2022

Levering zou binnen 1 of 2 weken worden geleverd. Nu 4 weken later nog steeds niet ontvangen.

Van Tiel 20-10-2022

Expert een goede betrouwbare zaak en keurig volgens afspraak geleverd.
Een tevreden klant.
Barry van Tiel
Assen

Straalen 20-10-2022

Beter dan een webwinkel. Goede service en advies van de winkel medewerkers echt een aanrader. Deze review is voor winkel in Zeewolde

p*********@h********** 20-10-2022

Klantvriendelijke en deskundige medewerkers. Afspraak is afspraak.
Service is zeer goed

Agteres 20-10-2022

Bij het kopen van een TV (LG OLED 48 inch) was de deskundigheid van Expert wederom aanleiding om bij dit bedrijf deze TV te bestellen. Opnieuw hulde voor jullie deskundigheid en betrokkenheid.

f*****************@g******** 20-10-2022

Betaal pas als het artikel geleverd is door expert want het duurt erg lang voordat je het artikel geleverd krijgt als het besteld moet worden

Evers 20-10-2022

Deskundig personeel die veel persoonlijke aandacht biedt. Dit laatste zonder opdringerig over te komen. Fijne winkel!