Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van den Heuvel 02-12-2021

Goed geholpen door de medewerker van Expert Drunen, die mijn persoonlijke wensen gerelateerde naar het product. In dit geval een vaatwasser, die perfect werkt naar onze wensen. Wij zijn zeer content met de vaatwasser en met de service van Expert Drunen.

Olga V. 02-12-2021

Zeer vriendelijk personeel, zowel persoonlijk als telefonisch. Ruime keuze. Deskundig personeel. Ze nemen de tijd voor hun klanten.
Alleen jammer dat ze van Wormerveer (waar we vlakbij wonen) verhuisd zijn naar Heemskerk. Nu moeten we met trein en bus.

Schipper 02-12-2021

Heel goed advies in de winkel . Fijn dat het product geïnstalleerd kan worden en hele aardige mannen die de afzuigkap kwamen aansluiten . Was er erg blij mee

s*********@h********** 02-12-2021

Expert is een fijne winkel om elektronica te kopen. Tegen scherpe prijzen met een betrouwbare service is het prettig shoppen bij Expert.

j***********@g******** 02-12-2021

Wij zijn zeer goed geholpen bij Expert Huizen. Er waren goede acties en de medewerkers dachten met ons mee.

Aboutie 02-12-2021

Wij hebben zoals vorige jaar een goede aankoop gedaan met goed en eerlijk advies
en goede service.

i***@k********************** 01-12-2021

Vriendelijk personeel, goede adviezen en goede service. Ruim aanbod aan producten en kwalitatief goed.

s***********@h********* 01-12-2021

Zeer vriendelijk geholpen, mooie prijs voor één goed product alleen jammer dat het een eind uit de buurt was.

l********@p******** 01-12-2021

vlotte service en vriendelijk personeel. Meer specialisme vooral op computerproblemen zou goed zijn.

Knapen 01-12-2021

prima geholpen met deskundige en geduldige uitleg en tevens met goed advies.

Koppens 01-12-2021

Geweldige Topservice, komt afspraken na, heel goed advies. Na mezelf informeren op internet... is het advies uiteindelijk in de winkel altijd verrassend en daar ben ik erg blij mee. Al vele jaren een trouwe klant. En dat zal de komende jaren zo blijven.

De Wildt 01-12-2021

Voor een duidelijk, eerlijk en overwogen advies kan ik de expert winkels aanbevelen. Sander uit Venray

Jansen 01-12-2021

Goede service uitstekende kwaliteit. Zien en voelen wat je koopt, past mij ons.

Harmeling 01-12-2021

Ik kan Expert Neede aanbevelen. Deskundig en zeer vriendelijk personeel. Leggen alles goed uit.

c******@c******** 01-12-2021

prima advies in de winkel en thuis werd de apparatuur vakkundig geinstalleerd

Klouwer 01-12-2021

IK ben zeer tevreden over de deskundigheid en klantvriendelijkheid van de medewerkers.
Ik kom graag weer terug.

m***********@i********* 01-12-2021

Goede service, zeer klantvriendelijk, technisch vaardig, en de geleverde apparaten bevallen goed.

a*********@z******* 01-12-2021

klantvriendelijk en veel kennis in huis.
ivm corona is de winkel zeer veilig ingericht.

Kerssens 01-12-2021

We hebben de koelvriescombinatie pas een paar dagen in huis en dus is het moeilijk om nu al een oordeel te geven over het produkt. Maar vooralsnog zijn we zeer tevreden over dit topmerk koelvriescombinatie ,Liebherr! De oude KVC was ook een Liebherr en die heeft het 25 jaar volgehouden zonder problemen,dus………

Bouman 01-12-2021

goede service alleen de wacht tijd is soms wel lang voor dat ik geholpen word

Pleus 01-12-2021

Het winkelpersoneel heeft aandacht voor de wensen van de klant en informeert deskundig over het product.

Elbers 01-12-2021

Sonos SL uitstende geluidskwaliteit en beste koop bij de test consumentenbond. Gekocht bij plaatselijke expert vanwege duurzame relatie in wederzijdsbbelang.

Strengers 01-12-2021

Altijd goede ervaringen met Expert Neede. Deskundig, meedenkend en goede service. Wij zijn altijd zeer tevreden.

Wessels 01-12-2021

Wij zijn top geholpen. Bij een onverklaarbare ontstane schade aan de Tv werd deze terug genomen en mochten we een andere uitzoeken

Iven 01-12-2021

Loewe DAB radio en CD speler klang s3 een uitstekend product qua geluid en uitstraling.
Uitstekend geholpen door Jim.