Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van den Haak 24-10-2021

Wij komen heel graag bij Expert Hillegom in de winkel. Je wordt fijn te woord gedaan en ze leggen alles goed uit.

Id Wonen J.p. 24-10-2021

Deskundige medewerkers die met je meedenken en klantvriendelijkheid nog begrijpen

Ton Saat 23-10-2021

Ben zeer goed geholpen, ben ook erg tevreden over deze zaak .
Nemen de tijd voor je en denken ook met je mee zijn zeer doelgericht en stellen je ook op je gemak, ook het bezorgen gaat helemaal perfect geen rotzooi achterlaten ruimen alles goed op en bespeken je helemaal bij,en snap je het niet leggen ze het gewoon weer rustig en goed uit.
Heel goed Super Team EXPERT WIJCHEN .
Een dikke 10 gewoon klasse

Zeemans 23-10-2021

Het personeel is kundig en mocht een persoon iets niet optimaal weten benaderen ze een collega welke deskundiger is voor het gevraagde product!

Greta Jansen 23-10-2021

Telefonisch contact gehad over de koelvriescombinatie Liebherr, die ik op de site had zien staan., Afspraak gemaakt voor bezichtiging,. Gekocht en naar wens geplaatst waarbij de oude koelvriescombinatie meegenomen. kon worden. Prima service!

j**************@g******** 23-10-2021

Ik heb een inductiekookplaat gekocht en ben uitstekend geholpen door de verkoper.
Door mijn fout was er een misverstand ontstaan en deze is met volle tevredenheid opgelost. Complimenten aan de verkoper. Ik ben zeer tevreden over de aankoop.

Bosson 23-10-2021

Expert altiid een fijne zaak. Nemen de tijd voor je. Geven advies en denken met je mee. Komen er graag terug. Service is goed en monteurs helpen fantastisch.

Klaasse Bos 23-10-2021

Goede ervaring met expert als er problemen zijn. Deze worden netjes opgelost.

g******@g******** 22-10-2021

Op de dag van leveren is er iets mis gegaan in de planning. Heb hier over gebeld en nog geen 30 minuten later was het al recht gezet. Prima service en verkoop van het product in de winkel ook dik in orde. Veel verstand van zaken en aandacht voor de klant. Fijne manier van werken die ik persoonlijk erg op prijs stel.

c*************@y******** 22-10-2021

Ik ben zeer tevreden over de service van Expert. Er wordt met je meegedacht en voor elk probleem is er een oplossing.

Van der Maat 22-10-2021

Ik heb eerst gekeken op internet en dan de winkel gebeld een vriendelijke verkoper en legde alles goed uit en de service thuisbezorgen en installeren netjes gedaan alles opgeruimd bij weggaan en hele aardige mensen ze waren met zijn tweeën echt top

Tielemans 22-10-2021

optimaal, aandacht voor de klant goede uitleg van het product goede service ,de klant is er koning

m***********@g******** 22-10-2021

zeer netjes en met kennis van zaken geholpen door een medewerker. ook de levering is netjes verlopen, ook daarbij nogmaals een goede uitleg over de werking van de wasmachine gehad met de functies.

j**********@l****** 22-10-2021

Goed advies maar "vergeten" te zeggen dat er maar 2 snelheden op de afzuigkap zitten en dat een greep erop apart moet worden bijbesteld.

Van Breukelen 22-10-2021

Ook op leverantie van afwijkende produkten wordt je zo goed als mogelijk geholpen.

Strik 22-10-2021

Na een goed advies maar weer een Miele wasmachine aangeschaft,
Snel geleverd goede uitleg! Top

Van Riezen 22-10-2021

Expert Assen is een betrouwbare zaak met een groot aanbod en deskundige, vriendelijke medewerkers.

g****************@k****** 22-10-2021

De inductiekookplaat werd geleverd en geïnstalleerd.
De installateur heeft uitstekend en deskundig (plaat installeren, 2-fase kabel tussen keuken en meterkast aanleggen en aansluiten) zijn werk gedaan.

j*********@g******** 22-10-2021

Deze Expert is zeker een aanrader ze zijn zeer klantvriendelijk en hebben producten voor een betaalbare prijs

j******@h****** 22-10-2021

Prima afhandeling, alleen LG promotie haperde in eerste instantie, maar is nu nog in behandeling

j*********@h****** 22-10-2021

Had in korte tijd diverse producten nodig. Trof het met kortingsweken. Vee voordeel en goede producten zoals wasmachine en oven.

Welts 22-10-2021

Personeel is zeer bekwaam, vriendelijk en men denkt mee.
Toen de levertijd wat langer was dan afgesproken werd er meteen contact opgenomen en een eventueel alternatief aangeboden.

Captijn 22-10-2021

Over de website kan ik niets vertellen, lekker in de winkel kopen, daar krijg je prima uitleg en advies.

Koster 22-10-2021

het was zeer attent hoe we steeds op de hoogte werden gehouden van ons Kenwoodproduct wat we besteld hadden en niet leverbaar was en uiteindelijk onverwachts er was en ook een super product is!!!!

Donkers 22-10-2021

er is niets mis mee om bij Expert iets te gaan kopen, goede produkten klantvriendelijk en goede service.