Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

w*********@h********** 31-05-2022

Zoals ik al eerder opmerkte; we zijn al ruim 40 jaar klant in de winkel en hebben op 1 probleem na altijd alles gekocht en op gelost bij deze en voorgaande eigenaren.

r********@h********** 31-05-2022

Uitstekend personeel. Vriendelijk hulpvaardig. Al menig product gekocht bij expert. Dit vooral om de uitstekende service.

Vijfschaft 31-05-2022

Ik wil een 65inch Samsung tv kopen, maar dan moet hij vandaag bezorgd worden, dat was geen probleem.

Evers 31-05-2022

Na jaren alles, zeker 5 tv's en 1 tablet en 1 soundbar, te hebben gekocht bij Expert van Enk Wezep was ons laatste bezoek een deceptie.

Van Duivenbode 31-05-2022

Meer dan prima Expert zaak. Meedenken, Extra Service bieden en proactief handelen bij een leveringsprobleem.

i***@d*************** 30-05-2022

Nieuwe koelvriescombinatie via internet uitgezocht. Expert had die ook en ook nog eens voor een prima prijs. In de winkel eentje die er veel op leek bekeken (dit type hadden ze net niet staan) voor de laatste check. Artikel moest van een ander filiaal komen, maar was er erg snel. Levering aan het eind van de dag was geen probleem en ze waren netjes op tijd. De bezorgers hebben de best zware koelvriescombinatie netjes op zijn plek gezet en de oude meegenomen. Daarna nog even alle transportbeveiliging voor mij uit het apparaat gehaald. Vriendelijke mensen, zowel in de winkel als de bezorgers.
Zo wordt lokaal kopen wel heel erg makkelijk!

Van Veen 30-05-2022

Prima strijkbout van Philips. Stoomt behoorlijk en dat maakt het strijken van overhemden erg makkelijk. Groot reservoir voor water zorgt ervoor dat je lang door kan.

j******@k*********** 30-05-2022

Expert Naaldwijk, fijne winkel met deskundig advies van medewerkers die er al jarenlang werken.

j********@h********** 30-05-2022

Wasmachine en droger besteld. Bezorgt en geplaatst zoals afgesproken. Prima service bij Expert!

j***********@g******** 30-05-2022

Goed advies, vriendelijke medewerkers, kennis van zaken, uitstekende service, oplossingsgericht

Peters 30-05-2022

Een hartelijke ontvangst en deskundig advies van de verkoper in de vestiging Neede

Veenstra 30-05-2022

Het assortiment en de bediening, doet ons zeer goed en geeft vertrouwen tot het uiteindelijk aankopen van een product.

j**********@g******** 30-05-2022

Koop bij de plaatselijke winkels,
Expert Wolvega, goede adviezen en vriendelijke medewerkers

Smits 30-05-2022

Goede en vriendelijke hulp. Afspraken heel goed nageleefd. Zoals al gezegd: Een echte aanbeveler!

m*********************@g******** 30-05-2022

Prima ontvangst, luisterend oor, perfecte oplossing aangedragen en daarna na sluitingstijd op zaterdag ook nog geïnstalleerd.
Bij Expert Surhuisterveen is de klant koning! Zeker een reden om altijd terug te komen bij dit prettige bedrijf.

Latz 30-05-2022

TV gekocht welke het laatste model uit de winkel was, zeer professioneel geholpen en alles gelijk in originele verpakking ingepakt. Zeer tevreden over de service en medewerkers.

Roeper 30-05-2022

Fijne winkel, uitstekend personeel en zeker niet duurder dan de prijsvechters.
De goede service is mij zeer veel waard

Wielens 30-05-2022

goed product. verhouding prijs/kwaliteit uitstekend. goede service en komt afspraken na.

Van der Ree 30-05-2022

je betaald misschien wat meer in de winkel , maar dan zie je het product dat je koopt in plaats van via de site.

Elshof 30-05-2022

Een top service in de winkel in Nijkerk.
Daarna de installatie van het product en de daarbij behorende uitleg was van een gelijkwaardig hoog niveau.
Geen seconde spijt van de aankoop.

d************@g******** 30-05-2022

Een prima service en behulpzame medewerker bij het afleveren van mijn aankoop

Pietersen 30-05-2022

Goede service. Medewerker is zeer klantvriendelijk, kan je genoeg vertellen over het product. En de afhandeling is heel netjes en zorgzaam verlopen. Top!

m*******@h********** 30-05-2022

ik zou Expert aanbevelen, omdat de service en advies zeer goed zijn, ook leveren ze prima de bestelde producten af

c************@g******** 30-05-2022

Ik had al een keuze gemaakt voordat ik in de winkel kwam. Maakte dat kenbaar. Werd gepakt en was zo weer klaar

Van der Meij 29-05-2022

De advisering door een deskundig persoon is beter dan het via internet afgaan op marketingkretologie!