Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van de Weerd 29-07-2022

Expert Wageningen is een hele fijne en overzichtige winkel met vakkundig en vriendelijk personeel. Ze hebben een ruim assortiment aan elektronica. Ik heb in deze winkel al verschillende grote aankopen gedaan!!

i***@m************************** 29-07-2022

De JBL Extreme3 gekocht. Mooi geluid. Prima formaat om mee te nemen naar de trainingen. Mooi te koppelen aan de andere JBL Extreme3 boxen van andere leden.

Plas 29-07-2022

Prima winkel, overzichtelijke indeling, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Jammer dat de winkel zo ver uit het centrum ligt.
Daardoor eerst zoeken via google waar zijn electriciteit producten te koop in Oldenzaal. In het centrum meer zichtbaar.

klepklep1717 28-07-2022

Ervaring van Exert in Cuijk: Ideale winkel, wordt goed geholpen, persoonlijk contact en service, doen echt hun best om de klant te helpen. De winkel is netjes verzorgt en goed bereikbaar.

s**********@c******** 28-07-2022

een winkel waar je duidelijkheid krijgt over het product wat je aan wilt schaffen,
en waar zelf nog wordt gezegd dat je niet alles in 1x hoeft te kopen , maar dat je het uit kunt breiden, dit ging om een sonos.

d*******@y******* 28-07-2022

Medewerkers (balie, bezorging, monteur) erg vriendelijk, behulpzaam en deskundig. De klantvriendelijkheid en de tijd die ze voor je nemen is wat deze winkel beter maakt dan de andere grotere winkels.

Hogenhout 28-07-2022

Expert is een winkel in de buurt. Je wordt vriendelijk geholpen, kan de producten vergelijken en je krijgt deskundig advies .

Spaans 28-07-2022

2 mooie Samsung tv's en een Sonos soundbar gekocht bij Expert Koppenol. Ik ben zeer tevreden over het verkoopadvies en minstens zo tevreden over de montage van de apparatuur en aanverwante aanpassingen door ervaren medewerkers.

Quint 28-07-2022

aanmelden voor extra garanties is gecompliceerd: verschillende sites bezoeken.

Poelstra 28-07-2022

Goede hulp en keuze bij het uitzoeken van een product, en achteraf goede service.

Jansen 28-07-2022

Ik ben al lang klant bij expert en heb in de loop der jaren diverse apparatuur bij Expert gekocht. Nimmer klachten gehad en daarom staat Expert boven aan mijn lijstje.

Kempen 28-07-2022

Ben erg tevreden over Expert Heemskerk, goed advies en service. Vooral ook meedenken over andere oplossingen voor electronica en wifi in huis geeft me een goed gevoel. Raad het iedereen aan, en het helpt ook om de lokale winkels in de eigen woonplaats te steunen ipv alles via andere bedrijven on line te kopen

c************@o********** 28-07-2022

Onze aankoop was al gebaseerd op een eerdere goede ervaring. En ook nu is de installatie weer vakkundig en zorgvuldig uitgevoerd. Het hele proces van bestellen tot en met aflevering en installatie ging soepel en vriendelijk. Prima service!

Bakker 28-07-2022

Een tijdje waren we niet zo erg tevreden over deze zaak. Maar tegenwoordig staan er erg klantvriendelijke en behulpzame medewerkers in de winkel. en word je goed geholpen. Zeer tevreden!

Schuit 27-07-2022

De medewerkers van expert Nijkerk zijn vakmensen en komen hun afspraken na. Geen enkele reden om elders te kopen.

e********@z******* 27-07-2022

Ik heb bewust gekozen voor een lokale expert winkel. We hebben al jaren goede ervaringen met de service van de winkel in Wolvega

Kok 27-07-2022

we kochten de droger op zaterdag , en maandag dinsdag of woensdag zou hij geleverd worden , Dat werd dus 6 weken

Van den Broek 27-07-2022

Zeer tevreden over het product en vooral over de service van de medewerkers (bezorges)

a********@h******** 27-07-2022

Zeer goede ervaring met expert. geweldige service en deskundig.
Koop al jaren al mijn elektrische apparaten bij expert.
Zowel in Wolvega en door verhuizing nu in Zeewolde.

w************@g******** 27-07-2022

Prima winkel Expert, vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel en bij aflevering en montage van inductieplaat thuis.

Van Noord 27-07-2022

Expert levert expertise en uitstekende service. Fijn om persoonlijk geholpen te worden. Je bent klant bij Expert, geen voorbijganger!

Van de Laar 27-07-2022

Op veel plaatsen geinformeerd. Maar bij Expert veel over klantvriendelijkheid geleerd

Borninkhof 27-07-2022

Het is een mooie winkel, je kunt er alle witgoed en huishoudelijke spullen kopen. Hebben ze het niet op voorraad dan is het binnen een paar dagen leverbaar.

g*********@u********* 27-07-2022

Ik ben zo-wie-zo een voorstander van kopen in een winkel en dat gaat heel goed bij Expert. De hele exercitie is door ons als zeer positief ervaren.

Bennekers 26-07-2022

Prima geholpen. En fijn om hem in een fysieke winkel te kunnen kopen.
(E-reader Kobo)