Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van der Graaff 23-01-2023

Mocht je binnen een straal van 30 km rond Nederweert wonen, zowiezo langs gaan daar. Via Internet.... altyd doen.

Vervoort 23-01-2023

Goede winkelketen die nog goed benaderbaar, goed bereikbaar is met snelle en goede eigen service en inbouw.

Siemons 23-01-2023

prettige winkel, personeel geeft goede uitleg; hadden alles wat ik nodig had.

Graafland 23-01-2023

Ben jaren klant ook al in Noord Brabant en altijd goed geholpen en netjes geplaatst

Veerman 23-01-2023

In de winkel een goed advies gekregen, een paar dagen later een afspraak voor het opmeten en twee dagen later werd de inductiekookplaat geplaatst. Kundig en vriendelijk personeel en snelle service.

a***************@h********** 23-01-2023

Personeel in de winkel en ook de medewerkers aan huis bijzonder vriendelijk, behulpzaam en deskundig.

Teuben 23-01-2023

kan alleen zeggen goede kwaliteit en service en vriendelijke bediening was klasse ook voor mij doordat ik een hersenbloeding heb en het regelde voor mijn zoon werd ik telefonisch heel goed geholpen en is zaterdag mijn zoon heel blij gemaakt met zijn TV en werd geholpen met aansluiting daar was hij heel blij mee want daar had hij geen vestand van dus Klasse

Stroo 23-01-2023

De service bij jullie is altijd goed kom zeker weer terug voor een volgende aankoop

Brants 23-01-2023

Goede informatie per telefoon, goede service en snelle levering. Bezorgers waren vriendelijk en vakkundig. Niks dan lof voor Expert.

Gerritse 23-01-2023

De service die het team van Expert Den Burg biedt is echt van grote klasse. Vriendelijk, snel, en altijd net een stapje extra.

Duinmeijer 23-01-2023

Expert is een fijne winkel met prima personeel en je wordt keurig geholpen en krijgt een prima advies.

Veldman 23-01-2023

Duidelijke website maar mijn bestelling(en) uiteindelijk via de telefoon en email, alles op behulpzame en prettige wijze.

Hengelman 23-01-2023

Toch fijn om de producten zelf in de winkel te zien en in je handen te hebben. Met goed advies erbij een goede keuze gemaakt.

Kolle 23-01-2023

Nemen alle tijd bij aankoop in de winkel en tijdens de bezorging werd alles netjes geïnstalleerd en uitgelegd. Kan niet anders zeggen een dikke 10

Velthuis 23-01-2023

Ben goed op de hoogte gehouden van de levering. Moest wel zelf vragen om verschillende offertes. Er werd standaard de duurste aangeboden.

Jacobs 23-01-2023

Vakkundig, meedenken met klant, nakomen afspraken, snelle levering, vakkundige montage en vriendelijkheid oplevering.

Hallink 23-01-2023

Ik koop al jaren bij expert berkhof. Wordt altijd tot volle tevredenheid geholpen.

n********@h********** 23-01-2023

Product is mooi, we zijn er erg blij mee, ziet er ook mooi uit. Echt een goed product.

De Vree 23-01-2023

Deskundig en klantvriendelijk personeel.
Ze zijn geduldig en leggen het goed uit.
Heel belangrijk, ze denken mee,

Frans van Dijk 21-01-2023

Vrieskast van Liebherr gekocht via de website. Deze is overzichtelijk.
Bestelling verliep probleemloos. Betaling achteraf via Klarna.
Telefonisch benaderd voor het maken van een afspraak.
Volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd. Oude apparaat gratis afgevoerd.
Vriendelijke medewerkers.

Rob 21-01-2023

Zeer rustige en vriendelijke verkoper en zeker niet opdringerig , we mochten / zijn zelfs de winkel nog uit geweest om er over te denken en praten . Was geen probleem, en bij terugkomst weer enthousiast en vriendelijk ontvangen maar ook grapjes maken echt een top zaan in Diemen

p*******@h********** 21-01-2023

Hoewel Expert niet de goedkoopste was toch maar gezien eerdere ervaring, een wasmachine BEKO aangeschaft temeer vanwege nu een garantie termijn van 5 jaar i.p.v 2 jaar. Telefonisch contact gehad met de winkel en om advies en uitleg gevraagd vanwege 2 verschillende machines. Geleverd conform de afspraak waarbij ik 20 minuten van tevoren werd gebeld. Bijzonder aardige en vriendelijke jongeman die mij uitleg heeft gegeven en behulpzaam was. Top ! Oude machine werd meegenomen.

Braam 20-01-2023

Medewerkers zijn altijd behulpzaam en vriendelijk. Expert Beuningen levert goede producten en een hele fijne service!

Grijpink 20-01-2023

Deskundige begeleiding! Heel goede voorstellen en goede verplaatsing in wensen van de klant!

Drost 20-01-2023

Ik koop graag bij de mensen van expert in de Mheen omdat ik ze kan vertrouwen. Ze zijn deskundig en eerlijk en bieden goede service .
Producten zijn op het internet misschien iets goedkoper maar dat weegt niet op tegen het voordeel van het goede contact.
Pauline Drost.