Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Kraaij 29-11-2021

Ruime keus in de winkel en anders wordt iets besteld.
Goede communicatie.
Afspraken worden nagekomen.
Vriendelijk personeel.
Vakkundige installatie, inclusief tips.
Ik ben zéér tevreden!

v*********@o******** 29-11-2021

Goed en deskundig advies bij de keuze van de juiste stofzuiger in de winkel. Assistentie die ontbreekt bij een internet-aankoop!

Brink 29-11-2021

Goede producten, goede voorlichting en vriendelijk personeel, service aan huis is perfect, vriendelijk en bekwaam

Wiersma 29-11-2021

Voor een goed product, snelle levering en vakkundige installatie ga je naar Expert .

Hermsen 29-11-2021

Goed telefonisch geholpen. Ze dachten mee over of de koelkast door het trapgat heen past en er zelfs zijn gaan kijken om geen valse beloften te doen. Hele fijne service

t********@g******** 29-11-2021

Als de medewerkers lacherig doen en niet veel zin hebben in een goede uitleg of lariekoek
uitslaan, koop er NIET. Koop NOOIT op zaterdag. krijg je hetzelfde volkje als in de Mediamarkt...

Ik denk dat franchise nemers, beter service en uitleg geven. Ook al koop je geen TV van 3
meter lang

r************@h****** 29-11-2021

Prijs gelijk aan (internet) prijsstunters. Dan koop ik veel liever lokaal! Prima bezorg- en installatieservice.

Hermans 29-11-2021

De tijd drong voor de cashback van Samsung actie te innen door hulp van de medewerkers alles in goede banen geleid

Hudepohl 29-11-2021

Goede voorlichting, perfecte service, aantrekkelijke aanbiedingen, die in de buurt

w**************@h****** 29-11-2021

expert Lemmer een prima winkel, goed advies en vriendelijke en deskundige medewerkers.

l********@h********** 29-11-2021

Mooie inductiekookplaat gekocht voor een goede prijs. Thuis laten bezorgen en monteren. Montageservice echt uitstekend!

f************@k********* 29-11-2021

Vervelend vind ik het grote aantal vragen. De klanttevredenheid is af te lezen uit de verkoopstatistieken en terugkeer van oude klanten. In de huidige tijd interesseert het laatste de winkelier meestal niets!!!

e********@k********* 28-11-2021

Kies voor expert, je krijgt veel meer service en vooral na aankoop krijg je nog service, dat is in de grotere witgoed zaken wel anders, en qua prijs betaal je echt niet schrikbarend meer.

Hofstra 28-11-2021

De servicemedewerkers hebben de AEG vaatwasser en de LG OLED tv vakkundig afgeleverd, de oude apparaten afgekoppeld en de nieuwe aangesloten en geïnstalleerd. Goede tips en service ontvangen, naar onze tips en ervaring werd ook goed geluisterd. Zowel naar de heer als de vrouw des huizes, dat hebben wij wel eens anders meegemaakt bij een concurrent.

Herman Koop 28-11-2021

Ik kies altijd voor Expert Oldenzaal vanwege de goede voorlichting en service. Ze helpen je met het maken van de juiste keus. Ze bezorgen niet tot aan de voordeur ze sluiten indien nodig het gekochte product aan en ze gaan niet eerder weg voordat het werkt

Kooij 27-11-2021

Deze winkel heeft een goed assortiment, deskundig en vriendelijk personeel en een uitstekende service!

j**********@g******** 27-11-2021

Uitstekend advies, vriendelijk, terzake kundig en persoonlijke service; erg goed!

k**********@t************ 27-11-2021

Expert Kaatsheuvel, Goede en nette service, altijd correct en niets op aan te merken.

Van de Wetering 27-11-2021

netjes correct geholpen meegedacht over het product en zeer positief met het eindresultaat

h********@z******* 27-11-2021

Het gekochte product (dvd speler) kan ik gezien kwaliteit en prijs zeer aanbevelen.

Van Dijke 27-11-2021

Expert Woldhuis is een prima zaak met persoonlijke en deskundige service. Onze Miele vaatwasser overleed na 28 jaar trouwe dienst. Gelukkig had Woldhuis - ondanks de leveringsproblemen van vaatwassers - nog 1 Miele op voorraad welke aan onze wensen voldeed.

Bonhof 27-11-2021

Zeer tevreden over de snelle
service en behulpzame medewerkers!

j****************@h********** 27-11-2021

Vorig jaar een tv gekocht en laten ophangen, super geholpen. Medewerker dacht goed mee, niet de duurste tv aanbevolen maar een mooie tv met box erbij.
Deze keer kwam ik voor een tv op de slaapkamer, duurste model werd aanbevolen. Levering onduidelijk, na 15.00en werd tegen 18.00 uur. Helaas!

Heemskerk 26-11-2021

Goede informatie verkregen over product. Leverancier die goede service verleent aan de klant waardoor de klant steeds terug komt om eventuele aankopen te realiseren!

g******@x******** 26-11-2021

product via zoekfunctie gelijk gevonden en alles heel duidelijk. Ook m.b.t. mogelijke extra accessoires. Duidelijk vermeld dat je bijvoorbeeld ook kunt laten installeren. Allemaal heel makkelijk te vinden.